Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Ludwig var altså endnu et fejlkøb i den imponerende række af fejlkøb. Hvordan folk kan være så rolige med JH ved roret, forstår jeg intet af, han er jo netop kendt for ikke at have rettidig omhu og ikke magte en langsigtet strategi.
    Selvfølgelig ingen rettighed omhu ift. CF og Ludwig erstatning. Man ender med en total panikløsning, som JH godt nok taler voldsomt op, som om vi har jaget ham i årevis, når nu han kunne hentes gratis for et år siden, det er ren spin. Jeg fik ret, desværre, så mon alle dem der kom med svinske kommentarer fortryder? det er selvindsigten nok ikke til.

    Comment


      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...orsvarsspiller

      Det kunne tyde på der var en smule aktivitet på JHs PCeer igår alligevel.

      Men som set så mange gange før smuldre det mellem fingrede på ham, når der er panik på sidste dagen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

        Du ved hvordan JH elsker at forkæle os fans med spændende spillere og skægge kommentarer til pressen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...orsvarsspiller

          Det kunne tyde på der var en smule aktivitet på JHs PCeer igår alligevel.

          Men som set så mange gange før smuldre det mellem fingrede på ham, når der er panik på sidste dagen
          JH er ikke god på sidstedagen generelt. Kadrii som undtagelse. Men vi kan da høre han har prøvet en del. Så viljen var der.
          Problemet er bare at en sportsdirektør bliver målt på resultater.

          Comment


            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...lere-er-gratis
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              JH er ikke god på sidstedagen generelt. Kadrii som undtagelse. Men vi kan da høre han har prøvet en del. Så viljen var der.
              Problemet er bare at en sportsdirektør bliver målt på resultater.
              Der er ingen tvivl om. Suk

              Comment


                Kender ikke Tom Petterson, men vi må jo gerne forhandle og købe nu, med virkning fra den 1. januar (hvor han er transferfri), så er det en vi virkelig ønsker, virker det oplagt.

                Passer også fint sammen med Alexander kun har fået frem til nytår i første omgang.

                Comment


                  Det gør AJA vel til OBs fjerde valg...
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...orsvarsspiller

                    Det kunne tyde på der var en smule aktivitet på JHs PCeer igår alligevel.

                    Men som set så mange gange før smuldre det mellem fingrede på ham, når der er panik på sidste dagen
                    Også blev vi afvist i går med vores bud på Rygaard, og på Luijckx. Så der har da bestemt været aktivitet i går, men de planer lykkedes ikke.
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Det gør AJA vel til OBs fjerde valg...
                      Thelander, Pettersson.......hvem har jeg glemt ?

                      Edit: Luijckx..........

                      Tror Thelander og Pettersson var til lange kontrakter.

                      Luijckx og AJA, var til de korte af breddehensyn.

                      Jeg tror lidt på AJA overrasker positivt, lidt som Olli Lund eller en Patrick Olsen i Aab, de var heller ikke helt sig selv, da han blev købt i Helsingør
                      Last edited by Polle; 03-09-2019, 19:55.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                        Også blev vi afvist i går med vores bud på Rygaard, og på Luijckx. Så der har da bestemt været aktivitet i går, men de planer lykkedes ikke.
                        Godt JH ventede - suk så står vi her

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                          Jeg har ikke det store problem med afslutningen på vinduet. Faktisk håbede jeg ikke der skete det store i dag. Det går stort set altid dårligt for handler, der laves sidste dag i vinduet. Selvfølgelig hvis vi hentede en ung, dygtig spiller med stort potentiale. ville jeg synes det var spændende. Jeg er dog mere fokuseret på, at vores talenter stadig skal have mulighed for at spille sig på. Det ser jeg som vigtigst med den strategi klubben i hvert fald siger man går efter.

                          Man kan så sige, at AJA tager plads fra Obbekjær, men hvis Ryan virkelig er mere eller mindre langtidsskadet mener jeg stadig det var nødvendigt - med det system vi spiller ville vores forsvar være ultratyndt selv hvis Obbekjær var det mest rutinerede spiller i truppen. Så kan jeg godt leve med, at man giver en spiller som AJA. Så må han jo bevise, at han fortjener forlængelse.

                          Og så var det vigtigste for mig i dette transfervindue, at man fik kontinuitet med forlængelser til Tverskov og Ryan. Og nyt blod ind i angrebet. Det har den lidt sløje start ikke rigtigt ændret på. Kigger man en måned tilbage var mit indtryk at flertallet herinde var enige. Nu er det så en katastrofe og uambitiøst efter vi efterfølgende har solgt en udskældt Ludwig uden at erstatte ham med en klassespiller. Overordnet set håbede jeg på en stille dag, men vil hellere have AJA på en kort kontrakt end en ny Vacek/Löfquist/m.fl.
                          Hvad med ham der Andreas Maxsø. Ham kan vi vel stadig hente nu hvor Uerdingen har ophævet.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                            Hvad med ham der Andreas Maxsø. Ham kan vi vel stadig hente nu hvor Uerdingen har ophævet.
                            Det kan vi helt sikkert - dog virker det ret sikkert han skal til Tyrkiet.

                            Ville ellers være et godt køb

                            Comment


                              Teknisk set kan vi jo stadig hente spillere på fri transfer. Det betyder ikke, at der sker noget, men man kan vel ikke udelukke, at der stadig kan dukke en transferfri midterforsvar op.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                                Teknisk set kan vi jo stadig hente spillere på fri transfer. Det betyder ikke, at der sker noget, men man kan vel ikke udelukke, at der stadig kan dukke en transferfri midterforsvar op.
                                Men vi har jo allerede hentet ham? Altså den forsvarsspiller man manglede.. At vi andre så syntes det er for tyndt er en anden sag.. Men pladsen er besat

                                Comment

                                Working...
                                X