Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nøj hvor er det ringe! Man har haft uger til at finde den forstærkning som var blevet lovet - det er simpelthen ufatteligt man ikke er i stand til det! Hold kæft en falliterklæring.

    godnat

    Comment


      Truppen er ja helt o.k. så. Vi fik Juel Andersen for Ludwig hvad er ret o.k. når man tager i betragtning at han også er backup for Ryan. Men det føles skuffende når tænker om at vi gik efter Thelander, Saba og Rygaard og kunne ikke lande en eneste af de tre og blev afvist tre gange.

      Håber Ryans skade er ikke alvorligt og Barrett kommer i form nu og hænger ikke mentalt på en savnet udlandseventyr. Begge var bærende kræfter for vores spil i sidste sæson og det kan blive vanskeligt hvis de gentager ikke præstationen
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Vildt nok at FCM kan vinde transfervinduet på en FCK-signing i 11. time.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Vildt nok at FCM kan vinde transfervinduet på en FCK-signing i 11. time.
          Bendtner til vinter til FCK og Juel Andersen til vinter til OB. OB slog FCK også.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Truppen er ja helt o.k. så. Vi fik Juel Andersen for Ludwig hvad er ret o.k. når man tager i betragtning at han også er backup for Ryan. Men det føles skuffende når tænker om at vi gik efter Thelander, Saba og Rygaard og kunne ikke lande en eneste af de tre og blev afvist tre gange.

            Håber Ryans skade er ikke alvorligt og Barrett kommer i form nu og hænger ikke mentalt på en savnet udlandseventyr. Begge var bærende kræfter for vores spil i sidste sæson og det kan blive vanskeligt hvis de gentager ikke præstationen
            Og håbløst af JH lukker vinduet netop som FCN måske er ved at sætte Rygaard i spil ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

              Og håbløst af JH lukker vinduet netop som FCN måske er ved at sætte Rygaard i spil ..
              Også min tanke...

              Comment


                God nat.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  I forhold til Ryans kommentar om 2-3 kampe, så vil jeg lige påpege, at spillerne selv godt kan have lidt subjektive forventninger til hvornår de er tilbage.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Jeg hader JH og hans bondske indstilling til et transfervindue.det er skræmmende hvis han seriøst tror de lækre transfers bare falder ned i hans turban.

                    Comment


                      Jeg har ikke det store problem med afslutningen på vinduet. Faktisk håbede jeg ikke der skete det store i dag. Det går stort set altid dårligt for handler, der laves sidste dag i vinduet. Selvfølgelig hvis vi hentede en ung, dygtig spiller med stort potentiale. ville jeg synes det var spændende. Jeg er dog mere fokuseret på, at vores talenter stadig skal have mulighed for at spille sig på. Det ser jeg som vigtigst med den strategi klubben i hvert fald siger man går efter.

                      Man kan så sige, at AJA tager plads fra Obbekjær, men hvis Ryan virkelig er mere eller mindre langtidsskadet mener jeg stadig det var nødvendigt - med det system vi spiller ville vores forsvar være ultratyndt selv hvis Obbekjær var det mest rutinerede spiller i truppen. Så kan jeg godt leve med, at man giver en spiller som AJA. Så må han jo bevise, at han fortjener forlængelse.

                      Og så var det vigtigste for mig i dette transfervindue, at man fik kontinuitet med forlængelser til Tverskov og Ryan. Og nyt blod ind i angrebet. Det har den lidt sløje start ikke rigtigt ændret på. Kigger man en måned tilbage var mit indtryk at flertallet herinde var enige. Nu er det så en katastrofe og uambitiøst efter vi efterfølgende har solgt en udskældt Ludwig uden at erstatte ham med en klassespiller. Overordnet set håbede jeg på en stille dag, men vil hellere have AJA på en kort kontrakt end en ny Vacek/Löfquist/m.fl.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
                        Jeg hader JH og hans bondske indstilling til et transfervindue.det er skræmmende hvis han seriøst tror de lækre transfers bare falder ned i hans turban.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          Skuffende, taget i betragtning man så mange gange har sagt vi skulle forstærkes på et par pladser yderlig. JH får jo JM til at se utroværdig ud.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Hvis dette er vores nye CF hopper jeg simpelthen i havnen
                            Vandet er heldigvis varmt ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
                              Nøj hvor er det ringe! Man har haft uger til at finde den forstærkning som var blevet lovet - det er simpelthen ufatteligt man ikke er i stand til det! Hold kæft en falliterklæring.

                              godnat
                              Du ved hvordan JH elsker at forkæle os fans med spændende spillere og skægge kommentarer til pressen.
                              OB: Danske mestre i 2075/6

                              Comment


                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...orsvarsspiller

                                Comment

                                Working...
                                X