Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg har intet hørt om Davidsen, men så vidt jeg hører, er der INGEN chance for, at OB henter Okore.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Kan det passe han var i OB på U 19?
      Han spillede i hvertfald u-bold i Ådalen, det fortaber sig lidt for mig hvilket hold, men husker ham godt. Hvad OB vil med ham nu, må være mig en gåde

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
        Jeg har intet hørt om Davidsen, men så vidt jeg hører, er der INGEN chance for, at OB henter Okore.
        Ingen chance og ingen grund

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

          Han spillede i hvertfald u-bold i Ådalen, det fortaber sig lidt for mig hvilket hold, men husker ham godt. Hvad OB vil med ham nu, må være mig en gåde
          Er jo heller ikke sikkert det passer

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Er jo heller ikke sikkert det passer
            No offense til ham der har postet det, men jeg tror ikke et øjeblik på, at det passer. Og hvis det gør, skal jeg nok indrømme, at jeg er et fjols.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

              No offense til ham der har postet det, men jeg tror ikke et øjeblik på, at det passer. Og hvis det gør, skal jeg nok indrømme, at jeg er et fjols.
              Du kan trøste dig med at hvis det passer er du ikke den eneste der er et fjols

              Comment


                Jores Okore scorede til 2-0, blev nok lige liiidt dyrere
                siden 1887

                Comment


                  I skal ikke have okore.
                  tænker Høgen er på vej hjem.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
                    I skal ikke have okore.
                    tænker Høgen er på vej hjem.
                    Han er skadet og har lige forlænget med 1 år i Holland. Så næppe

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Han er skadet og har lige forlænget med 1 år i Holland. Så næppe
                      Hvis det var sket, var det allerede sket tidligere på sommeren ja. Og ift. forlængelsen giver det heller ingen mening nej.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Min kammerat der er tæt på alt i VB siger at han ikke var med i truppen igår pga kontraktforhandlinger med anden klub. Han kunne ikke sige hvilken.
                        Men han roste ham og sagde den klassiske med at der var stort potentiale selvom han var sidst i 20`erne.
                        Han spillede mest VB men var også prøvet i vestre side af en 3 back kæde under den tidligere træner med pænt succes.

                        Vi må se. Jeg fatter stadig ikke denne handel hvis den bliver til noget
                        Det er useriøst hvis Davidsen er tiltænkt som direkte erstatning for Barrett!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          Hvis det var sket, var det allerede sket tidligere på sommeren ja. Og ift. forlængelsen giver det heller ingen mening nej.
                          Jeg er enig i, at det ikke giver nogen mening pt, men som jeg forstod det, så var det klubben der havde en option på endnu 1 år i kontrakten, og det gjorde de brug af, så jeg er ikke sikker på, at det var en forlængelse, som vi kender det fra da Barrett f.eks. fik et år ekstra.

                          Når det så er sagt, så venter jeg gerne et år for at få Daniel Høegh. Det er min hede drøm.

                          Comment


                            Fiorentina vil af med Jacob Rasmussen, er det muligt for OB og hvordan har han det med klubben? Mener ikke at der har været nogen konflikt.
                            Han har både spillet i et fire- og tre-mandsforsvar

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                              Fiorentina vil af med Jacob Rasmussen, er det muligt for OB og hvordan har han det med klubben? Mener ikke at der har været nogen konflikt.
                              Han har både spillet i et fire- og tre-mandsforsvar
                              Det er ikke realistisk. De købte ham for omkring 50 mio for et halvt år siden.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                                Det er ikke realistisk. De købte ham for omkring 50 mio for et halvt år siden.
                                Han var da udlejet til Empoli så han kan vel blive udlejet igen .. købsoption og så må NT smide lidt ind. Kan han sælges igen er det vel en slags Lucas Andersen ting .. køb for at sælge ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X