Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Ork ja. Det var bare lige for at sige at selvom vi ikke får præsenteret en i dag eller i morgen, så kan der sagtens være en på plads allerede
    Kan der godt. Vi må se.. Vi må håbe der ikke opstår en skade og at den spiller der kommer er helt fit og klar

    Comment


      Alligevel vildt, hvis det lykkes AaB at hente Iver Fossum.

      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...over-nordmand/

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
        Alligevel vildt, hvis det lykkes AaB at hente Iver Fossum.

        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...over-nordmand/
        https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...til-laegetjek/
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Ville AK ikke passe fint ind i Horsens? De mangler en angriber i truppen. AK får en time i bil på arbejde. Det burde være til at overleve

          Men så er der jo lige det med lønnen

          Comment


            Ikke breaking news men JM erkender vi skal have en forsvarsspiller ind i løbet af de næste 14 dage

            https://www.fyens.dk/sport/OB-Vi-ska...rtikel/3372932

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Ikke breaking news men JM erkender vi skal have en forsvarsspiller ind i løbet af de næste 14 dage

              https://www.fyens.dk/sport/OB-Vi-ska...rtikel/3372932
              Må indrømme at jeg er lidt skuffet over at man lader Ludwig gå før der er en anden på plads ... nu ved modparten at OB er presset til at hente en og man risikerer at hente en blot for at der skal være en ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                Må indrømme at jeg er lidt skuffet over at man lader Ludwig gå før der er en anden på plads ... nu ved modparten at OB er presset til at hente en og man risikerer at hente en blot for at der skal være en ..
                Hvis der ikke allerede er en på plads syntes jeg også at det er lidt uforsvarligt. Men jeg håber der er styr på det

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                  Må indrømme at jeg er lidt skuffet over at man lader Ludwig gå før der er en anden på plads ... nu ved modparten at OB er presset til at hente en og man risikerer at hente en blot for at der skal være en ..
                  Arhh, der er grænser for, hvor meget man presser sig selv ved at sælge ham, der aktuelt ser ud til at være 5. valg på stopperpositionerne.

                  Du kan også vende den om og sige, hvis vi havde købt en, så vidste alle, at vi skulle af med Ludwig, og så ville vi få mindre for ham.

                  Vi kan da hurtigt blive enige om, at jo hurtigere vi får en erstatning ind desto bedre, men han ville formentligt under ingen omstændigheder være i spil til at spille i Farum i morgen. Ingen grund til panik, vi har stadig god tid til at sikre en bedre afløser, endda uden at start-11 er svækket imens.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                    Arhh, der er grænser for, hvor meget man presser sig selv ved at sælge ham, der aktuelt ser ud til at være 5. valg på stopperpositionerne.

                    Du kan også vende den om og sige, hvis vi havde købt en, så vidste alle, at vi skulle af med Ludwig, og så ville vi få mindre for ham.

                    Vi kan da hurtigt blive enige om, at jo hurtigere vi får en erstatning ind desto bedre, men han ville formentligt under ingen omstændigheder være i spil til at spille i Farum i morgen. Ingen grund til panik, vi har stadig god tid til at sikre en bedre afløser, endda uden at start-11 er svækket imens.
                    Enig. Ludwig var ikke startet i morgen uanset og med Barrett klar igen har vi to mand som back-up i Obbekjær og O. Lund. Ingen grund til at sætte et meningsfyldt salg over styr for at holde på femtevalget indtil en ny mand er på plads.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                      Enig. Ludwig var ikke startet i morgen uanset og med Barrett klar igen har vi to mand som back-up i Obbekjær og O. Lund. Ingen grund til at sætte et meningsfyldt salg over styr for at holde på femtevalget indtil en ny mand er på plads.
                      Obbekjær er så bare slet ikke i truppen i morgen. Så vi har reelt kun Lund.

                      Comment


                        Ja, men det er så også rigeligt. Der skal nok være styr på det og jeg er overbevist om, at vi får noget kvalitet ind. Ro på..!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
                          Ja, men det er så også rigeligt. Der skal nok være styr på det og jeg er overbevist om, at vi får noget kvalitet ind. Ro på..!
                          Jammen er der ikke ro på? Selvom man udtrykker sin mening om at burde have erstatning på plads inden man sælger... Jeg ser ingen oppe at ringe eller i panik

                          Comment


                            Sådan virker det ikke, med alle mulige og ikke mindst umulige nervøse kommentarer og alt og alle, der ikke gør sine jobs godt nok. Men godt, du også har ro på

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
                              Sådan virker det ikke, med alle mulige og ikke mindst umulige nervøse kommentarer og alt og alle, der ikke gør sine jobs godt nok. Men godt, du også har ro på
                              Jeg er helt rolig. Men det er jo et debat forum hvor der kommer mange forskellige meninger og holdninger ud om alt.

                              Jeg havde nok bare valgt med den skadeshistorik Tverskov,Marco og Leeuwin har haft det sidste år at have en på plads først. Barret er heller ikke altid driftsikker. Der skal bare en fiber til i morgen før vi står med Obbekjær som 1. Reserve mod Hobro og SdJ.
                              Absolut ingen røde lamper. Jeg havde bare valgt anderledes..

                              Men jeg tænker at Horsens har lagt pres på JH og man ikke har ville taget chancen med at misse muligheden for at komme af med ham. Man kunne vel bare have lavet kontrakten og aftalt at skiftet gennemføres når en erstatning var fundet.. Mulighederne er mange

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Jeg er helt rolig. Men det er jo et debat forum hvor der kommer mange forskellige meninger og holdninger ud om alt.

                                Jeg havde nok bare valgt med den skadeshistorik Tverskov,Marco og Leeuwin har haft det sidste år at have en på plads først. Barret er heller ikke altid driftsikker. Der skal bare en fiber til i morgen før vi står med Obbekjær som 1. Reserve mod Hobro og SdJ.
                                Absolut ingen røde lamper. Jeg havde bare valgt anderledes..

                                Men jeg tænker at Horsens har lagt pres på JH og man ikke har ville taget chancen med at misse muligheden for at komme af med ham. Man kunne vel bare have lavet kontrakten og aftalt at skiftet gennemføres når en erstatning var fundet.. Mulighederne er mange
                                Du kan have ret, men måske ville Horsens have ham omgående. Det ville jeg kræve hvis jeg var Horsens. Jeg tvivler stærkt på at der har været flere bud selvom Hansen mener at han er kulturbærer på trods af at han ikke indgår i start 11.
                                Men jo vi er tyndt besat, og Tverskov er tæt på karantæne. Der kan let opstå et behov for en nødbremse.
                                OL er ikke til bagkæden, så reelt er vi uden rutineret alternativ.

                                Comment

                                Working...
                                X