Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Præcis. Og så må man vel ikke have spillet i 3 klubber på 1 år?

    Det er en and. Men håber/forventer bestemt noget i den kaliber
    Det er ikke for sjov at han skifter til 3. bundesliga.
    Jeg vil bestemt ikke mene han var ret god i superligaen, han var langsom og begik et væld af fejl.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

      Det er ikke for sjov at han skifter til 3. bundesliga.
      Jeg vil bestemt ikke mene han var ret god i superligaen, han var langsom og begik et væld af fejl.
      Så er det heldigt at det ikke er ham der kommer så...

      Comment


        Der arbejdes intenst på en ‘startende stopper’.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af s1nd Se indlæg
          Der arbejdes intenst på en ‘startende stopper’.
          Jeps. Og som jeg hører det, er NT ikke afvisende for at åbne pengepungen... Så det er ret spændende.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af s1nd Se indlæg
            Der arbejdes intenst på en ‘startende stopper’.
            Ja den giver næsten sig selv. Kommer faktisk lidt bag på mig at man ikke allerede havde en på plads da man solgte Ludwig.
            Selv Bo H udtalte igår at man ikke ville slippe Sivert mm der var en anden på plads

            Men man ved jo aldrig hvad der sker kl 10.00 på ob.dk

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Ja den giver næsten sig selv. Kommer faktisk lidt bag på mig at man ikke allerede havde en på plads da man solgte Ludwig.
              Selv Bo H udtalte igår at man ikke ville slippe Sivert mm der var en anden på plads

              Men man ved jo aldrig hvad der sker kl 10.00 på ob.dk

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                Jeps. Og som jeg hører det, er NT ikke afvisende for at åbne pengepungen... Så det er ret spændende.
                Præcis det med pengepungen har jeg også hørt. :-)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Tja.

                  For det første ville det undre mig meget hvis OB sælger uden at have en erstatning på plads. Og for det andet kan jeg simpelthen ikke forestille mig at Ludwig vil tilbage til Horsens.
                  Jeg tror rygtet opstår pga Ludwig er 2. Reserve og Horsens mangler 1 mand. Ikke fordi der sker noget
                  Det var så fordi der skete noget.
                  Credit til Fyrtårnet for sin kald.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Ja den giver næsten sig selv. Kommer faktisk lidt bag på mig at man ikke allerede havde en på plads da man solgte Ludwig.
                    Selv Bo H udtalte igår at man ikke ville slippe Sivert mm der var en anden på plads

                    Men man ved jo aldrig hvad der sker kl 10.00 på ob.dk
                    Næ. Og selvom der så går en uge, så kan vi jo sagtens have en aftale i hus allerede nu, som af den ene eller anden grund trækker lidt ud i forhold til en præsentation. Jeg tror at OB har ville være sikker på at man kom af med Ludwig, så man kunne hente ham man nu har tænkt sig ind, så han ikke skulle trække lønkroner på bænken et halvt år. Fortidens synder med manglende erstatninger bliver jeg nødt til at tro på er et overstået kapitel

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                      Det var så fordi der skete noget.
                      Credit til Fyrtårnet for sin kald.
                      Jeps. Bøjer mig i støvet. Jeg tog fejl

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Næ. Og selvom der så går en uge, så kan vi jo sagtens have en aftale i hus allerede nu, som af den ene eller anden grund trækker lidt ud i forhold til en præsentation. Jeg tror at OB har ville være sikker på at man kom af med Ludwig, så man kunne hente ham man nu har tænkt sig ind, så han ikke skulle trække lønkroner på bænken et halvt år. Fortidens synder med manglende erstatninger bliver jeg nødt til at tro på er et overstået kapitel
                        Så siger vi jo også det samme......

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Så er det heldigt at det ikke er ham der kommer så...
                          I mine øjne skal I være glade for det.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Ja den giver næsten sig selv. Kommer faktisk lidt bag på mig at man ikke allerede havde en på plads da man solgte Ludwig.
                            Selv Bo H udtalte igår at man ikke ville slippe Sivert mm der var en anden på plads

                            Men man ved jo aldrig hvad der sker kl 10.00 på ob.dk
                            Enig
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Så siger vi jo også det samme......
                              Ork ja. Det var bare lige for at sige at selvom vi ikke får præsenteret en i dag eller i morgen, så kan der sagtens være en på plads allerede

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                                Ork ja. Det var bare lige for at sige at selvom vi ikke får præsenteret en i dag eller i morgen, så kan der sagtens være en på plads allerede
                                Enig, vi kan sagtens være der, hvor FCN-kampen lige bliver spillet først og så bliver der meldt noget ud lørdag-mandag.

                                Comment

                                Working...
                                X