Oprindeligt indsendt af StevenG
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Kan ikke læse linket. Hvad står der?Last edited by Sheed; 02-09-2019, 22:00.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Tja, jeg tror stadig ikke på det. Der er forskel på, at vi skulle have budt 3 millioner for Davidsen og så en kort lejekontrakt til AJA.
Comment
-
Det breder sig.
Superligabold
@Superligabold
58 s
Der skulle være interesse i Jacob Barret. Noget kan muligvis ske i løbet af den sidste time #transferdkTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Der står bare, at Saba ikke bliver solgt, og at Brøndby bl.a. har jagtet ham. Og så bliver det nævnt i en bisætning, at vi også har været interesseret. Jeg har dog svært ved at tro på, at det reelt har været en mulighed, hvis €1 mio. ikke en gang har været nok for dem.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
3 mill giver absolut ingen mening. I følge min VB kan han hentes for en slik da han knap er så vigtig mere. Det er en and mht prisen ihvertfald
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
3 millioner ville han selvfølgelig aldrig koste nej, vi vil nok snakke 500.000 max eller en lejeaftale. De har jo også lige lejet en back ud til Hobro. Men manden var fast mand i det meste af sidste sæson, og når vi går ud og henter Juel som Ludwigs afløser, må jeg nok bare erkende, at det var naivt at tro, at en spiller som Davidsen ikke kunne være inde i OBs overvejelser.
Comment
-
Mikael Madsen
@mikaelmadsen
Barret Laursen på vej til Vestegnen? #transferdk #andellerej #brøndby
@Odense_Boldklub
@BrondbyIFTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Gisle Thorsen
OB-bud på Mikkel Rygaard afvist
OB har ifølge Ekstra Bladets oplysninger i løbet af mandagen forsøgt at hente Mikkel Rygaard i FC Nordsjælland. Fynboerne lagde på transfervinduet sidste dag et pænt bud på den kreative midtbanespiller, men Farum-klubben afslog at sælge. Et salg af Rygaard ville kun have efterladt dem med få timer til at finde en erstatning, og det var den primære grund til, at Rygaard ikke fik lov at skifte. Også andre Superliga-klubber har været ude efter FCN-kreatøren i dette transfervindue, men han må blive i det nordsjællandske i minimum nogle måneder endnu.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægMikael Madsen
@mikaelmadsen
@Odense_Boldklub
@BrondbyIF
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægMikael Madsen
@mikaelmadsen