Oprindeligt indsendt af Richard
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Superliga struktur
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet eneste jeg sådan frygter ved det her er at nogen begynder at overspendere for at være sikker på den 6.plads. Bruge penge de ikke har..
Men man kan jo håbe at de fleste har lært lidtTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægEr det en helt ny TV aftale med tv stationerne der skal laves, eller laver man en ny fordeling ud fra de penge der er..?
Dette har jeg ikke 100% styr på
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægAltså umiddelbart er der jo aftale frem til 2021. Men mon ikke at der bliver lavet en tillæg til den anden der eller lign..
Dette har jeg ikke 100% styr påTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægAltså umiddelbart er der jo aftale frem til 2021. Men mon ikke at der bliver lavet en tillæg til den anden der eller lign..
Dette har jeg ikke 100% styr på
Aftalen skal jo laves om, da der er flere til at dele pengene.
Comment
-
Det var tv-pengene der sendte forhandlingerne på grund første gang. Jeg kan på ingen måde forestille mig, at det aspekt ikke allerede er forhandlet på plads denne gang. Jeg tror ikke på, at FCK og FCM bare har sagt "det ser vi på til den tid". Jeg er overbevist om, at det der fik forhandlingerne til at falde på plads, var at man kunne blive enige om tv-pengenes fordeling, og at det allerede ligger fast hvem der får hvad."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægDet var tv-pengene der sendte forhandlingerne på grund første gang. Jeg kan på ingen måde forestille mig, at det aspekt ikke allerede er forhandlet på plads denne gang. Jeg tror ikke på, at FCK og FCM bare har sagt "det ser vi på til den tid". Jeg er overbevist om, at det der fik forhandlingerne til at falde på plads, var at man kunne blive enige om tv-pengenes fordeling, og at det allerede ligger fast hvem der får hvad.
Comment
-
Kampen om at undgå nedrykningsspillet, starter vel egentlig også først i mellemrunden/runde. 2... Man er jo ikke i noget nedrykningsspil fordi man bliver 7´er efter de første 26 runder... der missede man bare mesterskabsspillet...
Jeg ved så ikke helt om jeg forstår strukturen når vi så endelig kommer til det egentlige nedrykningsspil, altså efter mellemrunden/runde. 2... Der er selvfølgelig de 2 første "omvendte" semifinaler, hvor vindernes sæsoner slutter, og taberne går videre... og der møder de tabere så nr. 2 og 3 fra 1. Division... Er det korrekt..?Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægKampen om at undgå nedrykningsspillet, starter vel egentlig også først i mellemrunden/runde. 2... Man er jo ikke i noget nedrykningsspil fordi man bliver 7´er efter de første 26 runder... der missede man bare mesterskabsspillet...
Jeg ved så ikke helt om jeg forstår strukturen når vi så endelig kommer til det egentlige nedrykningsspil, altså efter mellemrunden/runde. 2... Der er selvfølgelig de 2 første "omvendte" semifinaler, hvor vindernes sæsoner slutter, og taberne går videre... og der møder de tabere så nr. 2 og 3 fra 1. Division... Er det korrekt..?
De otte nederste hold skal spille et nedrykningsspil.
De otte hold deles i to puljer med fire hold i hver, som også møder hinanden to gange, hvilket giver seks kampe til hver.
* De to bedste i begge puljer og nummer tre eller fire fra mesterskabsslutspillet kæmper om en plads i Europa League-kvalifikationen.
* De to dårligste hold i hver pulje skal spille nedryknings-knockout. Nummer tre i den ene pulje møder nummer fire i den anden pulje og omvendt.
* De to tabere mødes både ude og hjemme, hvoraf taberen rykker ned. Vinderen skal i en nedrykningsfinale mod 2'eren fra 1. division. De to vindere mødes også over to kampe. Her går vinderen fri af nedrykning, mens taberen møder nummer tre fra 1. division om den sidste plads i Superligaen.
* Vinderen af 1. division rykker direkte op i Superligaen."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægKampen om at undgå nedrykningsspillet, starter vel egentlig også først i mellemrunden/runde. 2... Man er jo ikke i noget nedrykningsspil fordi man bliver 7´er efter de første 26 runder... der missede man bare mesterskabsspillet...
Jeg ved så ikke helt om jeg forstår strukturen når vi så endelig kommer til det egentlige nedrykningsspil, altså efter mellemrunden/runde. 2... Der er selvfølgelig de 2 første "omvendte" semifinaler, hvor vindernes sæsoner slutter, og taberne går videre... og der møder de tabere så nr. 2 og 3 fra 1. Division... Er det korrekt..?
Sorry, jeg måtte bare lige ud med det... Jeg tror Riflen har givet det rigtige om end ikke mindre gøgleragtige svar...Last edited by kbhob; 21-06-2015, 15:19.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægOverblik fra dr.dk om "mellem"-runde/nedrykningsplayoff:
De otte hold deles i to puljer med fire hold i hver, som også møder hinanden to gange, hvilket giver seks kampe til hver.
* De to bedste i begge puljer og nummer tre eller fire fra mesterskabsslutspillet kæmper om en plads i Europa League-kvalifikationen.
* De to dårligste hold i hver pulje skal spille nedryknings-knockout. Nummer tre i den ene pulje møder nummer fire i den anden pulje og omvendt.
* De to tabere mødes både ude og hjemme, hvoraf taberen rykker ned. Vinderen skal i en nedrykningsfinale mod 2'eren fra 1. division. De to vindere mødes også over to kampe. Her går vinderen fri af nedrykning, mens taberen møder nummer tre fra 1. division om den sidste plads i Superligaen.
* Vinderen af 1. division rykker direkte op i Superligaen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kbhob Se indlægJeg tror du har misforstået det lidt... De to ikke som ikke bliver nummer et eller to i en af de to puljer efter grundspil skal: først på en overlevelsestur med BS, hvor det hold, der ikke kan gå til Lofoten, skal ud i en konkurrence med en kvinde der spå i kaffegrums om at forudsige resultatet mellem nummer 7 og 8 Københavnerserien, klarer de den skal møde et hold af russiske cirkusbjørne i en træklatringkonkurrence, mens de andre ror regatta på Sortedams Dosseringen mod 11 spejdere... herefter trækkes der lod om et bord på Barbar Bar, hvor vinderholdet skal absinth mod bartenderne fra Guldfasanen! herefter er jo tydeligt at se, hvem der fortjener at komme Europa League og hvem der rykker ned!
Sorry, jeg måtte bare lige ud med det... Jeg tror Riflen har givet det rigtige om end ikke mindre gøgleragtige svar...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægOverblik fra dr.dk om "mellem"-runde/nedrykningsplayoff:
* Vinderen af 1. division rykker direkte op i Superligaen.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet var den jeg havde misset, de ryger direkte ned ja, så er jeg ved at være med tror jeg... Takker...
edit: og så skal man virkelig gøre alt for at undgå de 2 nederste pladser i nedrykningsspillet - det bliver til mange knaæd eller fald kampe - selv hvis man vinder den første kan man ryge ud.....
Comment
Comment