-slet
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Superliga struktur
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægSpændende om det så bliver ingen nedrykker fra superligaen næste sæson og 2 oprykkere fra første division, eller om de tager én nedrykker og 3 oprykkere."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægDet sidste, skriver EB: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...-i-dag/5616264
EB mangler dog en stor detaljeLast edited by fmprOB; 20-06-2015, 10:29.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Xabuni Se indlæghttp://www.bt.dk/superligaen/vild-ud...ten-til-at-blu
Så er der måske en åbning. Det er som sædvanlig pengene der skal være på plads. Alle skal tjene mere, når det er opfyldt kommer ændringen.
Om det bliver med slutspil er i den sammenhæng bedøvende ligegyldigt, så kan vi sprælle og sige nej nok så mange gange.
Jeg håber vi ender med 14 hold næste sæson.
Troede formålet med ny struktur var, at over halvdelen af superliagens hold ikke længere skulle have det som hovedfokus ikke at rykke ned. Kan ikke rigtig se, hvordan det afhjælpes ved, at man fjerner sikkerhedsfundamentet ved nedrykning...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægVenus B modellen??????????????????????
Det var jo mareridtet....
Venus B har især en lang række triste kampe om nedrykning, først i puljer, så semi-finaler og 'finale'; mens de 6 øverste spiller 2 gange imod hinanden og that's it. Uanset hvad, så kommer man til at møde nogle hold min. 4 gange og måske 5 i en sæson - gab.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
Og, som sædvanligt, to udekampe i Herning og Brøndby.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlægTror du har glemt FCM
Jeg er og bliver kategorisk mod slutspil og det kunne meget vel kvæle min interesse for dansk superligafodbold. Så må jeg se noget reserve-, ungdoms- og pokalbold.
Slutspil er til for at gøre toppen bedre på bekostning af resten. Det ender med en lukket elite, der gør hinanden bedre, mens resten kæmper om at komme med en gang imellem i mesterskabsslutspillet - men aldrig med chancen for at blive mestre. Jeg synes det er charmerende, at Randers (og næsten Hobro!) kæmpede med om bronze. Det ser jeg ikke ske i en slutspilsmodel. Jeg tror vi får 4 dominerende hold og så resten. Jeg vil have at alle hold, i teorien, kan arbejde sig langsomt op gennem rækken.
Det er, hvad jeg har imod mesterskabsslutspillet. Mht. nedrykningsslutspillet, så ser jeg et utal af betydende kampe. Hvornår skal talenterne køres ind på holdet? Jeg kan ikke se det her være godt for dansk landsholdsfodbold, og det er bare endnu et minus.
Nåh, England kører da i det mindste stadig med en regulær liga. Den bliver nok opprioriteret efter næste sæson som det ser ud.
Comment
Comment