Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Vi får desværre nok brug for en ny midterforsvar til foråret, hvis det jeg hører om en af vores nuværende er korrekt.
    Ja, det har længe ligget i luften at Tverskov skal skydes afsted i dette vindue. Mon ikke ham FCM- Canadieren fra Fredericia bliver afløseren.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
      Ja, det har længe ligget i luften at Tverskov skal skydes afsted i dette vindue. Mon ikke ham FCM- Canadieren fra Fredericia bliver afløseren.
      Det er ikke Tverskov!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
        Det er ikke Tverskov!
        Du reddede min dag!
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
          Det er ikke Tverskov!
          Tager Ramon hjem ?
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
            Det er ikke Tverskov!
            Så må det være Ramon der har hjemve. Tvivler stærkt på at Lund og Ludwig vil nogen steder.
            Alle 3 kan erstattes men ser da helst ikke Ramon smutte. Tverskov kan nok ikke lige sådan uden videre

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Så må det være Ramon der har hjemve. Tvivler stærkt på at Lund og Ludwig vil nogen steder.
              Alle 3 kan erstattes men ser da helst ikke Ramon smutte. Tverskov kan nok ikke lige sådan uden videre
              ville være skidt med Ramon .. stille men effektiv .. de to andre overlever vi nok .. specielt hvis vi kunne få Tingager retur ...

              nogen der kender ham her: https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...islandsk-back/
              han ville stå bag JBL men måske foran Desler ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Så må det være Ramon der har hjemve. Tvivler stærkt på at Lund og Ludwig vil nogen steder.
                Alle 3 kan erstattes men ser da helst ikke Ramon smutte. Tverskov kan nok ikke lige sådan uden videre
                Eller, at hvad end, de rhar holdt Ludwig ude de sidste par kampe, er noget alvorligt?
                Men min første tanke efter Tverskov blev udelukket var da også, at Ramon ikke føler sig til rette..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Jo, Festersen vil gerne væk ... det er muligt det kun er de næste 6 måneder, men Festersen vil gerne væk (hvis min pålidelige kilde da har ret og det mistænker jeg stærkt personen for).
                  Nej han vil da ej.... Du følger ikke superligaen tæt nok :)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Nej han vil da ej.... Du følger ikke superligaen tæt nok :)
                    Høhø, jeg antager at min info er korrekt :).
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                      Det er ikke Tverskov!
                      Puha. Det bliver svært nok at nå top6, som det er; men Tverskov ville være en kæmpe bet at miste. Hvis det er én af de andre, så kan det gå; håber ikke det er Lund, som jeg synes vokser stille og roligt. Tverskov ved vi godt er væk til sommer, sådan er det.

                      Comment


                        Jeg kan ikke sige mere, andet end at der er ramt plet i tråden...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                          Jeg kan ikke sige mere, andet end at der er ramt plet i tråden...
                          Øv

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                            Jeg kan ikke sige mere, andet end at der er ramt plet i tråden...
                            nu er alle midterforsvarsspillerne vel også nævnt��
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              nu er alle midterforsvarsspillerne vel også nævnt��
                              Det er 99,99% Ramon. Desværre. Vi må håbe han kommer på bedre tanker hen over ferien

                              Comment


                                Det tager ellers kun 6-7timer at køre hjem for ham, så hjemve kan det næsten ikke være.... En bedre liga?

                                Comment

                                Working...
                                X