Oprindeligt indsendt af Entusiastens

Se indlæg

Annoncering

Collapse

No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse

X
- 

OB har ikke for vane at udstæde fuldtidsproff kontrakter til 16-17 årige knægte. For det vil jo også betyde at de skal op i SL truppenOprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægDet er jeg fuldt ud klar over :).
Jeg udtaler mig ikke på bar bund, når jeg siger at han ikke venter flere år uden en professionel kontrakt og med stor sandsynlighed ikke længere end til vinter (den udløber jo til sommer).
Comment
 - 

Nej.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNej det er bare noget jeg har læst et sted. Kan ikke lige huske hvor. Men er 95% sikker. Men hvis han får ny kontrakt bliver den nok en forbedret ungdomskontrakt.
Tvivler stærkt på han får en SL kontrakt til sommer
Men Entusiastens hentyder åbenlyst til at han kender en som kender en som kender en som har en onkel som kender en han arbejder sammen med der kender en som på et tidspunkt har overhørt noget mht ObbekjærTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
 - 

Hvorfor automatisk antage at jeg fylder folk med pis?Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOk.
Jeg er et utroligt ærligt menneske og uanset at jeg ikke er fan af OB, så ville jeg aldrig lyve om et eller andet ... eller komme med unødige provokationer (der KAN godt ryge en enkelt, hvis der sker noget som går stærkt imod postuleringer på forum).
Min kilde er meget solid.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
 - 

Jeg var slet ikke klar over, at du ikke er OB fan?Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægHvorfor automatisk antage at jeg fylder folk med pis?
Jeg er et utroligt ærligt menneske og uanset at jeg ikke er fan af OB, så ville jeg aldrig lyve om et eller andet ... eller komme med unødige provokationer (der KAN godt ryge en enkelt, hvis der sker noget som går stærkt imod postuleringer på forum).
Min kilde er meget solid.
 Det kunne du godt have gjort opmærksom på før 

Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.
― Lou Holtz
Comment
 - 

Det gjorde jeg heller ikke. Prøvede bare på at være sjov..Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægHvorfor automatisk antage at jeg fylder folk med pis?
Min kilde er meget solid.
Uden held må man konstatere

Comment
 - 

Det er nemlig lidt sjovt at folk ikke kan komme sig over det :D.Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlægJeg var slet ikke klar over, at du ikke er OB fan?
 Det kunne du godt have gjort opmærksom på før 
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
 - 

Aaah ja, det kunne måske godt læses som en joke ... "men jeg har også været meget syg" (fra mandrillen).Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet gjorde jeg heller ikke. Prøvede bare på at være sjov..
Uden held må man konstatere
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
 - 

Det har du ret i, men det kunne godt tyde på, at i hvert fald Tonny Hermansen gerne vil ændre de vaner. I den her artikel lægger han op til, at Gustav Grubbe kan komme i førsteholdstruppen inden for et år eller to, og han er en årgang yngre end Obbekjær.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOB har ikke for vane at udstæde fuldtidsproff kontrakter til 16-17 årige knægte. For det vil jo også betyde at de skal op i SL truppen
https://www.tv2fyn.dk/artikel/valdem...det-om-faa-aarSLO
Comment
 - 

Det er vel en klassisk JH transfer. Ķontraktudløb og billig reserve på venstre back for JBL. Det er en plads hvor der mangler en naturlig backup.Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægAndreas Skovgaard har netop meddelt, at han ikke fortsætter i FCN efter nytår, hvor hans kontrakt løber ud. Mon han er interessant? Har spillet 14 kampe i denne sæson, heraf 11 fra start.
Comment
 - 

Uha, han har virkelig set skidt ud for FCN ... tænker det er derfor han ikke bliver forlænget, i tilfælde af.Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægAndreas Skovgaard har netop meddelt, at han ikke fortsætter i FCN efter nytår, hvor hans kontrakt løber ud. Mon han er interessant? Har spillet 14 kampe i denne sæson, heraf 11 fra start.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment

Comment