Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHan er vel heller ikke det helt store siden han ikke er solgt i så forholdsvis fremskreden alder :)Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægRasmus Falk forlænger til 2022 med FCK. Det er nok hans niveau siden han ikke lader kontrakten løbe ud :)
Har han vundet mere i FCK? ja og tillykke med det. Det var tåbeligt af ham ikke at skifte til udlandet. Jeg mener han har niveauet til en bedre liga. I OB var han omkring landsholdet, det har han ikke været siden. Spildt talent, desværre for Danmark.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægHvis vi ligger bitterheden væk, så syntes jeg virkelig han har "spildt" sit talent. Er han blevet bedre i FCK? Nej er mit svar.
Har han vundet mere i FCK? ja og tillykke med det. Det var tåbeligt af ham ikke at skifte til udlandet. Jeg mener han har niveauet til en bedre liga. I OB var han omkring landsholdet, det har han ikke været siden. Spildt talent, desværre for Danmark.
Men det er da en skam at han blev skadet, men det kunne også lige så godt være sket andre steder, hvor han måske ikke havde fået samme “snor”/tid til at komme tilbage.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MPL Se indlægFalk er en mere komplet fodboldspiller end da han forlod OB. Lige efter hans skifte var han fantastisk for FCK (også med omkring landsholdet), men hans skade satte ham meget tilbage. Og jeg synes, at han er kommet godt tilbage dog i en anden rolle.
Men det er da en skam at han blev skadet, men det kunne også lige så godt være sket andre steder, hvor han måske ikke havde fået samme “snor”/tid til at komme tilbage.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MPL Se indlægFalk er en mere komplet fodboldspiller end da han forlod OB. Lige efter hans skifte var han fantastisk for FCK (også med omkring landsholdet), men hans skade satte ham meget tilbage. Og jeg synes, at han er kommet godt tilbage dog i en anden rolle.
Comment
-
Og jeg synes desværre - for ham - også, at hans udvikling er begrænset.
Men hvorfor snakker vi overhovedet om ham? Signalet fra ham er jo også klart nok. VIDERE!
Comment
Comment