Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...il-dansk-klub/

    Kunne det mon være OB hvis Barret fyres af i vinter vinduet
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...il-dansk-klub/

      Kunne det mon være OB hvis Barret fyres af i vinter vinduet
      Kunne helt klart godt være os. Måske JMs forbindelser slår igennem her?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Kunne helt klart godt være os. Måske JMs forbindelser slår igennem her?
        Det kan vi håbe hvis han ellers besidder de rigtige kompetencer både defensivt, offensivt, teknisk og taktisk
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Det kan vi håbe hvis han ellers besidder de rigtige kompetencer både defensivt, offensivt, teknisk og taktisk
          Det hold han har spillet for har også meget fokus med spillet langs jorden. Så man kan da håbe

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Det hold han har spillet for har også meget fokus med spillet langs jorden. Så man kan da håbe
            Så er vi nok kandidater
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Grytebust åbenbart ikke interesseret at skifte i vinteren:
              "Jeg har et halvt år tilbage af min kontrakt, og jeg har ikke umiddelbart intentioner om, at der skal ske noget med mig før til sommer. Jeg er en vigtig del af holdet og føler mig godt til rette i Odense"

              https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...d-januar-exit/
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Grytebust åbenbart ikke interesseret at skifte i vinteren:
                "Jeg har et halvt år tilbage af min kontrakt, og jeg har ikke umiddelbart intentioner om, at der skal ske noget med mig før til sommer. Jeg er en vigtig del af holdet og føler mig godt til rette i Odense"

                https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...d-januar-exit/
                passer mig fint

                Comment


                  Ønskeseddel til transforvinduet.

                  En extra venstre back.
                  En extra Centerforsvarer.
                  En ny angriber.

                  Mon Festersen gider være træningskegle i 6 måneder?
                  Er der flere ambitioner i AK?
                  Hvor står Desler?
                  Får vi vores udlejede målmand tilbage nu? 4.målmand?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Ønskeseddel til transforvinduet.

                    En extra venstre back.
                    En extra Centerforsvarer.
                    En ny angriber.

                    Mon Festersen gider være træningskegle i 6 måneder?
                    Er der flere ambitioner i AK?
                    Hvor står Desler?
                    Får vi vores udlejede målmand tilbage nu? 4.målmand?
                    Enig, selvom en ny centerforsvarer ikke er et must, hvis du spørger mig, medmindre vi sælger én.

                    Ved ikke med Festersen, men AK bør så vidt muligt afskippes. Hans bidrag ift. sin løn er minimal, og det er lige før, at man bør sælge ham for pebernødder, blot for at slippe for hans løn, der kam bruges på en ny angriber (ung og gerne fysisk stærk til at supplere de mere erfarne Bashkim og Helenius) samt en reservevenstreback eller potentiel arvtager for Barrett. Desler er jeg overhovedet ikke imponeret af, men synes at han er en ok breddespiller for et midterhold som os, og hellere en OB dreng der end at hente til bredden udefra). Mon ikke Thomas Mikkelsen også ryger, enten ved en ophævelse eller leje. Med de tre målmænd vi allerede har, så har han næppe nogen rolle at spille i klubben.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Ønskeseddel til transforvinduet.

                      En extra venstre back.
                      En extra Centerforsvarer.
                      En ny angriber.

                      Mon Festersen gider være træningskegle i 6 måneder?
                      Er der flere ambitioner i AK?
                      Hvor står Desler?
                      Får vi vores udlejede målmand tilbage nu? 4.målmand?
                      Festersen vil gerne væk.
                      Jeg ved intet om Anders K. men det vil være logisk om OB forsøger at komme af med ham og den enorme løn han har sat sig på.
                      Desler må også ryge, han er ikke god nok ... spørgsmålet er om der er en superligaklub til ham, tror næsten det bliver 1 div.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Festersen vil gerne væk.
                        Jeg ved intet om Anders K. men det vil være logisk om OB forsøger at komme af med ham og den enorme løn han har sat sig på.
                        Desler må også ryge, han er ikke god nok ... spørgsmålet er om der er en superligaklub til ham, tror næsten det bliver 1 div.
                        Nej Festersen vil ikke væk. Han stopper karrieren til sommer. Spørgsmålet er kun om han gider være reserve i 6 måneder.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Nej Festersen vil ikke væk. Han stopper karrieren til sommer. Spørgsmålet er kun om han gider være reserve i 6 måneder.
                          Jo, Festersen vil gerne væk ... det er muligt det kun er de næste 6 måneder, men Festersen vil gerne væk (hvis min pålidelige kilde da har ret og det mistænker jeg stærkt personen for).
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Jo, Festersen vil gerne væk ... det er muligt det kun er de næste 6 måneder, men Festersen vil gerne væk (hvis min pålidelige kilde da har ret og det mistænker jeg stærkt personen for).
                            Han kunne have narret mig, Festersen.
                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...kke-forlaenges

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlæg
                              Enig, selvom en ny centerforsvarer ikke er et must, hvis du spørger mig, medmindre vi sælger én.

                              Ved ikke med Festersen, men AK bør så vidt muligt afskippes. Hans bidrag ift. sin løn er minimal, og det er lige før, at man bør sælge ham for pebernødder, blot for at slippe for hans løn, der kam bruges på en ny angriber (ung og gerne fysisk stærk til at supplere de mere erfarne Bashkim og Helenius) samt en reservevenstreback eller potentiel arvtager for Barrett. Desler er jeg overhovedet ikke imponeret af, men synes at han er en ok breddespiller for et midterhold som os, og hellere en OB dreng der end at hente til bredden udefra). Mon ikke Thomas Mikkelsen også ryger, enten ved en ophævelse eller leje. Med de tre målmænd vi allerede har, så har han næppe nogen rolle at spille i klubben.
                              Vi får desværre nok brug for en ny midterforsvar til foråret, hvis det jeg hører om en af vores nuværende er korrekt.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Jo, Festersen vil gerne væk ... det er muligt det kun er de næste 6 måneder, men Festersen vil gerne væk (hvis min pålidelige kilde da har ret og det mistænker jeg stærkt personen for).
                                Jeg tror heller ikke, Festersen vil væk. Han kommer ikke til at spille for en anden klub end OB.

                                Comment

                                Working...
                                X