Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-di...lidt-interesse

    Jeg syntes han til tider var god i SIF, og jeg ved vi har rigeligt med midtbanefolk. Hans foretrukne plads er vel def.midt og den plads er unægteligt tungt besat i Ådalen.
    Han er desværre gået helt i stå og langt fra et niveau der kan bruges i Odense. Det skulle da være i Marienlyst.

    Comment


      Alexander Molbergs lejeaftale med Hobro udløber nu, kunne han være interessant at få ind som ung udviklingsspiller i cf- Hvis ellers at Wolves vil afstå ham for et symbolsk beløb.

      Sonni Nattestad er imø en spiller der kan være god i luftspillet, hans lejeaftale med ACH udløber også nu, og kan sikkert erhverves rimeligt billigt i Molde.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Alexander Molbergs lejeaftale med Hobro udløber nu, kunne han være interessant at få ind som ung udviklingsspiller i cf- Hvis ellers at Wolves vil afstå ham for et symbolsk beløb.

        Sonni Nattestad er imø en spiller der kan være god i luftspillet, hans lejeaftale med ACH udløber også nu, og kan sikkert erhverves rimeligt billigt i Molde.
        Alexander kunne være interessant at få ind som udviklingsspiller ja. Men vi skal lige huske at han ikke kom i nærheden af deres 18 mands trup på noget tidspunkt.. Så at have ham som 1. Reserve i foråret vil gøre mig lidt nervøs

        Comment


          Præcis, det virker måske som han ikke har haft specielt godt af de seneste klubskifter. Måske nogen faste rammer i et par år kan hjælpe ham på ret kurs igen. Det er selvf. klart at trænerteamet skal kunne se udviklingsmulighederne i ham hvis han skal tilbydes en lidt længere kontrakt på et par år evt. Klart nok at der yderligere skal tilføres noget "luftwaffe" i forsvaret, og det kan sagtens være Tingager hvis han ikke er for "medtaget" af oplevelserne i Tyskland.
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Alexander Molbergs lejeaftale med Hobro udløber nu, kunne han være interessant at få ind som ung udviklingsspiller i cf- Hvis ellers at Wolves vil afstå ham for et symbolsk beløb.

            Sonni Nattestad er imø en spiller der kan være god i luftspillet, hans lejeaftale med ACH udløber også nu, og kan sikkert erhverves rimeligt billigt i Molde.
            Er det seriøst du mener at Sonni Nattestad kan bruges i OB?
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Tingager slutter i Braunschweig:
              https://twitter.com/Ftingager/status...448170501?s=19
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                I følge deres fanforumm blev kontrakten ophævet. Kontraktfri, JH's yndlingsord!
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Er det seriøst du mener at Sonni Nattestad kan bruges i OB?
                  Jeg kender ikke meget til hans spilkkvaliteter, men jeg mener han er høj, og det efterspørger JM så vidt jeg husker.
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Mener bestemt OB bør og skal prøve at hente ham hjem. Vi ved Hvad han står for og vil være en konkurrent til forsvaret.
                    AaB er muligvis interesseret i ham også har jeg hørt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Tingager vil være en super spiller at få hjem til OB og jeg tror også OB vil være det helt rigtige sted for ham. Smid en masse af KEP's lønkroner efter Tingager og så mangler vi en target angriber.

                      Comment


                        Lad os da endelig prøve at Få Tingager tilbage igen. Der ved vi, hvad vi får.

                        Giver Magge ret, ingen Nattestad til OB, han er høj, ja. Men har i Horsens vist sig meget uheldigt frem, og har kostet nogle mål.

                        Comment


                          Det virker helt oplagt, at Jesper Hansen giver Tingager et skud.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                            Det virker helt oplagt, at Jesper Hansen giver Tingager et skud.
                            Det er jeg enig i .. bare det ikke er et nakkeskud 🥵😬
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Jeg er sikkert i mindretal her - og helt fint for det - men jeg ser nok ikke Tingager som en sublim midterforsvarer. Men han er OK, og hvis det spiller for ham og OB, så er det helt fint. Hvis vi henter ham hjem, så håber jeg, han har fået noget ud af sit ophold i Tyskland og har udviklet sig som spiller.
                              Vi mister med al sandsynlighed Tverskov til sommer, og det er desværre et sandsynligt scenarie, at vi kommer til at miste det meste - og det bedste - af hele backlinjen i et eller flere hug nu og til sommer (Tverskov, Barrett og Ryan). Og det kan ske op til en ultra-kritisk sæson, hvor der er 3 nedrykkere pga. overgang til 12 hold. Dermed får vi sandsynligvis brug for kompetente afløsere på begge backs OG en ny 'forsvarsgeneral', og uanset Tingagers kvaliteter, så ser jeg ham ikke som en oplagt 'general'. Det er muligt, at Leuwin kan overtage taktstokken i de bagerste rækker og at så kan fungere, men umiddelbart er jeg ikke super tryg ved kombi'en Leuwin/Tingager + ? + ?.

                              Læg dertil målmandsposten, hvor vi nok mister Gryte, og så er det en meget svær kabale, der skal gå op. Jeg håber naturligvis, at det lykkes for Jacob Michelsen og spillerne at få det til at swinge, jeg noterer bare, at er absolut ikke noget, man kan tage for givet.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Jeg er sikkert i mindretal her - og helt fint for det - men jeg ser nok ikke Tingager som en sublim midterforsvarer. Men han er OK, og hvis det spiller for ham og OB, så er det helt fint. Hvis vi henter ham hjem, så håber jeg, han har fået noget ud af sit ophold i Tyskland og har udviklet sig som spiller.
                                Vi mister med al sandsynlighed Tverskov til sommer, og det er desværre et sandsynligt scenarie, at vi kommer til at miste det meste - og det bedste - af hele backlinjen i et eller flere hug nu og til sommer (Tverskov, Barrett og Ryan). Og det kan ske op til en ultra-kritisk sæson, hvor der er 3 nedrykkere pga. overgang til 12 hold. Dermed får vi sandsynligvis brug for kompetente afløsere på begge backs OG en ny 'forsvarsgeneral', og uanset Tingagers kvaliteter, så ser jeg ham ikke som en oplagt 'general'. Det er muligt, at Leuwin kan overtage taktstokken i de bagerste rækker og at så kan fungere, men umiddelbart er jeg ikke super tryg ved kombi'en Leuwin/Tingager + ? + ?.

                                Læg dertil målmandsposten, hvor vi nok mister Gryte, og så er det en meget svær kabale, der skal gå op. Jeg håber naturligvis, at det lykkes for Jacob Michelsen og spillerne at få det til at swinge, jeg noterer bare, at er absolut ikke noget, man kan tage for givet.
                                Synes ikke vi kan tillade os at sige nej til Tingager.

                                Er Tverskov bedre nu. Det vil jeg tro, men hvem erstatter vi lige Tverskov med "en til en". Der skal vi være heldige i hvert fald.

                                Tænker Leeuwin kan spille den centrale plads. Han blev omtalt som en ledertype da han kom.

                                Ellers enig i, at der kan komme til at ske meget i forsvaret, men synes godt det kan være et argument for, at hente en der kender klubben i forvejen.

                                Comment

                                Working...
                                X