Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægVi skal jo have minimum én central forsvarsspiller ind, så ja han bør da stå højt på listen og eftersom JM hentede ham til Hammarby så er det jo logisk at der bliver gættet på ham.
Baseret på den logik, så burde det være logisk.
Jeg synes bare ikke man skal undervurdere at han spiller for en klub der har et tilskuersnit på hjemmebane der er 3 gange så højt som OBs, samtidig er han fast mand og så er han i den periode af karrieren hvor den sidste kontrakt kan hentes.
I mine øjne er OB, bortset fra JM, ikke særlig attraktivt og med tanke på hvor populær og hvor længe han var i Randers så er OB urealistisk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlægBaseret på den logik, så burde det være logisk.
Jeg synes bare ikke man skal undervurdere at han spiller for en klub der har et tilskuersnit på hjemmebane der er 3 gange så højt som OBs, samtidig er han fast mand og så er han i den periode af karrieren hvor den sidste kontrakt kan hentes.
I mine øjne er OB, bortset fra JM, ikke særlig attraktivt og med tanke på hvor populær og hvor længe han var i Randers så er OB urealistisk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlægBaseret på den logik, så burde det være logisk.
I mine øjne er OB, bortset fra JM, ikke særlig attraktivt og med tanke på hvor populær og hvor længe han var i Randers så er OB urealistisk.Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Ifølge podcasten der linkes til (BT), nævner Lasse Vøge bl.a. 23-årige Diego Montel fra Örgryte i den næstbedste række i sverige. Off midt/angriber med 13 mål og 14 assist i den overståede sæson.
Derudover nævner han Sander Svendsen, der lavede 6 mål i 9 kampe under JM i Hammarby, men som nu sidder på bænken - 21-årig norsk talent.
Der snakkes om Fenger, der sog nok vurderes som for dyr, ligesom Tingager bliver nævnt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDer kommer max 1 spiller ind IMO mm der opstår ydeligere skader i bagkæden. Tror kun det bliver ud at der sker noget.
Og den spiller er selvfølgelig en CF. De andre kæder sker der 99,9% ikke nogetBelieve OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDer kommer max 1 spiller ind IMO mm der opstår ydeligere skader i bagkæden. Tror kun det bliver ud at der sker noget.
Og den spiller er selvfølgelig en CF. De andre kæder sker der 99,9% ikke noget
Mads Fenger tror jeg slet ikke på. Han er for dyr og jeg tror kun han vil skifte til en dansk klub nu her, hvis fck, fcm eller bøf er interesseret.
Det bliver et billigere alternativ, men jeg håber at man ser fremad og henter en spiller ind, som kan komme i betragtning til at tage over, når tverskov bliver solgt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægJeg tror heller ikke på mere. Godt nok snakkes der om en angriber, men det kræver at der ryger minimum to ud tror jeg og det tvivler jeg på sker.
Mads Fenger tror jeg slet ikke på. Han er for dyr og jeg tror kun han vil skifte til en dansk klub nu her, hvis fck, fcm eller bøf er interesseret.
Det bliver et billigere alternativ, men jeg håber at man ser fremad og henter en spiller ind, som kan komme i betragtning til at tage over, når tverskov bliver solgt
Comment
-
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ilkeborg-retur
Salquist? Kan ikke se det helt, men han lyder da tilgængelig og er den rigtige position.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæghttps://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ilkeborg-retur
Salquist? Kan ikke se det helt, men han lyder da tilgængelig og er den rigtige position.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæghttps://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ilkeborg-retur
Comment
-
Nåh, Salquist blev hurtigt aflivet - fint nok. Ikke noget jeg håbede på. https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...norsk-fodbold/
Comment
Comment