Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Boykot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • hestbjerg94
    replied
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Ja, lige denne del - det skal stoppes nu. Så pinligt, upassende og direkte grinagtigt. Ganske frygteligt.
    Jeg er til dels enig. Jeg synes faktisk det er ganske underholdende at lave et langt optræk til at råbe "svin" men hele kavalkaden der efterfølger med "Luder, din mor er en mand - fuck dig" er så grinagtig og pinlig at man burde give ophavsmændende samme straf som den uofficielle fanfraktion har fået

    Leave a comment:


  • OBligation
    replied
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Jeg forstår udmærket sammenhængen, tak. Intet af det du skriver ovenfor indikerer at OB har dikteret noget overfor fanklubben. Hvis fanklubben havde sagt nej og OB havde insisteret på at de SKULLE bruge det trykte banner, SÅ ville OB have dikteret det. Men det er der jo ikke tale om.
    Jeg har intet brugbart bevis at kunne fremlægge, desværre - men det er min, og mange andres, klare overbevisning, at fanklubben ikke tør sige fra over for den kommercielle afdeling. Det er den bitre sandhed. Om det omhandler frygten for at miste klubhuset, miste det tætte samarbejde eller miste alle goderne man får som fanklub aner jeg ikke.

    Men at man som fanklub støtter op omkring et trykt banner/en trykt tifo er stadig dybt forkasteligt, og her burde fanklubben vide bedre. Så så jeg hellere, at man udelukkende havde fanklubbens tekstbannere oppe, som de SELV havde produceret, som man bør gøre det. Trykte bannere/trykte tifoer kan ikke forsvares på en stemningstribune.

    Og det er uanset om det er sponsoreret eller betalt af fanklubbens egen lomme - trykte tifoer/bannere skal holdes væk fra stemningstribunen - holdes langt væk fra stemningstribuner generelt.

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlæg
    Jeg tror der er noget du har misforstået - det er IKKE fanklubben der har lavet den trykte tifo, men Dansk Skilte Center. At fanklubben får lov til at vælge det billede der skal trykkes på banneret - hvor det lang tid før er besluttet, at banneret skal laves uanset hvad -, samt sørge for det ikke kan brændes af, gør jo ikke, at det er fanklubben som har lavet det trykte banner.

    Banneret er trykt og produceret af Dansk Skilte Center og beslutningen om, at det skulle trykkes/produceres var taget lang tid før, at fanklubben kom ind i billedet.

    Det eneste, som er produceret af fanklubben selv er de tekstbannere der kom frem med "Mr. OB." osv.
    Jeg forstår udmærket sammenhængen, tak. Intet af det du skriver ovenfor indikerer at OB har dikteret noget overfor fanklubben. Hvis fanklubben havde sagt nej og OB havde insisteret på at de SKULLE bruge det trykte banner, SÅ ville OB have dikteret det. Men det er der jo ikke tale om.

    Leave a comment:


  • OBligation
    replied
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Der er absolut intet der tyder på at tifoen er blevet hevet ned over fanklubben. Hvis det skulle være sket, skulle det jo være fordi OB insisterede på at de skulle lave banneret, selvom fanklubben havde sagt nej. Det er kun dine egne gisninger og fortolkninger af hvad-nu-hvis-situationer der gør, at du kan holde fast i at OB har dikteret hvad fanklubben skulle gøre. Faktum er dog at OB i den her situation ikke har dikteret noget - modsat hvad du skrev. Om de ville have dikteret det, hvis fanklubben havde sagt nej, det aner hverken du eller jeg noget om.
    Jeg tror der er noget du har misforstået - det er IKKE fanklubben der har lavet den trykte tifo, men Dansk Skilte Center. At fanklubben får lov til at vælge det billede der skal trykkes på banneret - hvor det lang tid før er besluttet, at banneret skal laves uanset hvad -, samt sørge for det ikke kan brændes af, gør jo ikke, at det er fanklubben som har lavet det trykte banner.

    Banneret er trykt og produceret af Dansk Skilte Center og beslutningen om, at det skulle trykkes/produceres var taget lang tid før, at fanklubben kom ind i billedet.

    Det eneste, som er produceret af fanklubben selv er de tekstbannere der kom frem med "Mr. OB." osv.

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlæg
    Det er egentlig et vildt postulat af dig, at påstå jeg lyver på dét område også.

    Vores kære fankoordinator skrev et par uger førinden gårsdagens kamp til Whoven, at man i den kommercielle afdeling, i fællesskab med Dansk Skilte Center, ville producere et banner til Vejle-kampen. Fankoordinatorens spørgsmål til Whoven var, om de uofficielle ville kunne stå inde for dette + stå for udførelsen. Det blev der takket nej tak til, da trykte tifoer ikke høre til på stemningstribuner.

    Beslutningen om, at der skulle trykkes og produceres et banner er planlagt og bestemt før fanklubben fik et ord indført. Fanklubben kendte ikke til det trykte banner før vores fankoordinator tog kontakt til dem. At fanklubben så får lov til at vælge billedet til den trykte tifo er en anden sag - men om de havde valgt dét valgte billede, et andet billede eller havde sagt fra, som de burde have gjort, så var det trykte banner blevet aktuelt uanset hvad. Det er jeg overbevist om.

    Når man, allerede inden at have involveret fansene, faktisk har besluttet at der skal laves et trykt banner, så er man så langt inde i planlægningen af dette, at man ikke bare stopper op der. Så bliver det gennemført uanset hvad, som vi kender den kommercielle afdeling bedst.

    Så nej, ingen løgnhistorier her.
    Der er absolut intet der tyder på at tifoen er blevet hevet ned over fanklubben. Hvis det skulle være sket, skulle det jo være fordi OB insisterede på at de skulle lave banneret, selvom fanklubben havde sagt nej. Det er kun dine egne gisninger og fortolkninger af hvad-nu-hvis-situationer der gør, at du kan holde fast i at OB har dikteret hvad fanklubben skulle gøre. Faktum er dog at OB i den her situation ikke har dikteret noget - modsat hvad du skrev. Om de ville have dikteret det, hvis fanklubben havde sagt nej, det aner hverken du eller jeg noget om.

    Leave a comment:


  • Memoryhof
    replied
    Vil ikke blande mig i, hvem der er skyld i hvad, og hvorfor. Kan dog konstatere, at stemningen på Odense Stadion snart er den dårligste i de år jeg er kommet der - og det er immervæk siden 1977. Håber snart at der sker noget - og ikke, at vi skal vente til 2020.

    Sad i går to forskellige steder på "den billige langside". I første halvleg tæt på midtercirklen, i C3, på min sædvanlige plads. Herfra kunne man nogle gange høre stemningsområdet, men ikke ret tit. Mødte en gammel ven i halvlegen, og sad med ham på C4 i anden halvleg, hvor Vejles fans var de eneste vi hørte. Hørte stort set ikke vores stemningsområde i anden halvleg.

    Synes også råbene mod modstanderens målmand virker pinlige - især når det er den eneste gang der råbes højt. Var dog udstationeret i Spanien i efteråret, hvor jeg så Betis Sevilla to gange (mod Celta Vigo og AC Milan) og Cadiz to gange i La Liga 2. Begge steder var der stort set den samme råben mod modstanderens målmand HVER gang. Er det blevet et gennemgående tema at råbe noget bestemt mod modstanderens målmand?

    Leave a comment:


  • OBligation
    replied
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Ked af at måtte skuffe dig, men langt det meste af fodbold Danmark er relativt ligeglad med om stemningen på Odense Stadion er dårlig eller bare ringe. Og hvis de endelig skulle grine, så tror jeg nærmere de griner over en flok tøsefornærmede uofficielle der er ude i en boycut pga et par karantæner og som, trods ringe stemning i en årrække (som de selv har været fuldt ud involveret i), selv tror, at de er guds gave til de danske fodboldtribuner.
    Haha du er rigtig i mandagshumøret i dag.

    Jeg er overbevist om, at de uofficielle ikke ser sig selv som guds gave til fodboldtribunerne i Danmark. De uofficielle er også realister og ved godt, at der findes større og stærkere fanscener end vores i Odense. Og det er uanset de uofficielles tilstedeværelse eller ej. Men det er ikke til at diskutere, at de uofficielle er niveauer over fanklubben. Det er beviseligt på flere parametre. Og det bunder nok i evnen og lysten til at turde gå forrest. Og ikke mindst folks forskelligheder ift. at gå til fodbold, hvor de uofficielle er mere frembrusende og "ligeglade" end f.eks. fanklubben.

    Et par karantæner? Der er mere end et par stykker - lad mig sige det sådan her: Der er langt flere som er i karantæne end der er folk tilbage uden i det uofficielle fanmiljø.

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg

    Og hvor er det tåkrummende at hører på det er bliver råbt hver gang modstanderens målmand sparker målspark. Utroligt folk ikke selv kan se hvor pinlige de er når de råber det.
    Ja, lige denne del - det skal stoppes nu. Så pinligt, upassende og direkte grinagtigt. Ganske frygteligt.

    Leave a comment:


  • OBligation
    replied
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Du skrev: "Det er forkasteligt, pinligt og kvalmende, at man nu skal bruge sponsorer til at trykke bannerne og diktere, at disse skal tages i brug. "

    Obstruktion gør dig så opmærksom på at det er løgn, at det blev dikteret at fanklubben skulle benytte nogle bestemte bannere. Det var fanklubben selv der ville have dem trykt. Stik imod hvad du påstår.
    Det er egentlig et vildt postulat af dig, at påstå jeg lyver på dét område også.

    Vores kære fankoordinator skrev et par uger førinden gårsdagens kamp til Whoven, at man i den kommercielle afdeling, i fællesskab med Dansk Skilte Center, ville producere et banner til Vejle-kampen. Fankoordinatorens spørgsmål til Whoven var, om de uofficielle ville kunne stå inde for dette + stå for udførelsen. Det blev der takket nej tak til, da trykte tifoer ikke høre til på stemningstribuner.

    Beslutningen om, at der skulle trykkes og produceres et banner er planlagt og bestemt før fanklubben fik et ord indført. Fanklubben kendte ikke til det trykte banner før vores fankoordinator tog kontakt til dem. At fanklubben så får lov til at vælge billedet til den trykte tifo er en anden sag - men om de havde valgt dét valgte billede, et andet billede eller havde sagt fra, som de burde have gjort, så var det trykte banner blevet aktuelt uanset hvad. Det er jeg overbevist om.

    Når man, allerede inden at have involveret fansene, faktisk har besluttet at der skal laves et trykt banner, så er man så langt inde i planlægningen af dette, at man ikke bare stopper op der. Så bliver det gennemført uanset hvad, som vi kender den kommercielle afdeling bedst.

    Så nej, ingen løgnhistorier her.

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brix Se indlæg
    Hele fodbold Danmark griner af os.
    Ked af at måtte skuffe dig, men langt det meste af fodbold Danmark er relativt ligeglad med om stemningen på Odense Stadion er dårlig eller bare ringe. Og hvis de endelig skulle grine, så tror jeg nærmere de griner over en flok tøsefornærmede uofficielle der er ude i en boycut pga et par karantæner og som, trods ringe stemning i en årrække (som de selv har været fuldt ud involveret i), selv tror, at de er guds gave til de danske fodboldtribuner.

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlæg
    "Din løgn blev afsløret og nu prøver du at spinne det til at handle om noget andet. Golfklap til dig!"

    Haha, hold op, Driflin.

    Jeg nævnte i indlægget før, at fanklubben havde bidraget økonomisk, men ikke ift. arbejdsindsatsen. Ingen løgne, blot konstateringer. Men tak for golfklappet trods alt.
    Du skrev: "Det er forkasteligt, pinligt og kvalmende, at man nu skal bruge sponsorer til at trykke bannerne og diktere, at disse skal tages i brug. "

    Obstruktion gør dig så opmærksom på at det er løgn, at det blev dikteret at fanklubben skulle benytte nogle bestemte bannere. Det var fanklubben selv der ville have dem trykt. Stik imod hvad du påstår.

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Det er den største børnehave det her. Haha, hold da kæft.

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Det var ikke til grin. Der var "huller og højdepunkter" og der mangler sikker at holde det på højt niveau hele tid. Men sammenfattet var det ret fint.
    Jo stemningen var igen pinlig igår :) i et stemningsområdet der bidrager man ellers placere man sig andre steder. Man står i stemningsområdet for at se fodbold og slet ikke bidrage. Den eneste sang de officielle kan. Er jo kun. Kom alle mand.

    Leave a comment:


  • OBligation
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlæg
    Idémændende, initiativtagerne og dem der lagde arbejdskraft til var de uofficielle. Fanklubben bidrog dog økonomisk, bevares, samt var der tilstedeværelse i kortere tid af Brian og Diana fra fanklubben som de eneste - ellers udelukkende et projekt fra de uofficielles side.
    "Din løgn blev afsløret og nu prøver du at spinne det til at handle om noget andet. Golfklap til dig!"

    Haha, hold op, Driflin.

    Jeg nævnte i indlægget før, at fanklubben havde bidraget økonomisk, men ikke ift. arbejdsindsatsen. Ingen løgne, blot konstateringer. Men tak for golfklappet trods alt.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Stemningen var igen til grin igår. Og ikke som du skriver vild osv
    Det var ikke til grin. Der var "huller og højdepunkter" og der mangler sikker at holde det på højt niveau hele tid. Men sammenfattet var det ret fint.

    Leave a comment:

Working...
X