Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Boykot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Galamush
    replied
    Det var virkelig fin lyd på når man så den på tv i dag. Ros til de fremmødte.

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Og for første gang siden de uofficielle startede deres boycut, var der endelig en fantastisk stemning igen

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlæg
    Jeg vil gerne allerede nu rose de fremmødte for de første 15min - fin volumen.

    Håber ikke Esbjergs scoring mindsker aktivitetsniveauet.
    Det gjorde det nu ikke. Hverken deres første eller deres anden scoring. De skabte rigtig god stemning på RMN. Vi kommer i gang!

    Leave a comment:


  • OBligation
    replied
    Jeg vil gerne allerede nu rose de fremmødte for de første 15min - fin volumen.

    Håber ikke Esbjergs scoring mindsker aktivitetsniveauet.

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Af alle de kampe jeg har set siden boykotten, så har GF kampen været den eneste med nerve fra tribunen, den var tilgengæld også fin. Lad os håbe vi i fælles flok kan løfte en pokal finale, så det ikke bliver pinligt. Niveauet mod Vejle var meget lavt, og mod Horsens kunned et ikke rigtig høres i tv, på trods af det egentlig ok fine fremmøde.

    Leave a comment:


  • Prins Henrik
    replied
    Min tanke er at stemningen efter de uofficielle har forladt tribunen skal tales op, for at understrege at deres tilstedeværelse ikke er essentiel

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlæg
    Allerede inden boykot var det ikke ligefrem en 'heksekedel' modstanderholdet gik ind i når de var på besøg i Odense. Og det er absolut heller ikke en 'heksekedel' nu. Så lige for at understrege det en gang for alle, så de flittige debatører herinde ikke tænder faklerne og starter et optog; uanset hvem der står for koordineringen af stemningen, så har hverken de uofficielle eller fanklubben i årevis kunne skabe noget der minder om en 'heksekedel'.

    Men jeg forstår ikke klubbens markedsføringsmetoder for tiden. På Instagram kan man se Enrico rose for et flot fremmøde i Horsens. Bevares, ok fremmøde, men vi har set bedre. Også i nyere tid. Eller interviewet fra Mikrofonen med Jacob Barrett, hvor et manipuleret indslag nærmest får Odense til at fremstå som "en frygtet arena" og "at stemningen nærmest ikke er set vildere". Hold op.

    Så har OB.dk postet dette på deres hjemmeside: https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/fansen...re-forskellen/, hvor jeg bl.a. bider mærker i følgende citat: "Efter lodtrækningen var vi da selvfølgelig rigtig glade for at se, vi fik hjemmebanefordelen i kvartfinalen. Vi er vilde med at spille i Odense foran vores dejlige hjemmebanepublikum. Søndag leverede de et stærkt fremmøde i Horsens, og der var også god lyd på. Så vi håber da, at vores fans kan være den berømte 12. mand, der gør forskellen onsdag aften."

    Igen, ok fremmøde. Men lydmæssigt var det altså ikke imponerende. Jeg var personligt selv til stede i Horsens - dog ikke i udebaneafsnitet, my bad - men det var altså ikke imponerende. Ligesom at stemningen på hjemmebane mod Vejle heller ikke var imponerende. Og det samme gør sig gældende i hjemmebanekampene i efteråret 2018. Det har bare ikke været særlig imponerende - og slet ikke imponerende nok til, at man skal markedsføre det på den måde, som klubben gør. De snakker det desværre op på et forkert niveau.

    Jeg ville blive lige så forbavset og målløs, hvis de kørte samme markedsføringsrace på de præstationer de uofficielle er kommet med i nyere tid. Bevares, et par gode toppe hist og her, men det er simpelthen ikke nok til, at man kan markedsføre sig på det og berette om "god lyd", "vild fodboldstemning" og "massiv støtte".

    Hvorfor er det, at man i den kommercielle afdeling skal fremtvinge ting/præstationer op på et niveau, hvor præstationen ikke høre hjemme? Min bekymring er et AGF-syndrom, hvor man omtaler sine fans som "verdens bedste" og generelt overdriver historierne/beretningerne om sine fans - det kunne lyde som Jack Jørgensens næste træk i den markedsføringplan de kører for tiden. Hvis man besøger Jack Jørgensens kontor ude i OCC, så omtaler han sikkert også den trykte Høgh-tifo som den mest banebrydende hyldest nogensinde set i Danmark - det kunne ligne ham. Vær nu bare ærlige og realistiske.
    Hvad forventer du? Skulle de sige "Selvom vi havde allerede tider med bedre stemning på stadion så vil holdet alligevel være taknemmelig for klapsalver og sang som kommer fra tribunen. Mvh din hjerteklub"?
    Synes det er helt o.k. at de roser og takker fansene for en ordentlig støtte på udebanetur, er vildt for at spille på hjemmebanen og håber på "den 12. mand".
    At vi kæmper også på tribunen at komme rigtig i gang ved vi alle og at takke, rose og motivere fra klubbens side er vel helt o.k..
    Det tilhører ikke til de ting jeg vil kritisere ledelsen for.

    Leave a comment:


  • Lærlingen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Det er jo kun dig der snakker om massiv støtte og vild stemning. Jack skriver om stærkt fremmøde og en ok lyd.
    Jeg blev faktisk overrasket over at se så mange folk i Horsens. Det var ret flot fremmøde.
    At folk ikke larmer er ikke noget nyt. Sådan har det været siden 2011, med eller uden de uofficielle. Men nu har de så skabt sig selv masser af tid til at skrive nye sange, og lave 2-pins.
    Det kan vel næppe være dårligt, at de nu går i gang med nye sange og to-pinds-flag. Så kan det være folk i Odense snart lærer at synge med.

    Og som jeg forstår det, er det ikke dem selv, der "har købt tiden". En klub, som desværre har svigtet sine mest loyale fans, når det gjaldt den anden vej. Og som nu taler et komisk lydniveau op til noget, der kan kaldes overdrivelse i bedste provinsielle stil.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlæg
    Allerede inden boykot var det ikke ligefrem en 'heksekedel' modstanderholdet gik ind i når de var på besøg i Odense. Og det er absolut heller ikke en 'heksekedel' nu. Så lige for at understrege det en gang for alle, så de flittige debatører herinde ikke tænder faklerne og starter et optog; uanset hvem der står for koordineringen af stemningen, så har hverken de uofficielle eller fanklubben i årevis kunne skabe noget der minder om en 'heksekedel'.

    Men jeg forstår ikke klubbens markedsføringsmetoder for tiden. På Instagram kan man se Enrico rose for et flot fremmøde i Horsens. Bevares, ok fremmøde, men vi har set bedre. Også i nyere tid. Eller interviewet fra Mikrofonen med Jacob Barrett, hvor et manipuleret indslag nærmest får Odense til at fremstå som "en frygtet arena" og "at stemningen nærmest ikke er set vildere". Hold op.

    Så har OB.dk postet dette på deres hjemmeside: https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/fansen...re-forskellen/, hvor jeg bl.a. bider mærker i følgende citat: "Efter lodtrækningen var vi da selvfølgelig rigtig glade for at se, vi fik hjemmebanefordelen i kvartfinalen. Vi er vilde med at spille i Odense foran vores dejlige hjemmebanepublikum. Søndag leverede de et stærkt fremmøde i Horsens, og der var også god lyd på. Så vi håber da, at vores fans kan være den berømte 12. mand, der gør forskellen onsdag aften."

    Igen, ok fremmøde. Men lydmæssigt var det altså ikke imponerende. Jeg var personligt selv til stede i Horsens - dog ikke i udebaneafsnitet, my bad - men det var altså ikke imponerende. Ligesom at stemningen på hjemmebane mod Vejle heller ikke var imponerende. Og det samme gør sig gældende i hjemmebanekampene i efteråret 2018. Det har bare ikke været særlig imponerende - og slet ikke imponerende nok til, at man skal markedsføre det på den måde, som klubben gør. De snakker det desværre op på et forkert niveau.

    Jeg ville blive lige så forbavset og målløs, hvis de kørte samme markedsføringsrace på de præstationer de uofficielle er kommet med i nyere tid. Bevares, et par gode toppe hist og her, men det er simpelthen ikke nok til, at man kan markedsføre sig på det og berette om "god lyd", "vild fodboldstemning" og "massiv støtte".

    Hvorfor er det, at man i den kommercielle afdeling skal fremtvinge ting/præstationer op på et niveau, hvor præstationen ikke høre hjemme? Min bekymring er et AGF-syndrom, hvor man omtaler sine fans som "verdens bedste" og generelt overdriver historierne/beretningerne om sine fans - det kunne lyde som Jack Jørgensens næste træk i den markedsføringplan de kører for tiden. Hvis man besøger Jack Jørgensens kontor ude i OCC, så omtaler han sikkert også den trykte Høgh-tifo som den mest banebrydende hyldest nogensinde set i Danmark - det kunne ligne ham. Vær nu bare ærlige og realistiske.
    Det er jo kun dig der snakker om massiv støtte og vild stemning. Jack skriver om stærkt fremmøde og en ok lyd.
    Jeg blev faktisk overrasket over at se så mange folk i Horsens. Det var ret flot fremmøde.
    At folk ikke larmer er ikke noget nyt. Sådan har det været siden 2011, med eller uden de uofficielle. Men nu har de så skabt sig selv masser af tid til at skrive nye sange, og lave 2-pins.

    Leave a comment:


  • OBligation
    replied
    Allerede inden boykot var det ikke ligefrem en 'heksekedel' modstanderholdet gik ind i når de var på besøg i Odense. Og det er absolut heller ikke en 'heksekedel' nu. Så lige for at understrege det en gang for alle, så de flittige debatører herinde ikke tænder faklerne og starter et optog; uanset hvem der står for koordineringen af stemningen, så har hverken de uofficielle eller fanklubben i årevis kunne skabe noget der minder om en 'heksekedel'.

    Men jeg forstår ikke klubbens markedsføringsmetoder for tiden. På Instagram kan man se Enrico rose for et flot fremmøde i Horsens. Bevares, ok fremmøde, men vi har set bedre. Også i nyere tid. Eller interviewet fra Mikrofonen med Jacob Barrett, hvor et manipuleret indslag nærmest får Odense til at fremstå som "en frygtet arena" og "at stemningen nærmest ikke er set vildere". Hold op.

    Så har OB.dk postet dette på deres hjemmeside: https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/fansen...re-forskellen/, hvor jeg bl.a. bider mærker i følgende citat: "Efter lodtrækningen var vi da selvfølgelig rigtig glade for at se, vi fik hjemmebanefordelen i kvartfinalen. Vi er vilde med at spille i Odense foran vores dejlige hjemmebanepublikum. Søndag leverede de et stærkt fremmøde i Horsens, og der var også god lyd på. Så vi håber da, at vores fans kan være den berømte 12. mand, der gør forskellen onsdag aften."

    Igen, ok fremmøde. Men lydmæssigt var det altså ikke imponerende. Jeg var personligt selv til stede i Horsens - dog ikke i udebaneafsnitet, my bad - men det var altså ikke imponerende. Ligesom at stemningen på hjemmebane mod Vejle heller ikke var imponerende. Og det samme gør sig gældende i hjemmebanekampene i efteråret 2018. Det har bare ikke været særlig imponerende - og slet ikke imponerende nok til, at man skal markedsføre det på den måde, som klubben gør. De snakker det desværre op på et forkert niveau.

    Jeg ville blive lige så forbavset og målløs, hvis de kørte samme markedsføringsrace på de præstationer de uofficielle er kommet med i nyere tid. Bevares, et par gode toppe hist og her, men det er simpelthen ikke nok til, at man kan markedsføre sig på det og berette om "god lyd", "vild fodboldstemning" og "massiv støtte".

    Hvorfor er det, at man i den kommercielle afdeling skal fremtvinge ting/præstationer op på et niveau, hvor præstationen ikke høre hjemme? Min bekymring er et AGF-syndrom, hvor man omtaler sine fans som "verdens bedste" og generelt overdriver historierne/beretningerne om sine fans - det kunne lyde som Jack Jørgensens næste træk i den markedsføringplan de kører for tiden. Hvis man besøger Jack Jørgensens kontor ude i OCC, så omtaler han sikkert også den trykte Høgh-tifo som den mest banebrydende hyldest nogensinde set i Danmark - det kunne ligne ham. Vær nu bare ærlige og realistiske.

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Synes det er utroligt svært at forholde sig til denne sag, når man ikke ved, hvad der præcist foregik: hvem gjorde hvad, hvor mange, hvordan osv?

    Principielt er jeg kritisk overfor politiets aggressive adfærd, og bekymret over retstilstanden generelt. Politiet har fået mange beføjelser i de senere år, som jeg synes bevæget sig på kanten af det acceptable for et åbent og frit samfund, og særligt de præventive anholdelser er problematiske, når de anvendes i stort set alle sammenhænge. Men igen, hvad skete der præcis i Nørregade? hvor meget blev der spillet op, hvordan reagerede man på politiets anvisninger osv? Det er ikke til at gennemskue.

    Dernæst er jeg også med på, at OB er meget dårlige til at indgå i dialog med deres fans, og generelt bakke op om miljøet, hjælpe og støtte i forhold til de problemer der kan opstå. Vi ser jo altså bare Brøndbyfans igen og igen slippe med nærmest ingen straf, for ting der langt overgår noget der er foregået i Odense nogensinde, og det skyldes en aktiv indsats. Der er OB generelt en klub der modarbejder den uofficielle fanscene, hvilket er virkelig ærgerligt.

    Det værste er, at det er svært at se en løsning i horisonten uanset hvor stor en kikkert jeg bruger. Det kræver i hvert fald et grundlæggende holdningsskifte i OB, og det er svært at få øje på.

    Leave a comment:


  • Whoven
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Det havde næppe været populært, hvis det var sket heller. Altså at folk fik karantæner på baggrund af historik og baggrund.

    Ovenstående er bare lige en kommentar til argumentationen og ikke om der skulle være gjort det ene eller andet, det ved jeg for lidt om til at skulle kloge mig her.
    Det er vel i bund og grund det der er sket i nogle tilfælde denne gang. AGF episoden står ikke alene på folks karantænebreve og må jeg da sige, at politiet har været lidt kreative ift. forseelser og/eller gået langt tilbage i tiden. Der er endda blevet hevet gamle karantæner frem i brevet som allerede er afsonet fra flere år tilbage.

    Politiet kan gøre hvad de lyster med den "generelle karantæne" og de er sikkert piv ligeglade.

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Hvor bliver der nævnt det??
    "Dog kan man, på personernes historik og baggrund, hurtigt tyde hvem der ville volden og hvem der ikke ville. Der er man ikke i tvivl."

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Det kunne virke sådan ud fra det Obligation skriver. I så fald har man da et pænt problem med selvjustits internt i det uoficielle miljø. Hvorfor udelukker man ikke sådanne typer, hvis man ved at de kun er der for at komme op at slås?
    Hvor bliver der nævnt det??

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
    Er der en gruppe uofficielle i Odense der er så voldelige at politiet bare ved at se deres navne, kan sige at de var der for at slås?
    Det kunne virke sådan ud fra det Obligation skriver. I så fald har man da et pænt problem med selvjustits internt i det uoficielle miljø. Hvorfor udelukker man ikke sådanne typer, hvis man ved at de kun er der for at komme op at slås?

    Leave a comment:

Working...
X