Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Boykot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • sjn
    replied
    Over et år uden stemning. Nederen.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
    Noget nyt vedr de uofficielle, karantæner osv?
    Karantænerne står ved magt. De karantæneramte selv siger at de vender tilbage når karantænerne udløber i 2020

    Leave a comment:


  • Prins Henrik
    replied
    Noget nyt vedr de uofficielle, karantæner osv?

    Leave a comment:


  • KasperHansen1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af Nordfyn Se indlæg
    Det er dog utroligt som der konstant bliver slugt alt hvad ham Kasper Hansen siger... Det falder jer ikke ind at han måske kan have taget fejl
    Hej Nordfyn,

    Nu kender jeg ikke din oprigtige identitet, men har vi to et udestående med hinanden siden du påstår jeg er en løgner?

    Jeg kunne aldrig drømme om, at videregive ukorrekte informationer til personen bag OBligation, som han kan bruge som argumentationsgrundlag herinde. Eller for den sags skyld andre personer.

    Jeg deltager ikke selv aktivt herinde og har udelukkende oprettet profilen for at forsvare min person, da jeg hverken har tiden eller lysten til en halvlunken diskussion. Og absolut ikke vedr. dette emne, hvor mange udefra, inklusiv dig, hverken kender til højre eller venstre i sagen.

    Jeg har et utrolig tæt venskab med Brian og Diana, og derfor kender jeg derfor til insiderhistorier fra De Stribede og deres bestyrelse.

    Jeg har været en del af det uofficielle fanmiljø siden 2006, været aktiv capo i 4-5 år, har en tæt kontakt med Andreas Brix og co, været med omkring tifoarbejde, været i inderkredsen i forbindelse med mange fantiltag m.m.

    Jeg kunne aldrig nogensinde drømme om at give ukorrekte informationer ud vedr. fanmiljøet i Odense og de hændelser der er sket i årenes løb. For det altoverskyggende mål er en styrket fanscene.

    Og derfor håber jeg, at alle i stemningsområdet fortsætter med at bidrage til stemningen når undertegnet og resten af de uofficielle kommer retur.

    Men kære Nordfyn, jeg vil meget gerne tage denne dialog med dig personligt, Face-to-face, hvis du har et udestående med mig og jeg kan kontaktes direkte på min facebook.

    Det er ikke en trussel, men når min person bliver stemplet som løgner af et uvidende individ herinde, hvis argumentation er værre end et børnehavebarn, så bliver jeg nødt til at reagere.

    Jeg vil ikke længere benytte denne profil og har folk spørgsmål m.m., så er jeg som sagt til at træffe på facebook.

    God aften.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Jeg er enig i at det virker som noget flueknep, og at der ligger årelangt gammelt (måske personligt) nag bag disse ting. Opfordringen må selvf. være at der sluges de nødvendige kameler på et forsoningsmøde, og at der herefter arbejdes mod det samme mål.
    Altså, når jeg sidder og læser det her som udenforstående ... så er det også det jeg tænker.
    Glem alt det der pis og sæt fokus på hvad der skal ske fremadrettet :).

    Leave a comment:


  • odense1984
    replied
    Oprindeligt indsendt af Nordfyn Se indlæg
    Det er dog utroligt som der konstant bliver slugt alt hvad ham Kasper Hansen siger... Det falder jer ikke ind at han måske kan have taget fejl
    Det falder jo åbenbart heller ikke dig ind at han kan have ret :)

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
    Jeg var med i dialogen og kan da understøtte det :-) Men ærlig talt, det er for vildt flueknepperi og virkelig ikke noget vi behøver grave i.
    Jeg er enig i at det virker som noget flueknep, og at der ligger årelangt gammelt (måske personligt) nag bag disse ting. Opfordringen må selvf. være at der sluges de nødvendige kameler på et forsoningsmøde, og at der herefter arbejdes mod det samme mål.

    Leave a comment:


  • Whoven
    replied
    Oprindeligt indsendt af Nordfyn Se indlæg
    Det er dog utroligt som der konstant bliver slugt alt hvad ham Kasper Hansen siger... Det falder jer ikke ind at han måske kan have taget fejl
    Jeg var med i dialogen og kan da understøtte det :-) Men ærlig talt, det er for vildt flueknepperi og virkelig ikke noget vi behøver grave i.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlæg
    Men så er dine oplysninger forkerte, for der har været splid. En splid både Diana og Brian har fortalt om. En splid som involverede flere. Gudskelov er denne blev løst, så fanklubben kan fortsætte sin udvikling.

    Og som sagt, så var de allerede inden AGF kampen rykket tilbage til B2 - læs nu det jeg skriver.

    Jeg har min info fra Kasper (capo), så synes du skal rette henvendelse til ham, hvis du vil have noget uddybet eller synes han lyver. Hvilket jeg tvivler på han gør.

    PS. Har fået tilladelse fra Kasper til at skrive ovenstående og citere ham med navn.
    Forstår ikke hvad det habdler om at rykke tilbage til B2 under AGF-kampen. Boykotten started den 2. september og det var kampen mod FCN. Den gode idé at skabe en samlingspoint og at stå tilsammen blev ja ligegyldigt dermed at en af begge parterne kom ikke mere. Så kan ikke se betydning ind at den anden parter skifter pladsen. Men måske har jeg misforstået der noget og du kan uddybe det for mig.

    Leave a comment:


  • Nordfyn
    replied
    Det er dog utroligt som der konstant bliver slugt alt hvad ham Kasper Hansen siger... Det falder jer ikke ind at han måske kan have taget fejl

    Leave a comment:


  • OBligation
    replied
    Oprindeligt indsendt af Nordfyn Se indlæg
    Der er jeg altså nød til at rette dig, efter mine oplysninger så var der ingen splid. Rigtig nok ville han ikke stå der og det respekterede man. Og så vidt jeg ved har der ikke været en dialog mellem officiel og uofficiel om manglende inaktivitet fra fanklubben.

    Og som jeg er oplyst ønskede man til AGF kampen at være tættere på de gamle drenge fra WA derfor rykkede de tilbage på deres tidligere plads.
    Men så er dine oplysninger forkerte, for der har været splid. En splid både Diana og Brian har fortalt om. En splid som involverede flere. Gudskelov er denne blev løst, så fanklubben kan fortsætte sin udvikling.

    Og som sagt, så var de allerede inden AGF kampen rykket tilbage til B2 - læs nu det jeg skriver.

    Jeg har min info fra Kasper (capo), så synes du skal rette henvendelse til ham, hvis du vil have noget uddybet eller synes han lyver. Hvilket jeg tvivler på han gør.

    PS. Har fået tilladelse fra Kasper til at skrive ovenstående og citere ham med navn.

    Leave a comment:


  • Nordfyn
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlæg
    Hvis du forventer en dato og klokkeslæt, så må jeg desværre skuffe dig. Og at det er gået din næse forbi er jeg ikke så overrasket over, da det er kommunikeret mellem de uofficielle og officielle uden indblanding fra andre. En løbende kommunikation.

    Men allerede inden den famøse kamp mod AGF var fanklubben begyndt at liste tilbage på B2. Delvist grundet konfrontationen fra de uofficielle og det faktum, at Jesper Bendtsen skabte splid i fanklubbens bestyrelse grundt B3-tiltaget. Det kan også skyldes de uofficielles verbale udbrud i løbet af en kamp, hvor følelserne er uden på tøjet, er for voldsomt at stå iblandt for enkelte. Der vil jeg ikke være afvisende over for, at man fra stemningskernen verbalt har påpeget fanklubbens inaktivitet - muligvis også på en forkert måde i kampens hede. Men igen, det er hvert miljøs forskellige måder at gå til fodbold på. Tro mig - de uofficielle sviner også hinanden til, hvis sidemanden ikke synger med.

    Og at fanklubben er rykket tilbage til B2 er ikke et altoverskyggende problem og derfor forstår jeg heller ikke, at du ønsker dette uddybet? Det var blot et eksempel på, at man har forsøgt at opbygge et stemningsmæssigt samarbejde fangrupperinger imellem - officiel, som uofficiel - men at det ikke lykkedes på baggrund af hinandens forskellige måder at gå til fodbold på. Korrekt, det kan skyldes at man i fanklubben, no offence, er 40+ i gennemsnit. Det kan også skyldes alt muligt andet. Det var blot et eksempel på at man har forsøgt at samarbejde.
    Der er jeg altså nød til at rette dig, efter mine oplysninger så var der ingen splid. Rigtig nok ville han ikke stå der og det respekterede man. Og så vidt jeg ved har der ikke været en dialog mellem officiel og uofficiel om manglende inaktivitet fra fanklubben.

    Og som jeg er oplyst ønskede man til AGF kampen at være tættere på de gamle drenge fra WA derfor rykkede de tilbage på deres tidligere plads.

    Leave a comment:


  • OBligation
    replied
    Oprindeligt indsendt af Nordfyn Se indlæg
    Ja som jeg har skrevet tidligere så må man bare konstatere at gennemsnitsalderen i fanklubben er plus 40...og det har nok også indflydelse på den måde man går til fodbold på..

    Men jeg er altså nød til at spørge ind til den der konfrontation du nævner... Hvornår har den været?? For er det bare gået min næse forbi for synes de stod på B3 indtil den der boykot startede...

    Og så er det jo ikke kun på tribunen der har været modarbejdet mellem de 2... Der har da også været episoder herinde og ikke mindst på fanklubbens Facebook side hvor parterne har været efter hinanden
    Hvis du forventer en dato og klokkeslæt, så må jeg desværre skuffe dig. Og at det er gået din næse forbi er jeg ikke så overrasket over, da det er kommunikeret mellem de uofficielle og officielle uden indblanding fra andre. En løbende kommunikation.

    Men allerede inden den famøse kamp mod AGF var fanklubben begyndt at liste tilbage på B2. Delvist grundet konfrontationen fra de uofficielle og det faktum, at Jesper Bendtsen skabte splid i fanklubbens bestyrelse grundt B3-tiltaget. Det kan også skyldes de uofficielles verbale udbrud i løbet af en kamp, hvor følelserne er uden på tøjet, er for voldsomt at stå iblandt for enkelte. Der vil jeg ikke være afvisende over for, at man fra stemningskernen verbalt har påpeget fanklubbens inaktivitet - muligvis også på en forkert måde i kampens hede. Men igen, det er hvert miljøs forskellige måder at gå til fodbold på. Tro mig - de uofficielle sviner også hinanden til, hvis sidemanden ikke synger med.

    Og at fanklubben er rykket tilbage til B2 er ikke et altoverskyggende problem og derfor forstår jeg heller ikke, at du ønsker dette uddybet? Det var blot et eksempel på, at man har forsøgt at opbygge et stemningsmæssigt samarbejde fangrupperinger imellem - officiel, som uofficiel - men at det ikke lykkedes på baggrund af hinandens forskellige måder at gå til fodbold på. Korrekt, det kan skyldes at man i fanklubben, no offence, er 40+ i gennemsnit. Det kan også skyldes alt muligt andet. Det var blot et eksempel på at man har forsøgt at samarbejde.

    Leave a comment:


  • Nordfyn
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlæg
    Delvist enig, delvist uenig.

    Der har faktisk været flere fornuftige forsøg, hvor de uofficielle har forsøgt at oprette et tæt samarbejde med fanklubben. Og det lykkedes egentlig også ganske ok, da man fik forenet de uofficielle og officielle ved B3-indgangen. Desværre var der individer i fanklubbens bestyrelse, som ikke var interesseret i dette samarbejde og derfor tog plads på den nederste del af ståafsnittet på stemningstribunen. Allerede der har man en splittet bestyrelse i selve fanklubben.

    Omvendt, så blev de uofficielle hurtigt trætte af den enorme passivitet, som fanklubben medbragte til området omkring B3 og konfrontationen blev fanklubben stødt over - og derfor valgte de at rykke retur til "deres" plads ved B2-indgangen. Konfrontationen var ikke voldsom, men foregik på venskabelig vis, hvor man bad fanklubben være mere aktive. Fanklubben var direkte dræbende for stemningen, da de indirekte trak sidemanden ned på det niveau fanklubben præsterede på daværende tidspunkt. Håber de opretholder niveauet de har nu når de uofficielle kommer retur igen.

    Et samarbejde er blevet forsøgt og der har da været glimt af, hvor det kan bære hen. Desværre er forskellen på at gå til fodbold på, samt aktivitetsniveauet i stemningen, for fjern fra hinanden, når man ser på de to forskellige "fangrupperinger/fanmiljøer".

    Man har konsekvent startet en ny sang fra de uofficielle, når man for 50. gang forsøger at starte 'Kom Alle Mand' eller hvis Capoen har forsøgt at klargøre publikum/kernen til næste sang. Det er Capoens job at koordinere stemningen, og derudover blive det lydmæssige resultat bedre når det startes samlet af Capoen, end når 5-10 fra fanklubben forsøger at råbe hele stemningsområdet op uden koordinering. Det samme gælder desuden deres utallige forsøg på 'Engang Odense, Altid Odense', hvor ingen har armene om sidemandens skulder. Effekten og lydniveauet bliver bare ikke det samme, som hvis det startes og koordineres af Capoen.
    Ja som jeg har skrevet tidligere så må man bare konstatere at gennemsnitsalderen i fanklubben er plus 40...og det har nok også indflydelse på den måde man går til fodbold på..

    Men jeg er altså nød til at spørge ind til den der konfrontation du nævner... Hvornår har den været?? For er det bare gået min næse forbi for synes de stod på B3 indtil den der boykot startede...

    Og så er det jo ikke kun på tribunen der har været modarbejdet mellem de 2... Der har da også været episoder herinde og ikke mindst på fanklubbens Facebook side hvor parterne har været efter hinanden

    Leave a comment:


  • FFM
    replied
    Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
    Det du nævner bunder ud i, at uofficielle har været modstander af vores nu kommercielle hit, kom alle mand, blev sunget så meget. Kunne det have blevet håndteret bedre? Jo da, men "problemet" er vel kun så stort som man gør det til. I samme periode har der forresten været udmærket dialog mellem begge parter.

    Jeg kommenterer hovedsageligt på det nævnte krig og konflikt. Det stak lige lovlig meget af på de foregående sider.
    Og jeg kommenterede på at det var bare var uenigheder. Det er heller ikke fordi at jeg har fornemmelsen af at vi snakker Alpha tilstande hvor andre åbenbart bliver truet, men set udefra har det virket som det er blevet modarbejdet nogle af de gange hvor de officielle faktisk har prøvet. Så kan det godt være nogen er meget begejstret for alle mand, men hvis man nu havde støttet op om det til tider, så kunne der potentielt have ligget et bedre fundament. Og igen, har ikke det store forhold til grupperne andet end at have været med på et par ture hos begge. Men problemet er vel også af os uden nærmere tilknytning så har det det som en kamp man ikke kunne overskue at blive en del af. (Blev lige svar til både dig og OBligation.)

    Leave a comment:

Working...
X