Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Boykot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Det tilråb er helt sindssygt pinligt, og jeg ved, at De Stribede aktivt forsøger at få sat en stopper for det, men det er dog svært at bestemme, hvad andre folk skal råbe. Jeg håber dog, det lykkedes for dem, for det er sgu for ømt at høre på.
    Toppen af pinlig opførsel.

    Er der ikke en hyletone på megafonen som capo står med?
    Tænkte han kunne starte hyletonen når de 10-12årige knægte starter deres tåbelige tilråb , måske det kvæler lysten for dem .

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Utroligt de unge drenge der står lige bag de stribede ikke kan hører hvor tåkrummende pinlige de er.
    Fedt de råber. Men find straks på noget sjovt i stedet for. Det er sgu under lavmålet med de nuværende råb. Sæt jer dog ned og lav en sjov chant.
    Christ man får lange løg af de pinligheder. Start gerne allerede noget nyt mod Brøndby.

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Jeg har simpelthen ikke ord for, hvor pinligt det lange tilråb mod målmanden ved målspark er. Det er så ubegavet, at jeg ikke forstår, hvordan der kan være SÅ mange tumper, der alle samtidig synes det er en fantastisk idé at råbe. I gamle dage blev der råbt "Ååååh, SVIN!" - Det var fandme også dumt, men i det mindste var det kort.

    Og så må jeg lige sige, at de homo-sange der fløj til sidst ned mod Jeppe Højbjerg også er helt, helt uacceptable. Jeg tror, og håber, at det var et desperat forsøg på at psyke ham i en sjælden straffesparkskonkurrence, og ikke et udtryk for en måde vi som fans synes er ok at ytre sig på.

    Racistiske og homofobiske smædesange/tilråb hører ikke hjemme, i min optik.
    Helt enig. Det første er dumt og pinligt, men homo-tilråbene er definitivt at tage der for langt, og det hører overhovedet ikke nogen steder hjemme. Genså lige højdepunkter fra straffesparkskonkurrencen, og jeg må sige, at det er malurt i bægeret for mig, at det glædelige gensyn skal starte med, at jeg skal høre homo-tilråb fra tribunen.

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Utroligt de unge drenge der står lige bag de stribede ikke kan hører hvor tåkrummende pinlige de er.

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Jeg har simpelthen ikke ord for, hvor pinligt det lange tilråb mod målmanden ved målspark er. Det er så ubegavet, at jeg ikke forstår, hvordan der kan være SÅ mange tumper, der alle samtidig synes det er en fantastisk idé at råbe. I gamle dage blev der råbt "Ååååh, SVIN!" - Det var fandme også dumt, men i det mindste var det kort.

    Og så må jeg lige sige, at de homo-sange der fløj til sidst ned mod Jeppe Højbjerg også er helt, helt uacceptable. Jeg tror, og håber, at det var et desperat forsøg på at psyke ham i en sjælden straffesparkskonkurrence, og ikke et udtryk for en måde vi som fans synes er ok at ytre sig på.

    Racistiske og homofobiske smædesange/tilråb hører ikke hjemme, i min optik.

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
    Det lød faktisk som om at de stribede forsøgte at "kvæle" den latterlige svada under målspark ved at lade sange køre under målsparket. Om det var med vilje ved jeg ikke
    Det tilråb er helt sindssygt pinligt, og jeg ved, at De Stribede aktivt forsøger at få sat en stopper for det, men det er dog svært at bestemme, hvad andre folk skal råbe. Jeg håber dog, det lykkedes for dem, for det er sgu for ømt at høre på.

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
    Det lød faktisk som om at de stribede forsøgte at "kvæle" den latterlige svada under målspark ved at lade sange køre under målsparket. Om det var med vilje ved jeg ikke
    Ja det lød helt sikkert som om at det var et bevidst forsøg på at overdøve pinligheden. Hvem fanden syntes at sådan noget er sjovt eller fedt. Fatter det simpelthen. Det er så kikset som noget kan være.

    Leave a comment:


  • Københavnstinker
    replied
    Jeg synes også at målsparks-råbene er tåkrummende. Der lyder, sørgeligt nok, som om der er en del der råber med på det.

    Leave a comment:


  • Prins Henrik
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Overraskende fin stemning ad flere omgange i hele kampen - det må gerne gentages på søndag, også selv om vi kommer op mod overmagten. Forhåbentlig kun på tribunerne.

    Men hvor skal de tilråb ved udspark dog stoppes omgående og de homoråb er ikke bare åndssvage, de hører, ja ikke engang til i en børnehave. De hører bare ikke til.

    Kan vi få skåret dét væk, så må jeg sige, at det var tæt på et stemningsmæssigt niveau som vi kan være mere end bekendt.

    MvH ChrisOB
    Det lød faktisk som om at de stribede forsøgte at "kvæle" den latterlige svada under målspark ved at lade sange køre under målsparket. Om det var med vilje ved jeg ikke

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Overraskende fin stemning ad flere omgange i hele kampen - det må gerne gentages på søndag, også selv om vi kommer op mod overmagten. Forhåbentlig kun på tribunerne.

    Men hvor skal de tilråb ved udspark dog stoppes omgående og de homoråb er ikke bare åndssvage, de hører, ja ikke engang til i en børnehave. De hører bare ikke til.

    Kan vi få skåret dét væk, så må jeg sige, at det var tæt på et stemningsmæssigt niveau som vi kan være mere end bekendt.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
    Det var virkelig fin lyd på når man så den på tv i dag. Ros til de fremmødte.
    Enig

    Leave a comment:


  • Jacob97
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Nej det er ikke umuligt, det er dog nok et sværere scenarie end at vinde Pokalen, pointen er bare at vi i årevis har spillet efter nogle midterplaceringer og behandlet Pokalen som et irritationsmoment og noget der skulle overstås. Jeg skyder på, at den her kamp er røget ind som en af de øverste kampe på listen over mindeværdige kampe i den her sæson, og en af dem vi måske kan huske om 5 år. Og stemningen i dag var bedre end den har været længe på hjemmebane, hvor det har været halvdeprimerende.
    Måske denne oplevelse kan sætte lidt fut i stemningen på søndag, og nu er der rent faktisk også en del på spil lige netop mod Brøndby.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Nu er det vel næppe umuligt at spille for at blive nr 3 i år? Chancen er måske ikke stor. Men mærkeligere ting er sket i fodbold verden
    Nej det er ikke umuligt, det er dog nok et sværere scenarie end at vinde Pokalen, pointen er bare at vi i årevis har spillet efter nogle midterplaceringer og behandlet Pokalen som et irritationsmoment og noget der skulle overstås. Jeg skyder på, at den her kamp er røget ind som en af de øverste kampe på listen over mindeværdige kampe i den her sæson, og en af dem vi måske kan huske om 5 år. Og stemningen i dag var bedre end den har været længe på hjemmebane, hvor det har været halvdeprimerende.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Man skulle næsten tro, at folk faktisk synes, at der er en nerve ved at spille Pokalfodbold med mulighed for at vinde noget, der overstiger spændingen ved at spille for at blive nr. 5.
    Nu er det vel næppe umuligt at spille for at blive nr 3 i år? Chancen er måske ikke stor. Men mærkeligere ting er sket i fodbold verden

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Man skulle næsten tro, at folk faktisk synes, at der er en nerve ved at spille Pokalfodbold med mulighed for at vinde noget, der overstiger spændingen ved at spille for at blive nr. 5.

    Leave a comment:

Working...
X