Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
KAMPTRÅD - VEJLE-OB den 26. august 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægDet bliver et par spændende dage.
- Gryte ?
- Leif Rasmussens rygte om en hovedstødsstærk angriber ?
- Er Jakob ved at presse KEP ud ?
- Find selv på flere spørgsmål!!!
Det store spørgsmål er Grytebust i min verden
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægSame. Jeg har nu stadig svært ved at se, hvor den offensive forstærkning er kommet henne i det her vindue.
Kadrii er jo stadig en mulighed selvom jungletrommerne vil have ham mod nord hvis udlandet mislykkedes. Tror ikke vi vinder en budkrig mod Aab eller AGF pt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDen er kommet fra træningsbanen som Troels Bech nok ville have sagt ;)
Kadrii er jo stadig en mulighed selvom jungletrommerne vil have ham mod nord hvis udlandet mislykkedes. Tror ikke vi vinder en budkrig mod Aab eller AGF pt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægNæppe. Jeg kan nu altså heller ikke rigtigt se, hvor Bashkim skal passe ind på det her hold. Så skal det vel være som angriber, men så er det vel også mere i dybdeløber rollen, hvor han primært vil udfordre AK og Jørgensen, og Helenius er den mere oplagte makker. Så ville jeg alligevel hellere have, at vi opgraderede på Helenius rollen, og fik en angriber som for alvor smasker igennem i duellerne og spiller med den der kompromisløshed og vilje, som jeg stadig synes vi mangler i offensiven. Ala Duncan da han var bedst. Slet ikke Duncan anno 2018.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMen nuj hvor lignede Jesper Hansen en nervøs og presset mand når de filmede op på ham under kampen....
Må være lidt nemmere at gå ind i sidste transferuge med 3p i bagagen
Brdste transfer han vil kunne lave vil være at fjerne sig selv langt væk fra OB817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlægHvis vi lige skal have alle facts på plads, så blev planer om at lukke TBTGade luftet første gang på byrådsmøder i start-90’erne, så det er jo ‘kun’ snart 30 år siden
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlægDet ændrer vel ikke på, at der er gået næsten 30 år fra ide til handling?
Comment
Comment