Oprindeligt indsendt af marle
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
KAMPTRÅD - VEJLE-OB den 26. august 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af marle Se indlægJulius er stolt af at være OBer i dag, siger han med henvisning til opbakningen. Jeg selv kan simpelthen heller ikke rose det nok. Hvor var det fed at se.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægEnig .. det er så fedt .. og Vi er også stolte af Julius"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægEr virkeligheden stadig ikke at ingen af vore angribere har kvalitet til at være førsteangriber på et top-6 hold. Helenius er altså heller ikke god nok til det,
Comment
-
Oprindeligt indsendt af marle Se indlægJulius er stolt af at være OBer i dag, siger han med henvisning til opbakningen. Jeg selv kan simpelthen heller ikke rose det nok. Hvor var det fed at se.
Comment
-
Så fucking fedt med en sejr, som vi i den grad også fortjente. Uden at falde fuldstændig på halen over vores præstation, så leverer vi noget solidt håndværk. Vi står solidt nede bagved og udnytter to af Vejles fejl til at score et flot mål og et mål på en dødbold. Dejligt også at holde nullet. Det er sgu ikke hverdagskost og slet ikke på udebane!!
Vejle har det svært for tiden og spiller dårligt igen i dag, men vi gør det også svært ved at stresse dem og stå solidt. Angriberne savner jeg stadig mere fra, men vi skal starte et sted og det her var en solid og fortjent udesejr.
Kæmpe applaus til tilskuerne der tog turen. Jeg havde desværre ikke mulighed for at nå derover og det ærgrer mig godt nok nu. Hvor gjorde i det fantastisk og hvor er det dejligt at en ny helt som Eskesen også husker at sætte pris på jer. Dejlig dejlig søndag!!
Comment
-
Jamen altså, så fedt i dag!
Fabelagtig stemning, og vanvittigt vigtige 3 point. Tør ikke tænke på hvis vi havde tabt.
Jo jo, det er måske den ringeste modstand vi endnu har haft i år, men det gør det måske også bare endnu vigtigere at vi vandt.
Kæft i morgen bliver bare SÅ meget sjoverer her i byen, og jeg kan love jer for mine medborgere får OB trøjen at se!!!
Tak for en fed oplevelse i dag allesammen :-)Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlægFed kamp at være på stadion at se. Ærgeligt at vi var ca 50 som der ikke var plads til, som måtte købe billet og sidde ved Vejles fans. Lidt surt at tage turen uden rigtigt at kunne mærke stemningen.
Comment
Comment