Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd BIF - OB . 23/3-2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Jeg undrede mig lidt over den konklusion. Ja, vi har ikke været gode på hjørnespark, men jeg synes da at kunne huske minimum et mål. Det kommer vel lidt an på hvordan man opgør det - skal målet faldet direkte efter sparket, eller hvad med efter klumpspil, eller endnu senere?
    det var kommentatorene der bragte det på banen, så om det helt passer skal jeg ikke kunne sige - men farlige på hjørne - det er vi ihvertfald ikke.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      det var kommentatorene der bragte det på banen, så om det helt passer skal jeg ikke kunne sige - men farlige på hjørne - det er vi ihvertfald ikke.
      Scorede Daniel ikke på et hjørne efter noget klumpspil?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
        Scorede Daniel ikke på et hjørne efter noget klumpspil?
        Faldt Jeppes mål ikke efter hjørne?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
          Faldt Jeppes mål ikke efter hjørne?
          Jo det mener jeg. Og synes også jeg kan huske flere uden at kunne udpege dem. Den statistik må næsten dække scoringer direkte på selve hjørnesparket.

          Men lige meget hvad synes jeg bestemt der er nok om, at vi ikke er farlige nok på hjørnespak.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
            Jo det mener jeg. Og synes også jeg kan huske flere uden at kunne udpege dem. Den statistik må næsten dække scoringer direkte på selve hjørnesparket.

            Men lige meget hvad synes jeg bestemt der er nok om, at vi ikke er farlige nok på hjørnespak.
            Ja, og vi kan vel også sagtens have haft 100 hjørnespark uden mål siden da.

            Vi har ikke været farlige på hjørne, siden vi smed dem til Djiby ved forreste stolpe.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
              Jeg forstår simpelthen ikke det OB hold her. Jeg må konstatere at vi gang på gang går fra at spille det værste vi nogensinde har gjort til noget af det bedste. I dag spiller Azer og Schoop som to garvede landsholdsspillere. Jeg er forbløffet.

              Nu spiller vi 1-1 eller 0-1 mod Haderslev
              Det er noget ævl, vi var ikke dårlige mod Viborg, blot uskarpe. Vi spillede os lettere til chancer mod BIF fordi de står så offensivt, mens Viborg pakker sig.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                Det er noget ævl, vi var ikke dårlige mod Viborg, blot uskarpe. Vi spillede os lettere til chancer mod BIF fordi de står så offensivt, mens Viborg pakker sig.
                Det er helt rigtigt set. Man kan ikke sammenligne alle kampe fordi præmisserne er forskellige

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                  Det er helt rigtigt set. Man kan ikke sammenligne alle kampe fordi præmisserne er forskellige

                  Comment


                    Der er faktisk meget få ting i denne verden der er bedre end en sejr over BIF.

                    MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      1. Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Falk er blevet en spiller modstanderen slår sig på...
                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                      1-2...
                      Det er dejligt at se at Falk også er begyndt at give igen i nærkampene fordi der bliver godt nok altid lavet mange frispark på ham. Emil fik også taget nogle glimrende returløb og delt nogle fornuftige skulderskub ud og det er bare så vigtig en dimension i vores spil som vi ikke så meget af sidste sæson. En anden ting jeg tager med fra dagens fantastiske sejr over Brøndby: Jeg synes sgu Mos generelt gør det skide godt. Ja, han skylder efterhånden nogle mål, men jeg synes det er dejligt at se at han bare bliver ved med at skyde på alt hvad der bevæger sig inde i det felt og jeg har på fornemmelsen at han pludselig får seriøst hul på bylden og bomber for vildt. Han har tydeligvis et "killerinstinkt" inde i feltet og det er altså nogle ret vanvittige redninger som gør at han ikke fik scoret i dag, men også i kampen mod Viborg, hvor han havde et glimrende hug som deres keeper klarede mirakuløst.
                      men puuuha, det var 3 vigtige points. Superligaen er jo helt sindsyg og kampen mod Sønderjyske er helt vanvittig vigtig. Taber vi den er vi jo helt tilbage ved nedrykningsstregen igen......så lad os for Guds skyld smadre SjE på fredag, mine nerver vil sætte stor pris på det ;-)

                      Comment


                        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...igaen-23-runde

                        Kasper, Azer og Falk på Tipsbladet's rundens hold :)

                        Comment


                          Tror sgu BT's mand på stedet var enten pissefuld, BIF-fan....eller begge dele. I hvert fald bære hans karaktergivning præg af det: BIF gn.snit er på 4,2 - OB's på 4,3
                          Der ud over mener han at Falk spillede en særdeles skidt kamp. Tipsbladet mener til sammenligning, at det muligvis var Falk's bedste præstation i denne sæson. Desuden giver de Mos karakteren 00 - dårligst af alle. Jeg er med på, at han ikke spillede fantastisk, og at han brænder to kæmpe chancer. Men han kommer altså frem til de chancer + et parstykker mere...... så 00 ligefrem????? Aaaaaarrrhhhh vel?
                          Mind mig om at lade være næste gang jeg er ved at købe den lorte"avis".

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                            Tror sgu BT's mand på stedet var enten pissefuld, BIF-fan....eller begge dele. I hvert fald bære hans karaktergivning præg af det: BIF gn.snit er på 4,2 - OB's på 4,3
                            Der ud over mener han at Falk spillede en særdeles skidt kamp. Tipsbladet mener til sammenligning, at det muligvis var Falk's bedste præstation i denne sæson. Desuden giver de Mos karakteren 00 - dårligst af alle. Jeg er med på, at han ikke spillede fantastisk, og at han brænder to kæmpe chancer. Men han kommer altså frem til de chancer + et parstykker mere...... så 00 ligefrem????? Aaaaaarrrhhhh vel?
                            Mind mig om at lade være næste gang jeg er ved at købe den lorte"avis".
                            Hvem har skrevet artiklen?
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...igaen-23-runde

                              Kasper, Azer og Falk på Tipsbladet's rundens hold :)
                              Godt gået af Azer...
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment

                              Working...
                              X