Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd BIF - OB . 23/3-2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    flot kamp, god indsats og 3 dejlige dejlige og ikke mindst fortjente point. Synd vi ikke lige kunne holde 0'et

    - ser en indsats som det her hver gang - så behøver vi ikke frygte nedrykning, dog syntes jeg stadig vi er for uskarpe - mos og falk skylder altså lidt i dag. Men hva' det holdt hjem - dejlig søndag
    Enig .. god kamp, masser af tænding og vilje .. men jeg ser nu stadig ikke konceptet ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Og så er det Real - Barca ..
      Hvem..?
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Enig .. god kamp, masser af tænding og vilje .. men jeg ser nu stadig ikke konceptet ..
        oven på 3 så dejlige point tænker jeg slet ikke på det ;)

        - men du har ret, syntes dog vores genpres fungerede bedre i store perioder i dag

        men jeg undre mig stadigvæk over mange høje bolde der bliver hældt i feltet, når vi er overmatchet der, og ingen folk har i feltet....forstår ikke hvorfor der ikke er flere der søger derind når vi kommer til baglinien

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Enig .. god kamp, masser af tænding og vilje .. men jeg ser nu stadig ikke konceptet ..
          Jeg ser god fight over hele linjen og gennem hele kampen. Derudover ser jeg et godt aggressivt genpres til tider (dog bedre i første end anden halveg) og noget rigtig godt småspil når vi endelig kommer op omkring feltet. Udover at vi ikke er voldsomt boldbesiddende (snarere tværtimod) synes jeg egentlig det går fint i tråd med konceptet?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Og så er det Real - Barca ..
            Stik El Classico i en pibe og ryg det. Jeg kunne ikke være mere ligeglad i dag.
            Last edited by Sheed; 23-03-2014, 21:06.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
              Jeg ser god fight over hele linjen og gennem hele kampen. Derudover ser jeg et godt aggressivt genpres til tider (dog bedre i første end anden halveg) og noget rigtig godt småspil når vi endelig kommer op omkring feltet. Udover at vi ikke er voldsomt boldbesiddende (snarere tværtimod) synes jeg egentlig det går fint i tråd med konceptet?
              enig i genpresset .. specielt når an lige ser Kjær hive det frem her efter kampen ... men det er vel mest når vi ikke har bolden vi ser det ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Jeg forstår simpelthen ikke det OB hold her. Jeg må konstatere at vi gang på gang går fra at spille det værste vi nogensinde har gjort til noget af det bedste. I dag spiller Azer og Schoop som to garvede landsholdsspillere. Jeg er forbløffet.

                Nu spiller vi 1-1 eller 0-1 mod Haderslev

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                  Jeg forstår simpelthen ikke det OB hold her. Jeg må konstatere at vi gang på gang går fra at spille det værste vi nogensinde har gjort til noget af det bedste. I dag spiller Azer og Schoop som to garvede landsholdsspillere. Jeg er forbløffet.

                  Nu spiller vi 1-1 eller 0-1 mod Haderslev
                  enig - og det er nu vi skal se noget kontinuitet; der skal leveres præstationer ala det her over flere kampe - så kommer pointene også

                  Comment


                    Lidt stolthed og hårdt arbejde. Så kan an få 3 point Jeg er er sgu stolt af drengene i dag. Vi har meget at arbejde med. Men vi kan godt når vi slås for hver en bold
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      100 hjørnespark i sæsonen og ikke et mål, måske nogle andre skulle til og tage dem?

                      Comment


                        Godt arbejde, til sidst kan alt ske, men vi mangler stadig en angriber der kan score, 7 mål er jo ikke nok for en top score :)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Enig .. god kamp, masser af tænding og vilje .. men jeg ser nu stadig ikke konceptet ..
                          Det var der heller ingen der forventede vi skal vise det på udebane mod brøndby, specielt i den nuværende situation

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
                            100 hjørnespark i sæsonen og ikke et mål, måske nogle andre skulle til og tage dem?
                            Jeg undrede mig lidt over den konklusion. Ja, vi har ikke været gode på hjørnespark, men jeg synes da at kunne huske minimum et mål. Det kommer vel lidt an på hvordan man opgør det - skal målet faldet direkte efter sparket, eller hvad med efter klumpspil, eller endnu senere?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                              Jeg undrede mig lidt over den konklusion. Ja, vi har ikke været gode på hjørnespark, men jeg synes da at kunne huske minimum et mål. Det kommer vel lidt an på hvordan man opgør det - skal målet faldet direkte efter sparket, eller hvad med efter klumpspil, eller endnu senere?
                              Jeg tror du har ret... men selv et mål ændrer jo ikke meget på konklusionen... ,o(

                              Mvh

                              MaxHH

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                                Jeg forstår simpelthen ikke det OB hold her. Jeg må konstatere at vi gang på gang går fra at spille det værste vi nogensinde har gjort til noget af det bedste. I dag spiller Azer og Schoop som to garvede landsholdsspillere. Jeg er forbløffet.

                                Nu spiller vi 1-1 eller 0-1 mod Haderslev
                                har det på samme måde det er dybt hovedrystende at vi kan præstere som vi mod viborg/esbjerg og så kan ramme sådan et niveau mod bif

                                Comment

                                Working...
                                X