Oprindeligt indsendt af B(ob)
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd BIF - OB . 23/3-2014
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlægFaldt Jeppes mål ikke efter hjørne?
Men lige meget hvad synes jeg bestemt der er nok om, at vi ikke er farlige nok på hjørnespak.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægJo det mener jeg. Og synes også jeg kan huske flere uden at kunne udpege dem. Den statistik må næsten dække scoringer direkte på selve hjørnesparket.
Men lige meget hvad synes jeg bestemt der er nok om, at vi ikke er farlige nok på hjørnespak.
Vi har ikke været farlige på hjørne, siden vi smed dem til Djiby ved forreste stolpe.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægJeg forstår simpelthen ikke det OB hold her. Jeg må konstatere at vi gang på gang går fra at spille det værste vi nogensinde har gjort til noget af det bedste. I dag spiller Azer og Schoop som to garvede landsholdsspillere. Jeg er forbløffet.
Nu spiller vi 1-1 eller 0-1 mod Haderslev
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægDet er noget ævl, vi var ikke dårlige mod Viborg, blot uskarpe. Vi spillede os lettere til chancer mod BIF fordi de står så offensivt, mens Viborg pakker sig.
Comment
-
- Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægFalk er blevet en spiller modstanderen slår sig på...
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
1-2...
men puuuha, det var 3 vigtige points. Superligaen er jo helt sindsyg og kampen mod Sønderjyske er helt vanvittig vigtig. Taber vi den er vi jo helt tilbage ved nedrykningsstregen igen......så lad os for Guds skyld smadre SjE på fredag, mine nerver vil sætte stor pris på det ;-)
Comment
-
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...igaen-23-runde
Kasper, Azer og Falk på Tipsbladet's rundens hold :)
Comment
-
Tror sgu BT's mand på stedet var enten pissefuld, BIF-fan....eller begge dele. I hvert fald bære hans karaktergivning præg af det: BIF gn.snit er på 4,2 - OB's på 4,3
Der ud over mener han at Falk spillede en særdeles skidt kamp. Tipsbladet mener til sammenligning, at det muligvis var Falk's bedste præstation i denne sæson. Desuden giver de Mos karakteren 00 - dårligst af alle. Jeg er med på, at han ikke spillede fantastisk, og at han brænder to kæmpe chancer. Men han kommer altså frem til de chancer + et parstykker mere...... så 00 ligefrem????? Aaaaaarrrhhhh vel?
Mind mig om at lade være næste gang jeg er ved at købe den lorte"avis".
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlægTror sgu BT's mand på stedet var enten pissefuld, BIF-fan....eller begge dele. I hvert fald bære hans karaktergivning præg af det: BIF gn.snit er på 4,2 - OB's på 4,3
Der ud over mener han at Falk spillede en særdeles skidt kamp. Tipsbladet mener til sammenligning, at det muligvis var Falk's bedste præstation i denne sæson. Desuden giver de Mos karakteren 00 - dårligst af alle. Jeg er med på, at han ikke spillede fantastisk, og at han brænder to kæmpe chancer. Men han kommer altså frem til de chancer + et parstykker mere...... så 00 ligefrem????? Aaaaaarrrhhhh vel?
Mind mig om at lade være næste gang jeg er ved at købe den lorte"avis"."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæghttp://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...igaen-23-runde
Kasper, Azer og Falk på Tipsbladet's rundens hold :)"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment