Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ramon Leeuwin (ser ud til at være på vej til OB)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    I morgen klokken 11 er der gået to dage uden noget nyt..?
    Rolig nu!

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
      I morgen klokken 11 er der gået to dage uden noget nyt..?
      Manden har vel set faciliteterne, tænkt gotverdamme, og ikke ringet tilbage. ;-)
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Manden har vel set faciliteterne, tænkt gotverdamme, og ikke ringet tilbage. ;-)
        Mon ikke han har talt med Makrini, og at Makrini har opmærksomgjort ham på ydmyge forhold med en smuk beliggenhed, andet ville undre mig.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
          I morgen klokken 11 er der gået to dage uden noget nyt..?
          Tror processen tager lidt tid når man skal skifte fra land til land. Han er desuden familiefar hvor man også er nød til at se på diverse forhold som dagpleje/skole og måske anden bolig end OB kan tilbyde. Måske skal konen have et job/uddannelsessted og så skal de også lige have forhandlet det personlige og bruge en 1/2 dag på lægecheck.

          Det tager tid og er helt normalt. Rygtet er opstået tidligt i processen og der kan måske gå 1-2 dage mere hvis agenten er vanskelig.

          Og måske bliver det slet ikke til noget....

          Comment


            #20
            https://mobile.twitter.com/obstemmer...64116750893056

            Comment


              #21
              Ramon Leeuwin træner med allerede i dag.

              Comment


                #22
                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ramon-...n-klar-for-ob/

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                  Ramon Leeuwin træner med allerede i dag.
                  Nu skal jeg ikke betvivle jer, men lyder da som om at der venter en bøde til OB så. Ellers er hele arbejdstilladelse processen da gået hurtigt, eller de har været igang lidt længere end vi troede.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                    Nu skal jeg ikke betvivle jer, men lyder da som om at der venter en bøde til OB så. Ellers er hele arbejdstilladelse processen da gået hurtigt, eller de har været igang lidt længere end vi troede.
                    Er det ikke et større problem, hvis man ikke kommer fra Europa? Jeg skal ikke kunne sige det, men han er i hvert fald med i dag.

                    Comment


                      #25
                      Mangler man ikke også en som kan score mål ? AK er, og har altid være voldsomt overvurderet. Helenius har jeg ingen kommentarer til, og Festersen er ikke ligefrem fremtiden.

                      Comment


                        #26
                        Jeg er meget begejstret ...

                        Men kommunikationsfolkene behøver altså ikke tale ned til tilhængerne: Det er åbenlyst, at Ramons citater er designet til at imødegå kritik baseret på erfaring fra tidligere - især hans meget præcise bemærkning om hans fitness. Lad lederne ta’ den direkte i stedet for.

                        Comment


                          #27
                          Spændende, håber han bringer noget duelstyrke og lederegenskab. Desuden glimrende at få landet ham på en 2-årig aftale.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                            Er det ikke et større problem, hvis man ikke kommer fra Europa? Jeg skal ikke kunne sige det, men han er i hvert fald med i dag.
                            Jo, det er sgu nok det :)
                            Husker bare den Brøndby sag for et par år siden, men var vist også Phiri så giver god mening..

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Spændende, håber han bringer noget duelstyrke og lederegenskab. Desuden glimrende at få landet ham på en 2-årig aftale.
                              en kort 2 årig aftale betyder vel også at man ikke har betalt det store for ham. Ellers ville man lave en lidt længere

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Spændende, håber han bringer noget duelstyrke og lederegenskab. Desuden glimrende at få landet ham på en 2-årig aftale.
                                2 år er helt kanon. Så kan man forlænge med 1 år til den tid, hvis begge parter er tilfredse med udbyttet.

                                Comment

                                Working...
                                X