Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ramon Leeuwin (ser ud til at være på vej til OB)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ramon Leeuwin (ser ud til at være på vej til OB)

    https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/181...enemarken.html
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    #2
    Et mål, det er så ikke ham der løfter os på offensive dødbolde. Men nødvendigt med en CF'er, havde bare håber vi fik en som vinder luftslag i begge ender.

    Comment


      #3
      Nu har jeg forhørt mig lidt om ham hos min hollandske familie, og han er vidst ikke helt ringe så vidt jeg får at vide. Har hørt at de i hvert fald meget gerne så ham komme til Heerenveen i stedet for os. Man kan nok godt konkludere, at manden er fra en lidt højere hylde end normalt. Han skal da være velkommen imo.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
        Nu har jeg forhørt mig lidt om ham hos min hollandske familie, og han er vidst ikke helt ringe så vidt jeg får at vide. Har hørt at de i hvert fald meget gerne så ham komme til Heerenveen i stedet for os. Man kan nok godt konkludere, at manden er fra en lidt højere hylde end normalt. Han skal da være velkommen imo.
        Jeg ved det er useriøst at bedømme spiller på få min. på et youtube opslag, men her kommer det alliwl. Rygtet har været at der blev set efter en spiller der er god i luften, det ses der intet af i denne video, men han ligner en godt spillende cf'er, der besidder en mængde hårdhed og tillige en god fod i afleveringsspil.

        https://www.youtube.com/watch?v=QtCQJo_Y9Cw
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Jeg ved det er useriøst at bedømme spiller på få min. på et youtube opslag, men her kommer det alliwl. Rygtet har været at der blev set efter en spiller der er god i luften, det ses der intet af i denne video, men han ligner en godt spillende cf'er, der besidder en mængde hårdhed og tillige en god fod i afleveringsspil.

          https://www.youtube.com/watch?v=QtCQJo_Y9Cw
          Hvad sker der for musikken :D, phew ... men det må jo have et publikum.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #6
            Jeg tror Francis Dichoh har spillet lidt sammen med ham i Utrecht. Har spurgt om hans vurdering på Twiiter. Smider den her, hvis Francis kan bidrage med noget info.

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              #7
              Skrev til en hollandsk ven som ved næsten alt om nederlandsk fodbold og spillere der og som følger også OB (og var sammen med mig på stadion sidst). Ham siger at ham har set Leeuwin flere gange: en rigtig god spiller, selvom ham ville virke lidt klodset. Ikke en "løber og fighter" men en behændig og rigtig dygtig midtforsvarer. Ikke den hurtigste men med meget god overblik. Ham ville være en rigtig god signing for os.
              Tror fuldstændig på min vens fodboldforstand så håber meget Leeuwin spiller snart i den stribede trøje.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                Jeg tror Francis Dichoh har spillet lidt sammen med ham i Utrecht. Har spurgt om hans vurdering på Twiiter. Smider den her, hvis Francis kan bidrage med noget info.

                MvT
                Francis Dichoh siger:
                Jeg kender faktisk Ramon særdeles godt.. -Han var netop i Utrecht da jeg også var i klubben, dog var han på Jong FC Utrecht, altså ikke en del af førsteholdet. Han er udviklet sig godt & ser ham som en god tilgang. Duel stærk, fint hovedspil og forholdsvis god med kuglen..

                https://twitter.com/FrancisKSDickoh/...94193628672001

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  Francis Dichoh siger:
                  Jeg kender faktisk Ramon særdeles godt.. -Han var netop i Utrecht da jeg også var i klubben, dog var han på Jong FC Utrecht, altså ikke en del af førsteholdet. Han er udviklet sig godt & ser ham som en god tilgang. Duel stærk, fint hovedspil og forholdsvis god med kuglen..

                  https://twitter.com/FrancisKSDickoh/...94193628672001

                  MvT
                  Lyder som en spiller vi kan bruge og at vi nok ikke kommer i nærheden af noget bedre lige foreløbig. Jeg er positiv

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    Francis Dichoh siger:
                    Jeg kender faktisk Ramon særdeles godt.. -Han var netop i Utrecht da jeg også var i klubben, dog var han på Jong FC Utrecht, altså ikke en del af førsteholdet. Han er udviklet sig godt & ser ham som en god tilgang. Duel stærk, fint hovedspil og forholdsvis god med kuglen..

                    https://twitter.com/FrancisKSDickoh/...94193628672001

                    MvT
                    Mig (Info fra Andlox' Nederlandske ven):
                    Hører fra Holland, at han ikke er super løbestærk eller hurtig, men ret godt overblik. Kan du genkende det?
                    Hvad er dit indtryk af hans personlighed?

                    Francis:
                    Han er løbe stærk, men ikke decideret hurtig, det vil jeg gerne tilslutte.. -Han er en super god fyr, familie far etc.. Han har tidligere spillet længere fremme på banen og det gør at overblikket er ret godt.

                    Mig:
                    Giver sgu lidt varme i mavsen at høre. Lyder som en der kunne bidrage med impact ret hurtigt i OB. Tak for at du tog dig tid til at svare. Det er vi flere Striber der er glade for. Smider dine tweets videre til vores forum.

                    Francis:
                    Selv tak!! -han bør i min optik kunne bidrage til OBs defensiv bliver mere stabil.. Han har ihverfald en god karakter.

                    ... Fede input fra en der har arbejdet i samme klub som Leeuwin. Lyder sgu meget godt.

                    MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      #11
                      Jeg kender nogen hollændere, deriblandt enkelte Utrecht fans. Prøver lige at kontakte dem :)

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Skrev til en hollandsk ven som ved næsten alt om nederlandsk fodbold og spillere der og som følger også OB (og var sammen med mig på stadion sidst). Ham siger at ham har set Leeuwin flere gange: en rigtig god spiller, selvom ham ville virke lidt klodset. Ikke en "løber og fighter" men en behændig og rigtig dygtig midtforsvarer. Ikke den hurtigste men med meget god overblik. Ham ville være en rigtig god signing for os.
                        Tror fuldstændig på min vens fodboldforstand så håber meget Leeuwin spiller snart i den stribede trøje.
                        Fik lige en besked mere fra min nederlandsk ven: Gode hovedstødevner men ikke så "robust" (ved ikke så rigtigt hvad ham mener dermed :-)). Leeuwin ville helt sikker punkte med sin oversigt og spilleevner og bringe sikkerhed og ro i forsvaret.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                          Francis Dichoh siger:
                          Jeg kender faktisk Ramon særdeles godt.. -Han var netop i Utrecht da jeg også var i klubben, dog var han på Jong FC Utrecht, altså ikke en del af førsteholdet. Han er udviklet sig godt & ser ham som en god tilgang. Duel stærk, fint hovedspil og forholdsvis god med kuglen..

                          https://twitter.com/FrancisKSDickoh/...94193628672001

                          MvT
                          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                          Mig (Info fra Andlox' Nederlandske ven):
                          Hører fra Holland, at han ikke er super løbestærk eller hurtig, men ret godt overblik. Kan du genkende det?
                          Hvad er dit indtryk af hans personlighed?

                          Francis:
                          Han er løbe stærk, men ikke decideret hurtig, det vil jeg gerne tilslutte.. -Han er en super god fyr, familie far etc.. Han har tidligere spillet længere fremme på banen og det gør at overblikket er ret godt.

                          Mig:
                          Giver sgu lidt varme i mavsen at høre. Lyder som en der kunne bidrage med impact ret hurtigt i OB. Tak for at du tog dig tid til at svare. Det er vi flere Striber der er glade for. Smider dine tweets videre til vores forum.

                          Francis:
                          Selv tak!! -han bør i min optik kunne bidrage til OBs defensiv bliver mere stabil.. Han har ihverfald en god karakter.

                          ... Fede input fra en der har arbejdet i samme klub som Leeuwin. Lyder sgu meget godt.

                          MvT
                          Det lyder som vi kan glæde os meget om ham. En erfaren og god midtforsvarer er lige det vi har brug for at stabilisere os. Lyder som vi har fundet en afløser for KEP. Mangler kun at ham faktisk underskriver og det bliver officielt.
                          Tak til Francis. God aktion, god fyr.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #14
                            Super der er nogen som tager sig tid til at gøre os lidt klogere på, hvad vi kan vente os, hvis vi lander ham. Han lyder jo spændende og nok også som jeg forventer af en spiller i Hollandsk fodbold, hvor det er mere teknisk end fysisk. Det vil være meget mystisk, hvis ikke han går ind og kan forstærke vores sløje forsvar.
                            I øvrigt kæmpe skud ud til Francis for at svare så uddybende. Han er sgu en fin fyr og kompetent oveni hatten

                            Comment


                              #15
                              I morgen klokken 11 er der gået to dage uden noget nyt..?
                              siden 1887

                              Comment

                              Working...
                              X