Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ramon Leeuwin (ser ud til at være på vej til OB)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
    Mangler man ikke også en som kan score mål ? AK er, og har altid være voldsomt overvurderet. Helenius har jeg ingen kommentarer til, og Festersen er ikke ligefrem fremtiden.
    Ak har nu gjort det ganske fint i sin OB tid og scoret en del mål ;) men helenious burde sparkes langt væk. Elendig. Og får dyr i løn.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af BonoVox Se indlæg
      Jeg er meget begejstret ...

      Men kommunikationsfolkene behøver altså ikke tale ned til tilhængerne: Det er åbenlyst, at Ramons citater er designet til at imødegå kritik baseret på erfaring fra tidligere - især hans meget præcise bemærkning om hans fitness. Lad lederne ta’ den direkte i stedet for.
      Altså hvis de lige sagt "du må meget gerne sige noget om dine lederegenskaber og fitness" da de bad ham komme med en udtalelse tænker jeg det er meget normalt. Synes ikke det er at tale ned til nogen.

      Men mest af alt tænker jeg det er en ganske typisk udtalelse fra en spiller, der lige er kommet til en ny klub. Ligesom en spiller godt ved hvad der forventes han siger efter en lidt kedelig uafgjort kamp, så ved en 30-årig også, at han her bør sige noget om hans erfaring og lederevner ift. de unge. Kan bestemt heller ikke se noget usædvanligt i, at en spiller på 30 understreger, at han er fit.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        en kort 2 årig aftale betyder vel også at man ikke har betalt det store for ham. Ellers ville man lave en lidt længere
        Ja, det har man nok ikke. Forsvarsspillere +30 går jo sjældent for det helt store, så jeg forestiller mig ikke, at man har smidt mere end max 2 mio.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Ja, det har man nok ikke. Forsvarsspillere +30 går jo sjældent for det helt store, så jeg forestiller mig ikke, at man har smidt mere end max 2 mio.
          Jeg er nærmere 1-1,5 når det kun er en 2 årig. Håber der så stadig er lidt at skyde med til den offensive som de leder efter

          Comment


            #35
            ANDERS jAKOBSEN:

            PERFORMANCE PER CLUB

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
              ANDERS jAKOBSEN:

              PERFORMANCE PER CLUB

              troede han lavede tonsvis a mål for Næsby?

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                troede han lavede tonsvis a mål for Næsby?
                Det gjorde han også. Ved ikke med de første tal, men fra før Fredericia tror jeg i hvert fald ikke man kan regne med den statistik.

                AK imponerer dog heller ikke mig må jeg indrømme. Han mister godt nok også mange bolde.
                Last edited by Agbre; 22-08-2018, 09:23.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                  Det gjorde han også. Ved ikke med de første tal, men fra før Fredericia tror jeg i hvert fald ikke man kan regne med den statistik.

                  AK imponerer dog heller ikke mig må jeg indrømme. Han mister godt nok også mange bolde.
                  Jeg er glad for at have AK i truppen. 15 mål sidste sæson var flot selvom de fleste var scoret mod de lidt dårligere modstandere.
                  Men til 250.000kr/måned forventer jeg altså lidt mere end han generelt viser

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                    Det gjorde han også. Ved ikke med de første tal, men fra før Fredericia tror jeg i hvert fald ikke man kan regne med den statistik.

                    AK imponerer dog heller ikke mig må jeg indrømme. Han mister godt nok også mange bolde.
                    AK har for mig "starquality", som en af de få på holdet, men han skuffer nu også mig med en masse boldtab. Det fremstår som han ikke helt magter det højt anlagte spil, som han gerne vil vise.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      AK har for mig "starquality", som en af de få på holdet, men han skuffer nu også mig med en masse boldtab. Det fremstår som han ikke helt magter det højt anlagte spil han prøver på, som han gerne vil vise.
                      Jeg er enig. AK er utvivlsomt en ustabil spiller, og var han væsentligt mere stabil, spillede han heller ikke i OB med det topniveau og den teknik.

                      Jeg tror også, at det et stykke hen ad vejen handler om, at AK måske er lidt en medgangsspiller, og at han i hvert fald har brug for, at der er spillere omkring ham, som han kan kombinere med og som har kvalitet. Problemet er bare, at der har været problemer spillemæssigt og en dårlig sammensætning af spillere stor set al den tid AK har været her.

                      I foråret 2016, da vi havde Falk, og Festersen var på sit højeste niveau, synes jeg vi så AKs potentiale, her var han en klassespiller i mange kampe. Om han så genfinder det niveau og er et godt match i Michelsens-stil, er jeg efterhånden lidt lunken overfor.

                      Comment


                        #41
                        Det interessante er, at der hersker en udpræget holdning blandt OB fans og "eksperterne", om at AK er "stjernen i OB", "garant for mål" osv. osv. Der er bare ikke rigtigt nogle statistikker som underbygger dette?
                        I sæsonen 2016/17, scorede AK imponerende 3 mål på tværs af alle turneringer i 33 kampe.
                        Sæsonen 2015/16 scorede han 12 mål i 26 kampe.
                        I hele Aab æraen scorede 21 mål i 74 kampe.

                        Pointen er, at AK vel egentligt aldrig har været nogen bomber ? Og han er vores "stjerne" i angrebet og ham vi forventer skal afgøre kampene.
                        Det OB virkeligt mangler og har gjort i MANGE år, uanset træner, uanset spillestil, det er offensive kræfter som kan afgøre kampe. Især angribere..

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
                          Det interessante er, at der hersker en udpræget holdning blandt OB fans og "eksperterne", om at AK er "stjernen i OB", "garant for mål" osv. osv. Der er bare ikke rigtigt nogle statistikker som underbygger dette?
                          I sæsonen 2016/17, scorede AK imponerende 3 mål på tværs af alle turneringer i 33 kampe.
                          Sæsonen 2015/16 scorede han 12 mål i 26 kampe.
                          I hele Aab æraen scorede 21 mål i 74 kampe.

                          Pointen er, at AK vel egentligt aldrig har været nogen bomber ? Og han er vores "stjerne" i angrebet og ham vi forventer skal afgøre kampene.
                          Det OB virkeligt mangler og har gjort i MANGE år, uanset træner, uanset spillestil, det er offensive kræfter som kan afgøre kampe. Især angribere..
                          Siden AK er kommet tilbage til OB har han scoret Pr. 229 minut. Så lidt over 2,5 kamp pr. Mål. Tror sgu egentlig det er er okay snit for en Superliga angriber. Men kan godt være jeg tager fejl..

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
                            Det interessante er, at der hersker en udpræget holdning blandt OB fans og "eksperterne", om at AK er "stjernen i OB", "garant for mål" osv. osv. Der er bare ikke rigtigt nogle statistikker som underbygger dette?
                            I sæsonen 2016/17, scorede AK imponerende 3 mål på tværs af alle turneringer i 33 kampe.
                            Sæsonen 2015/16 scorede han 12 mål i 26 kampe.
                            I hele Aab æraen scorede 21 mål i 74 kampe.

                            Pointen er, at AK vel egentligt aldrig har været nogen bomber ? Og han er vores "stjerne" i angrebet og ham vi forventer skal afgøre kampene.
                            Det OB virkeligt mangler og har gjort i MANGE år, uanset træner, uanset spillestil, det er offensive kræfter som kan afgøre kampe. Især angribere..
                            Det er noget vrøvl det der. AK har haft én decideret dårlig sæson ja, men hans målsnit i både hans første sæson og i den seneste sæson, er da så absolut tilfredsstillende og hvad man kan forvente. Havde han scoret meget mere end det, var han blevet solgt, uden tvivl.

                            At score i hver anden kamp er så absolut nok til at få påklistret prædikatet "bomber". Det har AK gjort i 2 ud af 3 sæsoner i OB. Så selvfølgelig anses han som "stjernen i OB", når vi kigger på det offensive, hvem i alverden skulle det ellers være? Festersen har ikke vist topscorerpotentiale siden 2015, Helenius har vist et ringere målsnit end AK i efterhånden en del sæsoner, og scorer i øvrigt noget nær halvdelen af sine mål på straffespark, og ingen af midtbanespillerne har vist, at de kan levere mål og assists konsistent.

                            At AK så måske er det i mangel af bedre, og at vi måske ikke får nok for den løn han oparbejder, det synes jeg godt man kan diskutere, men selvfølgelig er han DEN offensive profil i OB. Og som du nævner til sidst, så er en stor del af problemet også, at han der ikke er andre der er tæt på at gøre sig fortjent til det prædikat.

                            Comment


                              #44
                              AK var den næstmest scorende dansker i Superligaen i sidste sæson. Med vores nye forsvare, kunne det så ikke godt ligne et farvel til KEP?

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
                                Det interessante er, at der hersker en udpræget holdning blandt OB fans og "eksperterne", om at AK er "stjernen i OB", "garant for mål" osv. osv. Der er bare ikke rigtigt nogle statistikker som underbygger dette?
                                I sæsonen 2016/17, scorede AK imponerende 3 mål på tværs af alle turneringer i 33 kampe.
                                Sæsonen 2015/16 scorede han 12 mål i 26 kampe.
                                I hele Aab æraen scorede 21 mål i 74 kampe.

                                Pointen er, at AK vel egentligt aldrig har været nogen bomber ? Og han er vores "stjerne" i angrebet og ham vi forventer skal afgøre kampene.
                                Det OB virkeligt mangler og har gjort i MANGE år, uanset træner, uanset spillestil, det er offensive kræfter som kan afgøre kampe. Især angribere..
                                Bare lige for at få det på plads, så scorede AK altså 15 kasser i sidste sæson. Det må da siges at være godkendt.

                                Comment

                                Working...
                                X