Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD OB-FCK 5.august 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Greve og Helenius har godt nok ikke gjort noget godt for os idag

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Var det ikke Falk, så var det sgu bare en anden der havde lavet en eller anden assist.
      Det var bare et spørgsmål om tid før de fik den puttet ind.

      ... men ja, han er sgu dygtig.
      Jeg er nu også kommet mig over Falks skifte, og kan egentlig godt nyde en fremragende fodboldspiller som ham, når bare ikke det ikke er mod OB. Og han er selvfølgelig velkommen i OB igen en dag, med den kvalitet han har.

      Comment


        To gange brysttæmninger i feltet .... få den nu bare mod mål....
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Var det ikke Falk, så var det sgu bare en anden der havde lavet en eller anden assist.
          Det var bare et spørgsmål om tid før de fik den puttet ind.

          ... men ja, han er sgu dygtig.
          Ja, FCK har domineret tungt i hele 2. halvleg og så virker det altså som om der ikke er helt så meget at komme med spillemæssigt, mod de gode hold ... efter Kent.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Respekt til Rasmus Falk for ikke at juble ved scoringen, og for at klappe til OBs tilhængere også.

            Han har respekt for klubben og fans, og det er vel også derfor vi stadigvæk ser ham på tribunen i Odense engang imellem.

            Meeeen.. Rend mig i røven! Han er god, og han er ikke vores.

            Comment


              Jeg bryder mig virkelig ikke om Helenius.

              Comment


                Nej nej nej nej flopnelious

                Comment


                  Forh...... Helenius.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Helenius skal bare på transferlisten ASAP....
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      Fuck Helenius lukker øjne når han header

                      Comment


                        Slut... fortjent de vinder..... men god indsats i dag ellers.
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Farvel, Helenius.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Hvor er det gudsjammerligt ringe af Helenius, igen. Høvl ham nu for helvede afsted til en anden klub eller lad i det mindste være med at tage ham med i truppen.
                            - Nicolai

                            Comment


                              Forstærkninger, ellers ryger vi ned. Uden Gryte havde den jo været 4-0 og en fortjent ydmygelse.
                              Vi har kun en hurtig 17 årig, det er fandme sølle.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Nicolai Se indlæg
                                Hvor er det gudsjammerligt ringe af Helenius, igen. Høvl ham nu for helvede afsted til en anden klub eller lad i det mindste være med at tage ham med i truppen.
                                Enig. Han får sikkert en af truppen højeste lønninger. Og er bare ringe. Det eneste plus der er ved ham. Er han er sikker på straffe. Men ja kan vi ikke bruge til noget

                                Comment

                                Working...
                                X