Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD OB-FCK 5.august 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Egentlig en ok første halvleg, alt taget i betragtning...... men hvor skal vi dog være glade for Myse.

    Absolut godkendt første halvleg og hvor er det lækkert at Gryte er tilbage med de vilde redninger .
    Trist uheld med JBL , men syntes Desler har lavet et godt indhop .
    Ludwig har lavet et par gode aktioner .
    Vi har stadig mangler i kreativiteten på midtbanen .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #62
      En af de absolut bedste redninger jeg har set.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        Tror måske ikke at det alene er motivation - det er også et selvtillidsspørgsmål - jeg tror spillerne har det rigtig godt i underdog-rollen - så har man alt at vinde og intet at tabe. I de kampe, hvor man opfatter sig selv som et bedre hold end de andre, har man ikke mentaliteten til at tage favoritrollen på sig og give den fuld gas i 90 minutter. Så er man bange for at fejle. Synes også tit at holdet skruer 15% op, når man kommer bagud - så er man igen underdog. Det er en mavefornemmelse
        Tror du er inde på noget af det rigtige , men det er jo også et tegn på at holdet mangler det rette fundament og rygrad og har gjort det gennem de seneste 7-8 år
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Egentlig en ok første halvleg, alt taget i betragtning...... men hvor skal vi dog være glade for Myse.
          Er du jyde?

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Tror du er inde på noget af det rigtige , men det er jo også et tegn på at holdet mangler det rette fundament og rygrad og har gjort det gennem de seneste 7-8 år
            Præcis - man hat hentet for få af de rigtige typer - Drachman ligner den rigtige type. Det samme gør Mathias. Men han er ung

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Tror måske ikke at det alene er motivation - det er også et selvtillidsspørgsmål - jeg tror spillerne har det rigtig godt i underdog-rollen - så har man alt at vinde og intet at tabe. I de kampe, hvor man opfatter sig selv som et bedre hold end de andre, har man ikke mentaliteten til at tage favoritrollen på sig og give den fuld gas i 90 minutter. Så er man bange for at fejle. Synes også tit at holdet skruer 15% op, når man kommer bagud - så er man igen underdog. Det er en mavefornemmelse
              Din mave er god nok i mange tilfælde. Men der også kampe, hvor vi kommer dårligt fra land i en halvleg eller er for arrogante i attituden. Jeg så FCM kæmpe sig til 3 points i går fordi de som hold ikke er tilfredse med mindre. Det kan lære meget af.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Tror måske ikke at det alene er motivation - det er også et selvtillidsspørgsmål - jeg tror spillerne har det rigtig godt i underdog-rollen - så har man alt at vinde og intet at tabe. I de kampe, hvor man opfatter sig selv som et bedre hold end de andre, har man ikke mentaliteten til at tage favoritrollen på sig og give den fuld gas i 90 minutter. Så er man bange for at fejle. Synes også tit at holdet skruer 15% op, når man kommer bagud - så er man igen underdog. Det er en mavefornemmelse
                Jeg tror du har ret. Klubber som Horsens og SønderjyskE har i den grad fundet motivation i den underdog rolle, og nok også noget tryghed og frigjorthed, i og med at det er svært for dem for alvor at skuffe.

                OB starter på mange måder allerede på minus, fordi at mange udråber dem til at overpræstere, hvad truppens niveau egentlig reelt er, og jeg er heller ikke i tvivl om, at der internt hersker lignende tanker. Derfor tror jeg heller ikke, at man bare kan importere et SønderjyskE setup og tro, at det kan fungere på samme måde, det er to vidt forskellige udgangspunkter rent mentalt.

                OB har brug for nogle spillere der har været vante med at spille for tophold og være overtippede, og ikke spillere der kommer som underdogs og undertippede, som man gør når man kommer fra Horsens og SønderjyskE. Ellers bliver det svært at skabe en mentalitet der matcher de ambitioner der omgærer klubben.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Præcis - man hat hentet for få af de rigtige typer - Drachman ligner den rigtige type. Det samme gør Mathias. Men han er ung
                  Ja .. var det ikke Troels Bech som sagde : Uanset hvor mange spande med 50 grader varmt vand du hælder sammen så får du det aldrig op at koge .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #69
                    Hvor er kampen....?

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                      Hvor er kampen....?
                      For satan !!

                      Få så det signal tilbage .. NU !!
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #71
                        Jeg kan heller ikke se noget :(
                        “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                        Lou Holtz

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          For satan !!

                          Få så det signal tilbage .. NU !!
                          Tak .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                            Hvor er kampen....?
                            Kanal 9 har vist problemer
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              #74
                              Nuuuuui
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                #75
                                Stop for helvede det der CN ..
                                Godt erobret men hvor er det sygt at se hvordan du smider dig med et skrig hvergang du bliver rørt ..
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X