Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD OB-FCK 5.august 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vi er en taberklub med en tabermentalitet. Uden fight og ligaens bedste målmand, var vi blevet slagtet! Godt set af Falk, at komme videre.
    Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

    Comment


      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
      Forstærkninger, ellers ryger vi ned. Uden Gryte havde den jo været 4-0 og en fortjent ydmygelse.
      Vi har kun en hurtig 17 årig, det er fandme sølle.
      Det er sigende for hvor meget den her trup mangler spidskompetencer og spillere der kan noget på egen hånd og kan gøre ondt på modstanderen, at en 17-årig knægt allerede er så definerende for vores spil.

      Comment


        Vi spiller en rigtig fint kamp og kunne lige så godt have stået med et eller måske endda tre point. FCK er et langt bedre hold end os spiller for spiller, og med det in mente er det IMO årets første godkendte kamp. Godt springbræt for en must win mod Hobro.

        ... og Falk har jeg ikke behov for at se i stribet igen: En gang Odense, aldrig mer’ Odense.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Det er sigende for hvor meget den her trup mangler spidskompetencer og spillere der kan noget på egen hånd og kan gøre ondt på modstanderen, at en 17-årig knægt allerede er så definerende for vores spil.
          Casper Nielsen viser det godt i dag, erobrer bolden og smider den så væk ...
          Han er god til at fighte, ikke specielt god til at placere sig og så kan han slet ikke lave de afleveringer der tæller.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Casper Nielsen viser det godt i dag, erobrer bolden og smider den så væk ...
            Han er god til at fighte, ikke specielt god til at placere sig og så kan han slet ikke lave de afleveringer der tæller.
            Nej, Casper Nielsen er masser af løb og god fight, men ingen kvalitet i afslutninger, afleveringer og generelt beslutninger når vi rammer modstanderens sidste tredjedel. Har slet ikke kvalitet til at være en del af OB, i min verden.

            Comment


              KEP, kalde FCK som mester og at OB var dårliger men fightede godt. Glæder mig til vi får en anfører som, som vil vinde og ikke er tilfreds med et hæderligt nederlag.

              Comment


                Lige stor cadeau herfra stadion til MJ som er henne og hive fat i Fischer efter han hånede Blok B..

                Comment


                  Falk må man bare beundre - ham kan jeg ikke hade. Men fuck hvor er det bittert.

                  Godt at høre, at KEP ikke pakker tingene ind (“Det handler om kvalitet” ... “vi kan ikke sige noget til, at vi har tabt i dag”).

                  Jeg har svært ved at se os tage 3p i Hobro.

                  Lort.

                  Comment


                    Det begyndte så skidt at jeg satte flere penge end jeg nogensinde har sat på et væddemål - flere end 2,5 mål. Den væsentligste grund til at jeg tabte de fucking 500 kr var at jeg ikke havde drømt om at forsvaret skulle kunne stå imod - og så uden Barret.
                    Der er derfor grund til at glæde sig over den vigtige og nødvendige fremgang der. Ludwig var jo heller ikke håbløs mere.
                    Der blev fightet godt over hele linjen.
                    CN kan meget men ikke afslutte - og det er en del af hans jobbeskrivelse på midtbanen.
                    Helenius fik til sidst et af de indlæg han er købt for. Men hovedet brugte han ikke til at tænke med.
                    Faktisk synes jeg godt kampen kunne have endt uafgjort. Og så vil jeg ikke være sur.
                    Grytes fantomredning kommer jeg ikke lige til at glemme. Men den kan ikke overgå en redning jeg så af Peter Shilton på Bislet i Norge i begyndelsen af 80'erne. Måske fordi jeg så Shilton live og Gryte på tv.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                      Lige stor cadeau herfra stadion til MJ som er henne og hive fat i Fischer efter han hånede Blok B..
                      Fedt! Hold kæft hvor er Fischer dog også en træls type. Havde mildest talt heller ikke noget at prale af i dag.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Nej, Casper Nielsen er masser af løb og god fight, men ingen kvalitet i afslutninger, afleveringer og generelt beslutninger når vi rammer modstanderens sidste tredjedel. Har slet ikke kvalitet til at være en del af OB, i min verden.
                        Nej, det vil jeg heller ikke mene ... med bolden ser jeg ham slet ikke have kvalitet til superligaen og placeringsmæssigt er det heller ikke godt nok.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                          Lige stor cadeau herfra stadion til MJ som er henne og hive fat i Fischer efter han hånede Blok B..
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Målsætningen kommer jo som bekendt først efter vinduet er lukket. Er godt nok spændt på, hvordan den lyder, hvis vi har 2-3 point mere op til top 6 end vi har nu, til den tid.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Målsætningen kommer jo som bekendt først efter vinduet er lukket. Er godt nok spændt på, hvordan den lyder, hvis vi har 2-3 point mere op til top 6 end vi har nu, til den tid.
                              målsætningen er top6 direkte fra bestyrelsen ...
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                målsætningen er top6 direkte fra bestyrelsen ...
                                Så JH og Michelsen lyver? Eller kunne det tænkes at billedet ændrer sig, hvis man f.eks. fyrer den måske vigtigste medarbejder i klubben?

                                Comment

                                Working...
                                X