Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD OB-FCK 5.august 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Forh...... Helenius.
    Hvad laver han helt ærligt.... den er jo større end N’Doye’s .... han skal bare sende panden på men lukker øjnene og dukker sig ....

    det skal han sq forklare ....
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Flemming Poulsen siger mellem linjerne at KEP skal bruge flere kræfter på at hjælpe sig selv. Der har han ret. Vi bør skifte anfører, så KEP kan fokusere på eget spil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Hvad laver han helt ærligt.... den er jo større end N’Doye’s .... han skal bare sende panden på men lukker øjnene og dukker sig ....

        det skal han sq forklare ....
        Det er cirka fra straffesparkspletten og den ligger en anelse bag ham ... en rimelig chance, men svær at score på, da han ikke bare kan løbe ind i den.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Så JH og Michelsen lyver?
          Jeg skal ikke sige om de har fået anden info men regnskabet for OS&E 2017 der er underskrevet af bestyrelsen og frigivet til offentligheden d. 5/4-18 har følgende citat på side 11:

          “Forventet udvikling 2018Odense Sport & Event A/S forventer et forbedret resultat for regnskabsåret 2018 i forhold til 2017.
          I forhold til Odense Boldklub er forventningen, at holdet skal i top-6 i Alka Superligaen i sæsonen 2018/19.”

          Muligvis har Michelsen ikke læst et tidligere regnskab da han blev ansat efterfølgende men hans chef JH burde være orienteret.

          du kan finde regnskabet på CVR.dk
          Last edited by Plum; 05-08-2018, 17:30.
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            Flemming Poulsen siger mellem linjerne at KEP skal bruge flere kræfter på at hjælpe sig selv. Der har han ret. Vi bør skifte anfører, så KEP kan fokusere på eget spil.
            Og Drachman er oplagt afløser. Enig i at sætte KEP fri fra anførerrollen.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              FCM prøver at købe Grytebust om 5... 4.... 3... 2.... 1....

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Det er cirka fra straffesparkspletten og den ligger en anelse bag ham ... en rimelig chance, men svær at score på, da han ikke bare kan løbe ind i den.
                Er du seriøs?? Det er en gigantisk chance. Helt upresset, og den eneste grund til, den ligger bag ham, er, fordi han timer sit løb dårligt. Han kan se den hele vejen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Jeg skal ikke sige om de har fået anden info men regnskabet for OS&E 2017 der er underskrevet af bestyrelsen og frigivet til offentligheden d. 5/5-18 har følgende citat på side 11:

                  “Forventet udvikling 2018Odense Sport & Event A/S forventer et forbedret resultat for regnskabsåret 2018 i forhold til 2017.
                  I forhold til Odense Boldklub er forventningen, at holdet skal i top-6 i Alka Superligaen i sæsonen 2018/19.”

                  Muligvis har Michelsen ikke læst et tidligere regnskab da han blev ansat efterfølgende men hans chef JH burde være orienteret.

                  du kan finde regnskabet på OS&E hjemmeside eller på CVR.dk
                  Men nu kan forventninger til regnskabsåret jo godt ændre sig, det har jeg da oplevet en del gange i den virksomhed jeg arbejder i. OB har fyret klubbens måske vigtigste nøglemedarbejder, netop fordi at man ikke har levet op til ambitionerne, og i kølvandet på det, siger klubbens sportslige ledelse så, at man ikke er parate til at melde en målsætning ud endnu. Det må vi vel lade stå til troende?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Men nu kan forventninger til regnskabsåret jo godt ændre sig, det har jeg da oplevet en del gange i den virksomhed jeg arbejder i. OB har fyret klubbens måske vigtigste nøglemedarbejder, netop fordi at man ikke har levet op til ambitionerne, og i kølvandet på det, siger klubbens sportslige ledelse så, at man ikke er parate til at melde en målsætning ud endnu. Det må vi vel lade stå til troende?
                    nu er det jo ikke regnskabet vi diskuterer men det overordnede mål for virksomheden ...

                    Cover my ass attitude og ambitioner ... satme nemt at nedgradere sine mål når man ikke evner at gøre sit job og skubbe virkeligheden foran sig ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Cover my ass attitude og ambitioner ... satme nemt at nedgradere sine mål når man ikke evner at gøre sit job og skubbe virkeligheden foran sig ..
                      Meget enig, men hvis OB er 8-9 point efter top 6 om 3 runder, vover de så at sælge os ambitionen om at det skal ske i den her sæson?

                      Comment


                        Håber øllen smagte dig, Andreas :-). Indsatsen var vel godkendt, men vi savner kvalitet fremad banen. Bedste eksempel må være at Helenius ikke i det mindste tvinger målmanden ud i en redning til sidst. Fucking pis, lort og meget andet....

                        Comment


                          Jeg vil så gerne tage de tæsk, der følger med at være uenig med flertallet her på forum.
                          Jeg synes langt hen ad vejen, at vi spillede en rigtig god kamp i dag, og langt hen ad vejen holdt FCK fra store chancer.
                          Hvis det er et niveau vi kan holde i de kommende kampe, så ser jeg ikke, at vi skulle kunne komme i nedrykningsfare.
                          Gryte, RJL, MD, JD og CN spillede en kanonkamp. AL spillede sig gevaldigt op og var en opmuntring at følge. MJ var kommet i menneskehænder overfor Bjelland; men kæmpede ufortrødent videre. Eske måtte bruge alle kræfter i defensiven, men kæmpede hele kampen igennem. Tverskov stod godt i forsvaret; mens KEP var lidt op og ned. AK var forholdsvis usynlig.
                          Men jeg synes, at 3 - 5 - 2 opstillingen var helt perfekt, og at det må være opstillingen i alle fremtidige kampe.

                          Comment


                            Og i øvrigt er det for dårligt af Helenius til allersidst.

                            Comment


                              Håber vi holder fast i den 3-5-2. Det er langt bedre end alt vi spillede i 4-4-2 med den trup vi har.
                              Vi har brug for forstærkning i offensiven, det var tydeligt igen i dag. Men ingen ondt ord om indsatsen. Det var absolut godkendt. Hvis vi ville have fået den straffe i første halvleg eller lidt bedre afleveringer i dybden til MJ så ville det have været den første sæsonsejr, det er jeg overbevist om. Er imponeret om Eskesen. Ham gør fejl og tager den eller anden forkert beslutning men findes ham overalt på banen og ham prøver det igen og igen.
                              Desuden var det endelig rigtig godt stemning på RMN igen med rigtig godt støtte til drengene. Bedste dag for lang tid der. Så udover den 84. minut var det en rigtig fint eftermiddag. Tak til OB, trænerteamet, drengene på banen og alle de fantastiske fans på stadion derfor.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                                Jeg vil så gerne tage de tæsk, der følger med at være uenig med flertallet her på forum.
                                Jeg synes langt hen ad vejen, at vi spillede en rigtig god kamp i dag, og langt hen ad vejen holdt FCK fra store chancer.
                                Hvis det er et niveau vi kan holde i de kommende kampe, så ser jeg ikke, at vi skulle kunne komme i nedrykningsfare.
                                Gryte, RJL, MD, JD og CN spillede en kanonkamp. AL spillede sig gevaldigt op og var en opmuntring at følge. MJ var kommet i menneskehænder overfor Bjelland; men kæmpede ufortrødent videre. Eske måtte bruge alle kræfter i defensiven, men kæmpede hele kampen igennem. Tverskov stod godt i forsvaret; mens KEP var lidt op og ned. AK var forholdsvis usynlig.
                                Men jeg synes, at 3 - 5 - 2 opstillingen var helt perfekt, og at det må være opstillingen i alle fremtidige kampe.
                                Du får ikke tæsk, du får kun en "absolut enig" fra mig.
                                👍
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X