Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD - OB-Sønderjyske 22. juli, 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    En enkelt positiv tendens udover MJ. Vi ligner faktisk nogen man potentielt kan slå sig på fysisk.

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Holdet har ikke lavet andet de sidste 3 år end at øve sig i det, og ændringerne på holdet er marginale.

      Hvis jeg i stedet skal pege på dem i startopstillingen i dag der rent faktisk egner sig bedst til den direkte stil, så kan jeg pege på Drachmann, Kløve og til dels Ryan, og det er det.
      Det er jo notorisk forkert. Allerede i løbet af sidste år blev der sadlet om. Vil du kalde Casper Nielsen, kløve, helenius og tverskov for spillere der spiller småspil i små rum ? Og vil du påstå, at Greve og ak ikke har værktøjer til at spille direkte ?

      Comment


        #78
        17 år er han. Mathias Jørgensen kan blive MEGET spændende!

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
          17 år er han. Mathias Jørgensen kan blive MEGET spændende!
          Ham er allerede.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #80
            Rømer ind for S. Hvis han klarer det godt er det pinligt.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              #81
              Jeg tror Casper kan vokse med Drachman på holdet
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                #82
                Ud Helenius - Ind Eske
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #83
                  Og nu Julius E - kan godt lide jacob
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    Jeg tror Casper kan vokse med Drachman på holdet
                    Casper har faktisk været ganske udemærket i dag.

                    Comment


                      #85
                      Uacceptabel elendigt af AK
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                        Det er jo notorisk forkert. Allerede i løbet af sidste år blev der sadlet om. Vil du kalde Casper Nielsen, kløve, helenius og tverskov for spillere der spiller småspil i små rum ? Og vil du påstå, at Greve og ak ikke har værktøjer til at spille direkte ?
                        Ja, Helenius og Tverskov er åbenlyst spillere der er bedst tjent med tålmodigt spil med god boldomgang, det burde enhver idiot kunne se. Det var med den boldbesiddelse stil, at Helenius brød igennem i AaB, og Tverskov er ligeledes rundet af den stil med sin fodboldopvækst i 3erne og Lyngby.

                        Man forsøgte at spille mere direkte i foråret, men alle kunne se, at det stadig var Kent-bold, og at vi var det hold i ligaen der var mest på bolden, hvorfor man også har ansat en helt anden træner.

                        AK kan måske fungere godt i den stil med en anden makker eller et andet system, men han er åbenlyst bedre skabt til Kents fodbold. Greve har jeg svært ved at se fungere, hvis man vil gå linen ud.

                        Comment


                          #87
                          Ludwig er udpræget den elendigste pasningsspiller vi har. KEP fremstår jo som en ren Iniesta ved siden af.

                          Comment


                            #88
                            Pasningsspillet er desværre milevidt fra superliga niveau

                            Comment


                              #89
                              Jaaaaaaaaaa
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Ja, Helenius og Tverskov er åbenlyst spillere der er bedst tjent med tålmodigt spil med god boldomgang, det burde enhver idiot kunne se. Det var med den boldbesiddelse stil, at Helenius brød igennem i AaB, og Tverskov er ligeledes rundet af den stil med sin fodboldopvækst i 3erne og Lyngby.

                                Man forsøgte at spille mere direkte i foråret, men alle kunne se, at det stadig var Kent-bold, og at vi var det hold i ligaen der var mest på bolden, hvorfor man også har ansat en helt anden træner.

                                AK kan måske fungere godt i den stil med en anden makker eller et andet system, men han er åbenlyst bedre skabt til Kents fodbold. Greve har jeg svært ved at se fungere, hvis man vil gå linen ud.
                                Jeg ser godt nok ikke tverskov som en kombinationsspiller, der skal skabe spillet i små rum, men mere en balance spiller, som jeg virkelig ikke kan se strider mod en mere direkte spillestil. Helenius spillede ikke ligefrem godt under Kent, og kan sagtens spille med ryggen til mål i et direkte opspil. Nh har ikke fejlet pga spillestil, det er helt andre ting. Greve er en udpræget direkte spiller, det samme er ak også. Men nu skal vi heller ikke gå linen ud, der blev talt om fleksibilitet. Dine argumenter er ærligt ret tynde

                                Comment

                                Working...
                                X