Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD - OB-Sønderjyske 22. juli, 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Hold nu kæft man............. 0-2.
    Tror faktisk i skal passe på i år, det ser så skidt ud defensivt at det kan blive kriminelt.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      #32
      Gult KEP... klokkeklar. Orange kort i min bog.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #33
        Var det RJL der slap i højre side ved 0-2 målet?

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Var han fantastisk i Horsens ?
          Vel godkendt, når han mistede hans stabile makker til FCM.

          Comment


            #35
            Nå så har jeg da vidst spildt rigeligt af min søndag på det pjat. Håbløst igen igen....

            Comment


              #36
              Hahaha vi er da til at lukke op og skide i :D

              Comment


                #37
                Ludwig er en katastrofe igen idag, totalt fejlkøb igen...?

                Comment


                  #38
                  Kunne have været et flot mål, men ikke helt godt af Kløve.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    #39
                    Hvor er det pinligt. Utroligt man stadigvæk bliver skuffet. De to signinger som JH taler om der skal komme, de skal komme inden næste kamp.

                    Ind med MJ eller Eskesen fra 2. Halvlegs start. Vi skal have noget godt, ukendt ind.

                    Comment


                      #40
                      Hvad er det der foregår i vores højre forsvarsside? Hvorfor har de så meget tid og plads, og hvorfor er der ingen på midten der kan finde ud af at dække en mand op?

                      Det er så FUCKING ringe igen! Kom nu for helvede lidt i gang!!

                      Comment


                        #41
                        Vejret er godt. Badestrand tæt ved. Dårligt spil. Alligevel kan jeg ikke slippe væk fra skærmen. Er jeg selvpiner. Nej.... Jeg tror og håber og ønsker og lider med mit hold.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          #42
                          Komplet stilforvirring. Ingen der aner hvad de skal med bolden.

                          Og så kommer de voldsomt nemt igennem i vores højreside.

                          Comment


                            #43
                            Vi ser igen, at styrken i forsvaret stort set er Gyte.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Tror faktisk i skal passe på i år, det ser så skidt ud defensivt at det kan blive kriminelt.
                              Helt enig, det giver minder om noget af det der var rigtig skidt for 3-4 sæsoner siden...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                                ...De to signinger som JH taler om der skal komme, de skal komme inden næste kamp...
                                De kommer ikke. Han evner det bare ikke. Men han kan uden tvivl fortælle hvor tæt det var på.

                                OB kan nemt stå med 0 point efter 5 kampe
                                "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

                                Comment

                                Working...
                                X