Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD - OB-Sønderjyske 22. juli, 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg er vild med M. Jørgensen, men så jeg rigtigt fra tribunen, at han efter 3 minutter på banen smed sørge bindet bag målet?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      You do the math - Skolnik fra start i Randers.
      Nu har vi alle herinde (næsten) givet ros incl mig selv, til Ludwig i opstarten, men hvor har han været skidt. Det er ikke alle der kan klare presset rent mentalt, ved og spille i OB. Se bare på Rømer som spiller en god kamp for Randers i dag. Vi har brug for den venstre benet midterforsvar som kan slå de rigtige afleveringer og forsvare. Skolnik på bænken kunne være en mulighed, han virker kølig i sit spil og forsvar godt. Alder er ingen betydning se bare på MJ og Eskesen i dag.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OB Følger Se indlæg
        Nu har vi alle herinde (næsten) givet ros incl mig selv, til Ludwig i opstarten, men hvor har han været skidt. Det er ikke alle der kan klare presset rent mentalt, ved og spille i OB. Se bare på Rømer som spiller en god kamp for Randers i dag. Vi har brug for den venstre benet midterforsvar som kan slå de rigtige afleveringer og forsvare. Skolnik på bænken kunne være en mulighed, han virker kølig i sit spil og forsvar godt. Alder er ingen betydning se bare på MJ og Eskesen i dag.
        Skolnik overfor mølvadgaard? Han er sgu for splejses og vi så sidst at mølvadgaard spiste Lund og gjorde som det passede ham. Det kan godt være Skolnik bliver bedre end lund, men han bliver ikke en etableret midterforsvar før at han er blevet stærkere og får nogle kampe på reserveholdet og bliver modnet den vej. Ludwig har utvivlsomt været ringe, men alle der har set ham spille tidligere ved at han er bedre og det skal nok komme. Det skal dog være snart, hvis han skal holde sin startplads, for vi har ikke råd til det her med den her start. Det bliver bare ikke Skolnik endnu.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
          Skolnik overfor mølvadgaard? Han er sgu for splejses og vi så sidst at mølvadgaard spiste Lund og gjorde som det passede ham. Det kan godt være Skolnik bliver bedre end lund, men han bliver ikke en etableret midterforsvar før at han er blevet stærkere og får nogle kampe på reserveholdet og bliver modnet den vej. Ludwig har utvivlsomt været ringe, men alle der har set ham spille tidligere ved at han er bedre og det skal nok komme. Det skal dog være snart, hvis han skal holde sin startplads, for vi har ikke råd til det her med den her start. Det bliver bare ikke Skolnik endnu.
          Det var ikke Mølbadgaard, men Michael Boman, som i øvrigt ikke er i Randers mere.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
            Skolnik overfor mølvadgaard? Han er sgu for splejses og vi så sidst at mølvadgaard spiste Lund og gjorde som det passede ham. Det kan godt være Skolnik bliver bedre end lund, men han bliver ikke en etableret midterforsvar før at han er blevet stærkere og får nogle kampe på reserveholdet og bliver modnet den vej. Ludwig har utvivlsomt været ringe, men alle der har set ham spille tidligere ved at han er bedre og det skal nok komme. Det skal dog være snart, hvis han skal holde sin startplads, for vi har ikke råd til det her med den her start. Det bliver bare ikke Skolnik endnu.
            Skolnik er ikke aktuel overhovedet. Lad ham nu lige få en U19 sæson og nogle reserveholdskampe. Jeg tror nu stadig på Ludwig men det er klart at der skal ske en afstemning i det forsvar. På den store klinge

            Comment


              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
              I hvilken forstand?
              På linie med Gregor, Magne og Timmi.

              Comment


                Mathias Jørgensen har helt sikkert en god næse og en varm fod, men jeg synes også godt at man kan se, at han stadigvæk skal lægge på teknisk. Jeg synes at der var en del førstegangsberøringer, som smuttede fra ham. Men spændende det er han helt sikkert og han skal nok få lavet på den gode side af 5 mål i år, tror jeg.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Skolnik er ikke aktuel overhovedet. Lad ham nu lige få en U19 sæson og nogle reserveholdskampe. Jeg tror nu stadig på Ludwig men det er klart at der skal ske en afstemning i det forsvar. På den store klinge
                  Er han ikke voldsomt tung og langsom ham der Ludwig? Og kunne godt smide 5 kg. Virker utrænet og med elendig teknik. Ellers ikke noget at udsætte på ham.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                    Mathias Jørgensen har helt sikkert en god næse og en varm fod, men jeg synes også godt at man kan se, at han stadigvæk skal lægge på teknisk. Jeg synes at der var en del førstegangsberøringer, som smuttede fra ham. Men spændende det er han helt sikkert og han skal nok få lavet på den gode side af 5 mål i år, tror jeg.
                    Han er forholdsvis hurtig. Men ikke noget teknisk vidunder.

                    Comment


                      Mathias Jørgensen er meget stolt af fansenes sang til ham.

                      http://obstruktion.dk/mathias-j-jeg-fik-kuldegysninger/

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                        Mathias Jørgensen er meget stolt af fansenes sang til ham.

                        http://obstruktion.dk/mathias-j-jeg-fik-kuldegysninger/
                        Hvor er det bare fedt at have fulgt denne knægt på U holdene de sidste par år og så se ham brage igennem i Superligaen.
                        Man har det satme næsten som en stolt far der ser sin egen knægt løbe rundt. Hvor er det dog vigtigt med en succes historie i denne lidt trælse tid

                        Også dejligt at se Eske idag. Han gjorde det også super godt i den tid han var inde

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                          17 år er han. Mathias Jørgensen kan blive MEGET spændende!
                          Tjae ... sådan en spiller bliver nok hurtigt set på af Ajax og andre talentudviklingsklubber ....
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Tjae ... sådan en spiller bliver nok hurtigt set på af Ajax og andre talentudviklingsklubber ....
                            Ja det ville da være dejligt... Odense Boldklub skal gerne sælge spillere.

                            Comment


                              Janus Drachmann mener, det var helt fortjent, at holdet blev buhet ud til pausen, men han glæder sig over den moral, holdet viste i 2. halvleg.

                              http://obstruktion.dk/drachmann-fort...ud-til-pausen/

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Ja det ville da være dejligt... Odense Boldklub skal gerne sælge spillere.
                                Ja måske , kommer sgu an på om vi får en fornuftig pris .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X