Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD - OB-Sønderjyske 22. juli, 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Greve ser skidt ud defensivt , han støtter ikke Ryan nok.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      Komplet stilforvirring. Ingen der aner hvad de skal med bolden
      Totalt. Du kommer ikke til at lykkes med den stil uden fart og fysisk styrke. Det her hold er bygget til at spille tålmodigt og kombinere i små rum. Men det skal de altså IKKE

      Comment


        #48
        Vi forsvarer som en flok 7-årige drenge. Og Greve er den eneste som skaber noget i offensiven. Kløve og Helenius ud og Eskesen og Jørgensen ind med det samne, tak. Så kan vi til mindst jagte målene.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #49
          Det er utroligt så lidt bevægelse der er, både i forhold til at gøre sig spilbar når vi har bolden, men også i forhold til at dække af, når de har bolden. Der er simpelthen for nemt at spille mod os. Succes i denne sæson, må være superligabold næste sæson!

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Helt enig, det giver minder om noget af det der var rigtig skidt for 3-4 sæsoner siden...
            Det gør det.
            Kenneth Emil har slet ikke niveauet længere og når Ludwig tilsyneladende ikke er så god som forventet, faktisk utroligt ringe ... ja så skal det gå galt.
            Minder om Hallgrimur.
            At der så også mangler en masse på resten af banen er en anden sag, men når forsvaret sejler så er det svært.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Helt enig, det giver minder om noget af det der var rigtig skidt for 3-4 sæsoner siden...
              Blandt andre. Jesper Hansen og sportsudvalget må finde de to andre spillere meget hurtigt. Det vil tage en håndfuld kampe før vi får spillet til at virke (!?) .
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                #52
                Bum. Så blev nedrykning da lige aktuelt

                Comment


                  #53
                  Det her "top 4 hold" (Hej "eksperter") ligner grangiveligt et nedrykkerhold.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    Vejret er godt. Badestrand tæt ved. Dårligt spil. Alligevel kan jeg ikke slippe væk fra skærmen. Er jeg selvpiner. Nej.... Jeg tror og håber og ønsker og lider med mit hold.
                    Jeg slår nu over for at se formel 1. Held og lykke med resten af kampen.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      Komplet stilforvirring. Ingen der aner hvad de skal med bolden.

                      Og så kommer de voldsomt nemt igennem i vores højreside.
                      Havde du forventet andet, når man skiller sig af med dem som KAN noget med bolden?

                      Comment


                        #56
                        Det bliver meget spændende og sandhedens øjeblik om det bliver det samme hold der kommer ud til anden halvleg. Hvis det sker, er JM faldet hos mig. Og jeg tror at en enkelt udskiftning er for lidt.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                          Jeg slår nu over for at se formel 1. Held og lykke med resten af kampen.
                          Jeg kan IKKE. Det er sygt....Noget i mig VIL følge holdet nu der er chancer for noget nyt.
                          Tror stadig det kan blive uafgjort. (sagde han, rejste sig fra lænestolen og gik hen og dunkede hovedet mod den afsyrede dør)
                          Last edited by Tåhyler; 22-07-2018, 14:01.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Det gør det.
                            Kenneth Emil har slet ikke niveauet længere og når Ludwig tilsyneladende ikke er så god som forventet, faktisk utroligt ringe ... ja så skal det gå galt.
                            Minder om Hallgrimur.
                            At der så også mangler en masse på resten af banen er en anden sag, men når forsvaret sejler så er det svært.
                            Jep, var også bla. Hall jeg tænkte på.
                            Ja, så længe forsvaret fungere, så kan man håbe på point, men det er sgu svært at tro på som det er i dag (også i dag).
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #59
                              Det er sgu komisk så dårlige folk bliver når de trækker en stribet trøje over hovedet. Selv på træner posten. Ligner Jacob Michaelsen er overmatchet.

                              Comment


                                #60
                                Hvor længe mon JM får? Godt nok en forfærdelig start....

                                Comment

                                Working...
                                X