Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD - OB-Sønderjyske 22. juli, 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Må ikke håbe for Superligaen at dette er niveauet for kampene... Godt nok ringe omgang

    Comment


      Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
      Prøvede lige at kigge med i kampen i reklamepause for formel 1, og nu sidder jeg også helt ude på kanten af stolen, og håber. I det mindste er det blevet meget bedre i 2. halvleg.
      Det var da det rette valg!!!!!!! :-)
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        Jeg tror og håber at JM allerede nu er blevet så meget klogere, at vi får 3 point næste gang: 3-5-2 og med Matthias og Eskesen.

        Det store spørgsmål for mig er Ludwig. Men klogt at lade Tverskov hjælpe mere til bag. Kan næsten ikke bære hvis Ludwig (også) er lort. Jeg vælger at tro på, at JH er blevet bedre end sikker yt. Det skal vise sig meget snart.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          For mange fejl til at vi bliver top 6. 3-5-2, eller 3-4-3 var bedre, men vi skulle også satse, så svært at sige om det er optimalt med det nuværende hold. 3 mands forsvar med KEP i midten bliver "spændende".

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Enig . Og kan vi så få Kløve , Helenius , Tver og Ludwig væk fra start 11’eren næste gang ..
            Hvem fanden vil du så have i midterforsvaret? Festersen? Men giver dig ret, Ludwig har fået en katastrofal start i striwet.

            Hvis Kasper Larsen har niveauet, så synes jeg man skal gå all in på at få ham signet!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
              Hvem fanden vil du så have i midterforsvaret? Festersen? Men giver dig ret, Ludwig har fået en katastrofal start i striwet.

              Hvis Kasper Larsen har niveauet, så synes jeg man skal gå all in på at få ham signet!
              Tjaa så smid Tver derned og giv ham chancen .
              Det vil være for stor en indrømmese hvis man allerede skal købe en ny og tredie Cf på kort tid .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Enig . Og kan vi så få Kløve , Helenius , Tver og Ludwig væk fra start 11’eren næste gang ..
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Tjaa så smid Tver derned og giv ham chancen .
                Det vil være for stor en indrømmese hvis man allerede skal købe en ny og tredie Cf på kort tid .
                Men du siger jo også ud med Tver i dit første indlæg 😄

                Comment


                  5 mål imod efter 2 kampe mod direkte modstandere, vidner om skidt forsvar. Og samtidig har Gyte stået udemærket

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                    Men du siger jo også ud med Tver i dit første indlæg 
                    You do the math - Skolnik fra start i Randers.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                      Men du siger jo også ud med Tver i dit første indlæg 😄
                      Ja ja :-)
                      Havde jo lige glemt at det kunne betyde at Lund så stod til en start plads
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Tjaa så smid Tver derned og giv ham chancen .
                        Det vil være for stor en indrømmese hvis man allerede skal købe en ny og tredie Cf på kort tid .
                        I forhold til at vi har 3 cf (afhængigt af Skolnik) og det måske er KEP's sidste sæson så kan jeg ikke se hvordan det skulle være så slemt?

                        Comment


                          Nøj, det midterforsvar sejler - afstemningen er helt gal og KEP og Ludwig duer slet ikke sammen som typer. Håber Michelsen indser det og lader Ludwig hvile lidt, mens Tverskov kommer tilbage i forsvaret. Må tage alt i mig igen om Ludwig som en spillende forsvarer; han er en tonser, og to boldsvage tonsere i midterforsvaret ligner en katastrofe. Det bliver aldrig godt, selv om det kan blive bedre.

                          På den positive front skal Drachmann nok blive god for os.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Nøj, det midterforsvar sejler - afstemningen er helt gal og KEP og Ludwig duer slet ikke sammen som typer. Håber Michelsen indser det og lader Ludwig hvile lidt, mens Tverskov kommer tilbage i forsvaret. Må tage alt i mig igen om Ludwig som en spillende forsvarer; han er en tonser, og to boldsvage tonsere i midterforsvaret ligner en katastrofe. Det bliver aldrig godt, selv om det kan blive bedre.

                            På den positive front skal Drachmann nok blive god for os.
                            Ludwig har potentiale til at blive en legende i superligaen. Jeg tror aldrig jeg har set en forsvarer som ham.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Ludwig har potentiale til at blive en legende i superligaen. Jeg tror aldrig jeg har set en forsvarer som ham.
                              I hvilken forstand?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Ludwig har potentiale til at blive en legende i superligaen. Jeg tror aldrig jeg har set en forsvarer som ham.
                                Ja på linie med andre OB-/Superliga legender som Magne Sturød og Cedric N´Koum

                                Comment

                                Working...
                                X