Bu-so-la-ditch. (Godt nok til jazz, i hvert fald.)
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Conor O'Brien
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægFjollet at sammenligne Azer med Schoop efter 3 runder. Ikke mindst eftersom Azer har en fysik som en bjørn. Synes han har gjort det over forventning, ellers har man vist en urealistisk idé om hvor god en 1 div. spiller (som ikke er et boldgeni som Kasper Fisker) kan være fra dag 1 i suppen.
Dusan var en stor profil i Zürich over 4 år. Kunne han ramme det niveau igen ville han sætte ligaen i brand, så billig kalkuleret risiko.
Men ja, COB virker for det meste overflødig.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Mage til alibispiller skal man vidst tilbage til Hjalte Bo Nørregård for at finde. COB har ingen karisma på en fodboldbane; klart fejlkøb.
BTW er jeg en af de få herinde der ikke er helt overbevist om Spelmann. Ja, han kæmper men nogle gange løber han rundt som en hovedløs høneOB: Danske mestre i 2075/6
Comment
-
Da COB spillede i SE var han rigtig god og lavede flotte mål, og jeg var skuffet, da han skiftede til fcn. Jeg mangler stadig at se ham i et par kampe fra start, hvor hans medspillere samtidig har en god dag, før jeg kan sige, om COB kan blive til noget stort eller ej. BIF-kampen bliver en god mulighed for ham.Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMåske ikke. Men det er da tydeligt at han pt står foran COB i midtbane køen...Last edited by manner; 18-03-2014, 11:43.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Mvh
MaxHH
Comment
-
Synes egentlig hans få indhop her i foråret har været okay, men han mangler nogle klare spidskompetencer. Hans sikre, men ukreative, pasningsspil passer måske godt til en defensiv midt, på dén plads fylder han bare for lidt og han skiftede iøvrigt væk fra FCN for at slippe for den. Frem ad banen har han måske et godt langskud, men ikke meget andet at byde ind med også kommer han til kort når han bliver holdt op mod Ari, Spelmann, Azer og Schoop.
Comment
Comment