Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Conor O'Brien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Conor O'Brien

    COB må ses som være langt væk fra startopstillingen, efter han ikke var i truppen i går, og skal spille højre back i mod FCK i reserveligaen...
    Hmm... :-(

    #2
    Oprindeligt indsendt af Skaarup Se indlæg
    COB må ses som være langt væk fra startopstillingen, efter han ikke var i truppen i går, og skal spille højre back i mod FCK i reserveligaen...
    Hmm... :-(
    Det er jo skandaløst, at vi køber den ene central midt efter den anden, for blot at smide ham på tribunen efter et stykke tid. Samtidigt med, at man sætter to midtbanespillere sammen, som ikke giver balance på holdet, og tilmed fjerner løsningen på problemet på VB.

    Det virker stadig som om, der købes ind med hovedet under armen.

    Comment


      #3
      Ærgerligt at vi ikke ser den COB, der spillede i Haderslev. Han holdt niveau.

      Comment


        #4
        Ja håber sku at han får chancen mod BIF, han er nok sulten :-)

        Comment


          #5
          COB er et fejlkøb. Jeg var ikke begejstret fra dag et.

          Når det er sagt, så synes jeg det er den eneste smutter Jesper Hansen har lavet.

          Jeg kunne også have haft Jeppe Hansen med, men han har givet os to point, så fair nok.

          Lucas forventer jeg mig meget af.

          Azer har fint taget springet fra den næstbedste række

          Dusan, var en billig chance.

          Mos er vores topscorer.

          JBL ser lovende ud.

          Ari snød lidt i forhold til hvor han er bedst, men god under alle omstændigheder.

          Spelmann gør det fint.

          Comment


            #6
            Mon ikke det er Ruuds afløser fra næste sæson, det kunne ligne trænerstaben, og ledelsen at spare igen på den konto.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              COB er et fejlkøb. Jeg var ikke begejstret fra dag et.

              Når det er sagt, så synes jeg det er den eneste smutter Jesper Hansen har lavet.

              Jeg kunne også have haft Jeppe Hansen med, men han har givet os to point, så fair nok.

              Lucas forventer jeg mig meget af.

              Azer har fint taget springet fra den næstbedste række

              Dusan, var en billig chance.

              Mos er vores topscorer.

              JBL ser lovende ud.

              Ari snød lidt i forhold til hvor han er bedst, men god under alle omstændigheder.

              Spelmann gør det fint.
              Jeg har ikke set Azer lave noget der ser ret meget mere end middelmådigt ud . Han skal have flere chancer , men via det jeg har set da han spillede i VB samt de meldinger jeg har fra folk har jeg min skepsis og tror på han rammer Schoop niveauet .. Fremtiden må vise det.

              Dusan , uanset hvad vi har smidt af penge så er det håbløst at hente endnu en svensker som engang har spillet en god sæson i allsvenskan , og siden har været oftere i kontakt med skadestuen end med førsteholdet.

              Hvordan kan Ari have snydt ift hvor han er bedst ? Han spillede fast cdm i Sverige og back for Island ?

              Jeppe Hansen er en vittighed ,, en mand som ikke engang Fredericia gad have gratis .. Intet ondt om Jeppe han virker som alletiders gut , men han kan altså ikke bidrage med noget i ligaen.

              Comment


                #8
                Hvis Azer kun kan ramme Schoop niveau, så er vi ikke til mere end, hvor vi er nu, jeg mener ikke Schoop har kvalitet nok, han rykker sig ikke i sin udvikling, har hørt fra flere han spiller som i divisions bold.

                COB har han leveret de fleste gange han har fået chancen, men som hele holdet faldet, det var dog dumt ikke og få en angriber, vi kan jo stort set lave en start 11 med midterbane spiller... :P

                Comment


                  #9
                  Vi har været meget efter Troels og hans eksperimenter, og det med rette, men nu hvor vi ingen vb´er har i næste kamp, er det jo egentlig meget rart at Diarra har lidt kendskab til den... (Og nu ender det så sikkert med at blive KL der tager vb´en )
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #10
                    Synes vi skal vente lidt med at evaluere for meget på Azer... Han har jo trods alt brugt det meste af hans første 3 måneder, på en plads der ikke er hans foretrukne...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #11
                      Jeg synes også at Azer lige skal have en chance, jeg synes faktisk han ser ud til at kunne blive god. Har et godt blik for spillet, forsørger at være kreativ, så giv ham lige lidt tid. Jeg synes shoop gør det godt når han er med. Han er en kreativ spiller som forsørger at sætte spillet op. en god type, som vi får brug for.
                      Lige nu mangler vores opspil fantasi og kreativitet.
                      Mit bud på opstilling mod BIF er

                      JC
                      ruud. Amc/Høegh. KL. MD

                      Cob

                      AB. JS
                      RF. EL

                      MOS

                      Comment


                        #12
                        Fjollet at sammenligne Azer med Schoop efter 3 runder. Ikke mindst eftersom Azer har en fysik som en bjørn. Synes han har gjort det over forventning, ellers har man vist en urealistisk idé om hvor god en 1 div. spiller (som ikke er et boldgeni som Kasper Fisker) kan være fra dag 1 i suppen.

                        Dusan var en stor profil i Zürich over 4 år. Kunne han ramme det niveau igen ville han sætte ligaen i brand, så billig kalkuleret risiko.

                        Men ja, COB virker for det meste overflødig.

                        Comment


                          #13
                          Folk skal simpelt hen styre deres handicap i forhold til at save en 22-årig spiller, der aldrig har spillet Superliga før over ved knæene. Han er hentet som transferfrit talent, og har spillet tre kampe for os. Han er garanteret ikke dyr at have rendende, og jeg synes ikke på nogen måde han er faldet igennem.

                          Det er ikke Azers skyld, at han er kommet ind på et hold der ikke fungerer (på den forkerte plads), og det er alt, alt for tidligt at udtale sig om hvad han kan eller ikke kan...
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Folk skal simpelt hen styre deres handicap i forhold til at save en 22-årig spiller, der aldrig har spillet Superliga før over ved knæene. Han er hentet som transferfrit talent, og har spillet tre kampe for os. Han er garanteret ikke dyr at have rendende, og jeg synes ikke på nogen måde han er faldet igennem.

                            Det er ikke Azers skyld, at han er kommet ind på et hold der ikke fungerer (på den forkerte plads), og det er alt, alt for tidligt at udtale sig om hvad han kan eller ikke kan...

                            Comment


                              #15
                              Nu skal vi sådan set bare lære og udtale hans efternavn :)

                              Comment

                              Working...
                              X