Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Conor O'Brien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlæg
    Jeg forstår ikke hvorfor man ikke prøver at få et par millioner for ham, når der nu har været interesse i ham fra Østrig?
    - Nu river man kontrakten i stykker og sparer løn-kronerne for august måned..

    Men 1 - 1,5 mio for ham burde ikke være helt umuligt i min verden?
    Eneste jeg kan se ved det er man sparer løn her og nu, penge som nok skal bruges på en anden spiller.. Et salg var nok ikke lige op over og muligheden for at nogle ville købe for spinkel en chance at tage..
    Jeg håber nu der i løbet af et døgn kommer en melding om en angriber eller to..

    Men ærgerligt at vi henter en af de tidligere store profiler i superligaen og ikke vil bruge ham.. Ser stadig vi har en mere der skal væk og det er Troels, han har intet givet os i 2 sæsoner.. og nummer 3 er allerede godt på vej.

    Comment


      #47
      Fint med O'brien - det blev aldrig til noget. Men vi har jo nærmest ingen trup tilbage, ud over middelmådige spillere og ynglinge spillere Ser godt nok tyndt ud efterhånden. Vi vil have nyt kød ind!

      Comment


        #48
        Hold da op der er gang i svingdøren! Hvor mange er røget ud - jeg har mistet overblikket.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Hold da op der er gang i svingdøren! Hvor mange er røget ud - jeg har mistet overblikket.
          En lille sjov reference, var at der jeg i går spillede Fifa talte jeg lige, hvor mange af spillerene der ikke er der mere fra vintertransfer opdateringen. Der mangler 10 spillere, så det var svært at stille et hold, med spillere der fortsat var i truppen. Lidt sjovt, når der i foråret var snak om at det var vigtigt, at der ikke kom for meget udskiftning i truppen, så der kunne være lidt kontinuitet.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Hold da op der er gang i svingdøren! Hvor mange er røget ud - jeg har mistet overblikket.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
              OK med mig - forstod aldrig hvorfor han fik kontrakt i første omgang...

              Comment


                #52
                Nu er der jo ingen der kender betingelserne i opsigelsesaftalen, men hvis OB betalte for COB for et år siden, vil det da være logisk, hvis han selv har lagt et beløb for at komme ud af aftalen igen. Uanset hvad, er det jo bare et Jesper Hansen-flop, der tæller med i den samlede vurdering af JHs indsats.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                  Nu er der jo ingen der kender betingelserne i opsigelsesaftalen, men hvis OB betalte for COB for et år siden, vil det da være logisk, hvis han selv har lagt et beløb for at komme ud af aftalen igen. Uanset hvad, er det jo bare et Jesper Hansen-flop, der tæller med i den samlede vurdering af JHs indsats.
                  COB var berettiget i klubben, da man hentede ham. Et sikkert og driftsikkert kort, til en billig penge. Han kom til klubben hvor vi manglede fyld på den centrale midt og hvor man i forvejen vidst, at azer kom til truppen i januar og Desler skulle være i truppen sommeren efter.
                  Derudover var Ari tiltænkt en rolle som venstre back.
                  Så nej - han var ikke et flop, men sikker breddespiller til den centrale midt og skal vel vurderes ud fra den rolle.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                    Nu er der jo ingen der kender betingelserne i opsigelsesaftalen, men hvis OB betalte for COB for et år siden, vil det da være logisk, hvis han selv har lagt et beløb for at komme ud af aftalen igen. Uanset hvad, er det jo bare et Jesper Hansen-flop, der tæller med i den samlede vurdering af JHs indsats.
                    jeg synes det er lidt for hårdt at kalde COB for et fejlkøb, på tidspunktet manglede vi i høj grad løbevillige spillere og at der kom en ekstra i kurven gør altså ikke så meget, vi har hele tiden kunne stille med løbestærke folk på midten. Både Azer og Desler er vel også først senere blevet tilknyttet truppen, jeg mener ikke han var overskud ved købet, derimod en gardering for Skula og Spellman
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                      COB var berettiget i klubben, da man hentede ham. Et sikkert og driftsikkert kort, til en billig penge. Han kom til klubben hvor vi manglede fyld på den centrale midt og hvor man i forvejen vidst, at azer kom til truppen i januar og Desler skulle være i truppen sommeren efter.
                      Derudover var Ari tiltænkt en rolle som venstre back.
                      Så nej - han var ikke et flop, men sikker breddespiller til den centrale midt og skal vel vurderes ud fra den rolle.
                      Lodret uenig . COB blev hentet på et tidspunkt hvor vores midtbane blev overmatchet , udspillet og udstillet af samtlige hold i ligaen og vi i forvejen havde Spellmann , Schoop og Vadocz til den plads , samt Azer på vej . Vi manglede en defensiv stærk styrmand ( og gør stadig ) og her passede COB lige så godt ind som Amalie og Gustav til et job i NASA' s rumforsknings center . Kan på ingen måde få øje på hensigten med at hente ham , han er et kæmpe flop køb , ikke pga hans kvaliteter men pga sammensætningen af truppen og vores økonomi . Kun hvis man havde opsagt Schoop havde det været lidt fornuft i købet . Der var/er andre pladser som havde/har store mangler.
                      At man så oven i købet nu tilsyneladende bare lader ham smutte udstiller evnerne hos JH og TB endnu engang . Det et ikke uden grund at vi ligger som vi gør .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #56
                        Man kan kalde det, hvad man vil, men hvis man havde spurgt JH om, hvordan han så COBs rolle et år senere, dengang man signede ham, ville han jo ikke have svaret "18 kampe - mange som indskifter - bliver herefter utilfreds og kontrakten ophæves". Det er da på ingen måder en god eller successfuld signing. Og da slet ikke, når man ser på, hvilken type spiller vi skulle have signet i stedet for COB.

                        Comment


                          #57
                          Han er/var en udmærket spiller. Er slet ikke overbevist over at han er en ringere spiller end Spelmann, Schoop og Skula, så på den baggrund synes stadig ikke han var et dårligt køb. Men forhåbentlig er Troels klar over hvem hvilke type spillere han får?

                          Vi har forhåbentlig ikke givet penge for ham? Så er det skidt at lade ham gå gratis efter et år...

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            jeg synes det er lidt for hårdt at kalde COB for et fejlkøb, på tidspunktet manglede vi i høj grad løbevillige spillere og at der kom en ekstra i kurven gør altså ikke så meget, vi har hele tiden kunne stille med løbestærke folk på midten. Både Azer og Desler er vel også først senere blevet tilknyttet truppen, jeg mener ikke han var overskud ved købet, derimod en gardering for Skula og Spellman
                            Vi havde Vadocz og Schoop som gardering for Spellmann . Hvis man kiggede på truppen og især på spillet ville man opdage at vi havde store defensive problemer på den centrale midtbane . Defensivt har COB ingen kvaliteter som er brugbare ift at forstærke holdet eller endda til at være gardering for Ari . Iøvrigt var hans alt for defensive rolle i FCN grunden til han ville væk derfra .

                            Fejlkøb , fejlcasted og købt af navn fremfor gavn .


                            COB er en udemærket spiller men ikke lige en vi havde brug for og på ingen måde en forstærkning ift hvad vi havde dengang .
                            Last edited by Magge; 31-07-2014, 14:32.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Vi havde Vadocz og Schoop som gardering for Spellmann . Hvis man kiggede på truppen og især på spillet ville man opdage at vi havde store defensive problemer på den centrale midtbane . Defensivt har COB ingen kvaliteter som er brugbare ift at forstærke holdet eller endda til at være gardering for Ari . Iøvrigt var hans alt for defensive rolle i FCN grunden til han ville væk derfra .

                              Fejlkøb , fejlcasted og købt af navn fremfor gavn .


                              COB er en udemærket spiller men ikke lige en vi havde brug for og på ingen måde en forstærkning ift hvad vi havde dengang .
                              hverken KV eller JS er kendt som løbestærke spillere og det har i sandhed været en mangelvare i OB. COB viste i Haderslev løbearbejde og tillige et godt skud fra distancen. Løbearbejdet har han vist i OB og skuddet har manglet af forskellige grunde. Jeg synes stadig ikke han er et fejlkøb, men fint nok at han ikke er her mere.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                                Nu er der jo ingen der kender betingelserne i opsigelsesaftalen, men hvis OB betalte for COB for et år siden, vil det da være logisk, hvis han selv har lagt et beløb for at komme ud af aftalen igen. Uanset hvad, er det jo bare et Jesper Hansen-flop, der tæller med i den samlede vurdering af JHs indsats.
                                Uanset om det er JH eller ej, så er det her jo helt forrykt. Jeg tror nu mere på det er en TB ting da connor blev hentet på et tidspunkt hvor JH nærmest ikke havde indblik i den spillemæssige balance på holdet og hvor TB reelt fungerede som manager med både træner og sportschef funktion. Noget han faktisk fra ledelsen var udråbt til at skulle agere. Men om det er det ene eller andet, så er det endnu en falliterklæring fra den sportslige sektor. En sektor som ikke fungere på nogle plan.

                                Comment

                                Working...
                                X