Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Conor O'Brien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    http://www.bold.dk/nyt/OBrien-Vil-va...artende-for-OB

    Comment


      #32
      Syntes snart det ligner at COB er 6. Valg til en af de 2 midterste pladser.. Selv Desler kommer ind før ham.
      Ville ikke undre mig hvis vi ophæver hans kontrakt senere på vinduet eller at han bliver solgt for et lille beløb..

      fuldstændig værdiløst at have så dyr en spiller rendende rundt uden udsigt til spilletid.. Hvis han bliver solgt er det jo ikke engang nødvendigt at erstatte ham.
      Vi har Ari,Azer,Schoop,Spelmann og Desler til de 2 pladser. Det er rigeligt...

      så er det jo sparet løn der kan gå til ekstra angriber kvalitet

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Syntes snart det ligner at COB er 6. Valg til en af de 2 midterste pladser.. Selv Desler kommer ind før ham.
        Ville ikke undre mig hvis vi ophæver hans kontrakt senere på vinduet eller at han bliver solgt for et lille beløb..

        fuldstændig værdiløst at have så dyr en spiller rendende rundt uden udsigt til spilletid.. Hvis han bliver solgt er det jo ikke engang nødvendigt at erstatte ham.
        Vi har Ari,Azer,Schoop,Spelmann og Desler til de 2 pladser. Det er rigeligt...

        så er det jo sparet løn der kan gå til ekstra angriber kvalitet
        Jeg ville hellere af med Spelmann end O'Brien, hvis jeg skulle vælge....
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Jeg ville hellere af med Spelmann end O'Brien, hvis jeg skulle vælge....
          Hmm. Spelmann bringer en masse fight som jeg nødigt vil undvære i truppen. COB minder pt for meget om en anonym boldflytter. En Scoop light..
          ser nu også ud til at TB ikke er den store fan

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Hmm. Spelmann bringer en masse fight som jeg nødigt vil undvære i truppen. COB minder pt for meget om en anonym boldflytter. En Scoop light..
            ser nu også ud til at TB ikke er den store fan
            Jo, men i min optik er det ofte forgæves fight. Der er for meget "høne uden hoved" over ham. Der synes jeg O'Brien (når han er i form) bringer en helt anden coolness på bolden.
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Jo, men i min optik er det ofte forgæves fight. Der er for meget "høne uden hoved" over ham. Der synes jeg O'Brien (når han er i form) bringer en helt anden coolness på bolden.
              Schoop og Azer gør det han kan. Bare bedre plus mere til

              Comment


                #37
                Smut du bare - du har været en fin breddespiller og en okay lejesvend :-)

                http://www.bold.dk/nyt/obrien-jeg-vil-vaek-fra-ob

                Comment


                  #38
                  God speed my friend

                  Comment


                    #39
                    Kammeratlig samtale til COB

                    http://www.fyens.dk/sport/OBriens-da...rtikel/2549237

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                      kan JH få det samme for ham som han gav i sin tid er alle vel glade for det.
                      Good luck to the good guy :-)
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                        Ja Desler har vel så småt også overhalet ham indenom, og når nu Azer næsten er på 100% igen, vil han være 6. valg til midtbanen, så det er bare med at skille sig af med ham. Og så må det fandme også blive tilgang af minimum 1 angriber, der skal handles næste gang!!!

                        Comment


                          #42
                          http://www.bold.dk/nyt/ob-og-obrien-gaar-hver-til-sit

                          han er væk

                          Comment


                            #43
                            Vil være fint for mig hvis JH kan skille dig af med dette enormt forfejlede indkøb , en spiller som blev købt uden skelen til truppens mangler . Det er ingen kritik af COB som jeg egenlig godt kan lide , problemet var/ er bare at vi havde/har flere af slagsen i forvejen . Havde dog hellere set vi kom af med Schoop og eller Spellmann der er problemet så bare at Schoop ingen værdi har og ikke vil kunne komme i nærheden af spilletid i nogen anden ligaklub da han når han er bedst er en habil 1.div spiller . Spellmann har sine forcer i sin enorme arbejdsmæssige iver , men som Riflen skriver så er det som en høne uden hoved . Tror ikke nogle klubber i top 6 vil kunne bruge ham og syntes det lader til at han anser sig selv for værende for god til mindre og tror/håber på han vil kunne gøre sig i andre ligaer , hvilket vel kun vil kunne være Norge el Sverige da han ikke har niveau til andet . Er ved at være træt af at læse om hans udtalelser i pressen , og så blev jeg pissed over den sviner han gav Lucas i FCV . Kig indad Martin før du peger fingre af andre , din egen indsats ligger ikke over nogle af de andre på holdet , og støt de nye unge folk fremfor at hagle dem ned .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Nicolajkh Se indlæg
                              OK med mig - forstod aldrig hvorfor han fik kontrakt i første omgang...

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Nicolajkh Se indlæg

                                Jeg forstår ikke hvorfor man ikke prøver at få et par millioner for ham, når der nu har været interesse i ham fra Østrig?
                                - Nu river man kontrakten i stykker og sparer løn-kronerne for august måned..

                                Men 1 - 1,5 mio for ham burde ikke være helt umuligt i min verden?

                                Comment

                                Working...
                                X