Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Janus Drachmann

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Velkommen til Janus Drachmann

    Velkommen til! Det bliver forhåbentligt et godt bekendtskab. Jeg er i hvert fald glad lige nu!

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-koeber-janus-drachmann/

    #2
    God nyhed og velkommen til!
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      Jeg er også glad.

      Har talt ham lidt ned de sidste uger, jeg er ikke så imponeret, men det var også før vores kamp i Vendsyssel

      Nu tror jeg godt jeg ved hvorfor vores træner ikke taler Tverskov efter munden, når han siger han ser sig selv som midtbane.

      Comment


        #4
        Hvis man skal komme med bare et minimum af skepsis, så er 4 år rimelig lang tid at skrive med en 30-årig? Eller er det bare mig?

        Comment


          #5
          Velkommen til Janus

          Uden helt at vide hvad det bringer må jeg indrømme at de sidste par handler viser lidt fremgang på viljen til lidt mere.
          Der bliver brugt lidt penge

          Comment


            #6
            Du har ret, det er nemt at finde noget negativt hvis man vil...

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
              Hvis man skal komme med bare et minimum af skepsis, så er 4 år rimelig lang tid at skrive med en 30-årig? Eller er det bare mig?
              Tænkte det samme. Men lad os være glade og optimistiske idag

              Comment


                #8
                Går ikke ud fra at Tverskov bænkes ... sætter man nyindkøbet Ludvig på bænken? Eller er det KEP’s tur??
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #9
                  Velkommen til, Janus.

                  Hjælp mig lige lidt på vej. Hvad er det for en spiller, OB har købt?
                  Kender navnet, men det er stort set også alt. (følger ikke med i så meget andet end OB)
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Går ikke ud fra at Tverskov bænkes ... sætter man nyindkøbet Ludvig på bænken? Eller er det KEP’s tur??
                    Ved det ikke, men ud fra kamp nummer et, så kan det kun blive Ludwig. Ludwig havde også fine indgreb mod Vendsyssel, men tilbage står bare nogen ting i forbindelse med de mål de fik.

                    På sigt må det blive KEP.

                    Comment


                      #11
                      Velkommen til Janus.
                      Forhåbentlig betyder det Tverskov i midten sammen med Ludwig og et skifte til 4-1-4-1

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                        Velkommen til, Janus.

                        Hjælp mig lige lidt på vej. Hvad er det for en spiller, OB har købt?
                        Kender navnet, men det er stort set også alt. (følger ikke med i så meget andet end OB)
                        Lidt en 6 er type. Men læs på ob.dk

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                          Velkommen til, Janus.

                          Hjælp mig lige lidt på vej. Hvad er det for en spiller, OB har købt?
                          Kender navnet, men det er stort set også alt. (følger ikke med i så meget andet end OB)
                          6er, bedre uden bold end med. En leder i omklædningsrummet, en fighter.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                            Hvis man skal komme med bare et minimum af skepsis, så er 4 år rimelig lang tid at skrive med en 30-årig? Eller er det bare mig?
                            Perfekt kontrakt efter mi hovede. Hvis klubben sørger for at holde ham fit, så har vi altså en klassespiller på midtbanen de næste fire år! Han er præcis det vi har manglet de sidste mange år, hvis du spørger mig.

                            Anti jinx!

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Går ikke ud fra at Tverskov bænkes ... sætter man nyindkøbet Ludvig på bænken? Eller er det KEP’s tur??
                              Er Jens Jakob ikke ude?

                              Kan både Tverskov og Drachmann ikke begge spille på midten samtidig? Ser sidstnævnte som mere duelstærk end Tverskov, hvor Tverskov omvendt er bedre med bolden.

                              Comment

                              Working...
                              X