"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Hjælp mig lige lidt på vej. Hvad er det for en spiller, OB har købt?
Kender navnet, men det er stort set også alt. (følger ikke med i så meget andet end OB)
Går ikke ud fra at Tverskov bænkes ... sætter man nyindkøbet Ludvig på bænken? Eller er det KEP’s tur??
Ved det ikke, men ud fra kamp nummer et, så kan det kun blive Ludwig. Ludwig havde også fine indgreb mod Vendsyssel, men tilbage står bare nogen ting i forbindelse med de mål de fik.
Kender navnet, men det er stort set også alt. (følger ikke med i så meget andet end OB)
6er, bedre uden bold end med. En leder i omklædningsrummet, en fighter.
Hvis man skal komme med bare et minimum af skepsis, så er 4 år rimelig lang tid at skrive med en 30-årig? Eller er det bare mig?
Perfekt kontrakt efter mi hovede. Hvis klubben sørger for at holde ham fit, så har vi altså en klassespiller på midtbanen de næste fire år! Han er præcis det vi har manglet de sidste mange år, hvis du spørger mig.
Går ikke ud fra at Tverskov bænkes ... sætter man nyindkøbet Ludvig på bænken? Eller er det KEP’s tur??
Er Jens Jakob ikke ude?
Kan både Tverskov og Drachmann ikke begge spille på midten samtidig? Ser sidstnævnte som mere duelstærk end Tverskov, hvor Tverskov omvendt er bedre med bolden.
Comment