Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fan-talk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg kan umiddelbart ikke huske det. Men der var mange i salen der var enige
    Det er i hvert fald sket, kan huske Graulund har været helt oppe at køre over det, men det var ikke alle han tog.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
      Det er i hvert fald sket, kan huske Graulund har været helt oppe at køre over det, men det var ikke alle han tog.
      Synes nu JJT plejer at sparke dem?

      Comment


        Det er sket flere gange, ligesom Helenius også har taget frispark, hvor han har servet bolden til indlæg.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
          Angiveligt gik han og sang OB-sange, inden arrangementet gik i gang. Om ham og Michelsen er en opgradering rent sportsligt, må tiden vise, men jeg er i hvert fald enormt begejstret for den energi og friskhed, de har bragt med sig.
          Fælles for Jesper og KN er at begge er så gennemført ulidelige at høre på så Ståle ligefrem er ren skønsang .
          Nu har vi heldigvis kun den ene tilbage ..
          Både HH og JM er langt mere favnende og det de siger virker oprigtigt ..
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
            Jeg er simpelthen for nysgerrig, og kunne desværre ikke dy mig for at scrolle hen til 8.50 i den video... Ej, men helt seriøst altså...
            Hold da kæft den kammer over for manden :-)

            Det er lidt ærgeligt at kritik ikke fremføres på et niveau så der ville være en lille chance for at der blev lyttet ..
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Hold da kæft den kammer over for manden :-)

              Det er lidt ærgeligt at kritik ikke fremføres på et niveau så der ville være en lille chance for at der blev lyttet ..
              Lidt ironisk efter dit indlæg lige før :p

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Hold da kæft den kammer over for manden :-)

                Det er lidt ærgeligt at kritik ikke fremføres på et niveau så der ville være en lille chance for at der blev lyttet ..
                Det er nu mere end 22 timer siden jeg hørte hans "indlæg" eller spørgsmål, om man vil. Det er endnu ikke gået op for mig hvad det er han prøver at udtrykke, spørge om eller kritisere/klandre JH for. Han virker på mig, med den malende beskrivelse om "socialklasse 5", mest af alt om en beruset person med stort behov for blive hørt, uden at have noget reelt på sige, eller bare ikke ikke magtede at udtrykke det der trykkede ham så meget i går
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                  Jeg er simpelthen for nysgerrig, og kunne desværre ikke dy mig for at scrolle hen til 8.50 i den video... Ej, men helt seriøst altså...
                  Samme her. Hold da kæft en kegle. Det er sådan noget der gør det nogen gange er svært at tage visse typer mennesker seriøst. Nøj hvor er det pinligt ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Mine 5 cent fra fanarrangementet: Så kom vores ny SLO Andreas på scenen. Her blev jeg heller ikke meget klogere på, hvad han skal, end da jeg læste artiklen på hjemmesiden. Vi må håbe det bliver godt, men man kunne godt mærke, at han nok ikke var den arketypiske fan/SLO, om det så er godt eller skidt, må man jo selv vurdere.
                    Jeg fik desværre et negativt indtryk - ikke af ham som person, virker sympatisk nok - men hans ‘faglighed’ inden for fankultur.

                    Tror kort og godt, at han har fanget pointen i, at han skal være bindeleddet mellem klub og fans, fans og klub - men han vil alle dage være OS&E’s mand og ikke fansenes.

                    Jeg frygter han bliver en ‘Kontor-SLO’, hvor han agere nikkedukke for den kommercielle afdelings og sponsoraktiveringschefens ‘vild, vildere og vildest’-idéer.

                    Jeg håber han vil forsøge at møde os fans hvor vi fans færdes - og forstår at de diverse fangrupperinger skal takles anderledes.

                    Men jeg frygter inderligt, at det er et dødsdømt projekt, og at distancen mellem klub og fans bliver enorm.

                    Comment


                      Meget godt humor alligevel

                      https://www.instagram.com/p/Bkenqc8AGck/

                      Comment

                      Working...
                      X