Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Fan-talk
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlægAngiveligt gik han og sang OB-sange, inden arrangementet gik i gang. Om ham og Michelsen er en opgradering rent sportsligt, må tiden vise, men jeg er i hvert fald enormt begejstret for den energi og friskhed, de har bragt med sig.
Nu har vi heldigvis kun den ene tilbage ..
Både HH og JM er langt mere favnende og det de siger virker oprigtigt ..817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægJeg er simpelthen for nysgerrig, og kunne desværre ikke dy mig for at scrolle hen til 8.50 i den video... Ej, men helt seriøst altså...
Det er lidt ærgeligt at kritik ikke fremføres på et niveau så der ville være en lille chance for at der blev lyttet ..817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægHold da kæft den kammer over for manden :-)
Det er lidt ærgeligt at kritik ikke fremføres på et niveau så der ville være en lille chance for at der blev lyttet ..Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægJeg er simpelthen for nysgerrig, og kunne desværre ikke dy mig for at scrolle hen til 8.50 i den video... Ej, men helt seriøst altså...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægMine 5 cent fra fanarrangementet: Så kom vores ny SLO Andreas på scenen. Her blev jeg heller ikke meget klogere på, hvad han skal, end da jeg læste artiklen på hjemmesiden. Vi må håbe det bliver godt, men man kunne godt mærke, at han nok ikke var den arketypiske fan/SLO, om det så er godt eller skidt, må man jo selv vurdere.
Tror kort og godt, at han har fanget pointen i, at han skal være bindeleddet mellem klub og fans, fans og klub - men han vil alle dage være OS&E’s mand og ikke fansenes.
Jeg frygter han bliver en ‘Kontor-SLO’, hvor han agere nikkedukke for den kommercielle afdelings og sponsoraktiveringschefens ‘vild, vildere og vildest’-idéer.
Jeg håber han vil forsøge at møde os fans hvor vi fans færdes - og forstår at de diverse fangrupperinger skal takles anderledes.
Men jeg frygter inderligt, at det er et dødsdømt projekt, og at distancen mellem klub og fans bliver enorm.
Comment
Comment