Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fan-talk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
    Har du et link?
    https://www.facebook.com/OBbeforeSuperligaen/

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
      Jeg kan ikke finde billede af den nye udebanetrøje. Er der nogen der ved hvor man kan se den?.
      Du kan se lidt af den her

      https://www.instagram.com/p/BkQWx-TAwXS/

      Comment


        #93
        Jeg er simpelthen for nysgerrig, og kunne desværre ikke dy mig for at scrolle hen til 8.50 i den video... Ej, men helt seriøst altså...

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
          Jeg er simpelthen for nysgerrig, og kunne desværre ikke dy mig for at scrolle hen til 8.50 i den video... Ej, men helt seriøst altså...
          Pinligt. Ikke måden at gøre det på. Men det var også det bord han var ved der fyldte tasken op med øl inden de gik og satte sig direkte ud på trappen for at dele dem.

          Der var også en under spørgerunden der var mere konstruktiv i sin kritik. Han fortalte stille og roligt om hvordan OB næsten havde mistet ham som fan i de sidste 2-3 år. Han kunne ikke kende klubben, manglende DNA osv osv. Mange af de samme ting som man hører tit herinde.
          Han sluttede med at sige håbet var ved at komme tilbage og han havde valgt at give det nye setup en chance..
          Noget i den stil. Det gav stor applause i salen

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Tak.

            Har lidt svært ved at finde ud af om jeg vitterligt har gået glip af bare lidt af relevans og/eller noget, der kunne tænde begejstringen i mig, men hvis det var et "ok" arrangement er det jo hverken/eller.

            Må indrømme, at selv om jeg finder den famøse nedsmeltning dybt pinlig, så ændrer det ikke på, at der lå ægte følelser bag, og for mig er ægte følelser bedre at have i en fodboldklub end apati og snakken efter munden.

            Jeg skal ikke afvise, at jeg har haft lyst til at kaste eder ud i luften og ting ud af vinduet, hver gang jeg har hørt Jesper Hansen sige en masse uden at sige noget, men i alle situationer bilder jeg mig selv ind, at hvis jeg havde været til det møde (damn you work) så havde jeg bevaret respekten for hvor jeg er og i hvilken situation, jeg befinder mig i.

            Det var liiiidt for meget Jesper Hansen er en lort, lidt for lidt "Der er for lidt handling og succes i det, du foretager dig"

            I den sidste ende er det på banen begejstringen skal vækkes - folk skal først lokkes på stadion, så kan alt andet måske være med til at fastholde.

            Med andre ord: Fan zoner dur ikke en dyt, hvis spillet på banen er yt.

            Tiltag lever af gnist, men ilden kan først tændes, når man kan finde ud af at tænde et bål.

            Mvh ChrisOB
            Ægte følelserm tjaaa, i hvert fald iblandet en stor portion alkohol og et stort behov for at komme i centrum. Det var tydeligt, at det ville ende i noget lignende, allerede inden dørene blev lukket op.
            Synes ikke, at der ellers var rygklapperstemning, men det var under ordnede forhold, og den scene han lavedet der, var langt over grænsen og et total mangel på respekt for medfansene også.

            Skal ikke kunne vurdere, om det kunne have vækket din begejstring (kunne godt have min tvivl ), men tror da, at det overordnet endte med et lille plus på tro-på-det-kontoen - uden det var en decideret revolutionerende oplevelse.

            Comment


              #96
              Foranlediget af et spørgsmål fra salen, kom det frem at vi har spurgt på Totuh ( staveplade ) fra FCK. Men han ser sin fremtid udenfor Skandinavien. Han har dog endnu ikke fundet en ny klub.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                Foranlediget af et spørgsmål fra salen, kom det frem at vi har spurgt på Totuh ( staveplade ) fra FCK. Men han ser sin fremtid udenfor Skandinavien. Han har dog endnu ikke fundet en ny klub.
                Det skal dog lige siges, at det var i et tidligere transfervindue dette var sket. Det var vel en offentlig "hemmelighed" i forvejen, men det var da alligevel noget lidt nyt fra JH på den måde at åbent at fortælle om noget som det.

                Comment


                  #98
                  Vi sad nede på en af de forreste rækker til venstre, og på et tidspunkt under spørgerunden, blev stadionspeakeren kaldt hen til Jack Jørgensen, og fik fortalt noget, herefter gik speakeren til scenen og fortalte at nu var der kun 3-4 spørgsmål tilbage, straks sagde Enrico, at det ikke var rigtigt, man kunne bare spørge løs, de blev alle til der ikke var flere spørgsmål tilbage. Så Jack blev lige sat på plads der.

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                    Vi sad nede på en af de forreste rækker til venstre, og på et tidspunkt under spørgerunden, blev stadionspeakeren kaldt hen til Jack Jørgensen, og fik fortalt noget, herefter gik speakeren til scenen og fortalte at nu var der kun 3-4 spørgsmål tilbage, straks sagde Enrico, at det ikke var rigtigt, man kunne bare spørge løs, de blev alle til der ikke var flere spørgsmål tilbage. Så Jack blev lige sat på plads der.
                    Ja den var god

                    Kunne også godt lide den måde som han vendte “kritikken” om i nogle spørgsmål og spurgte “hvad syntes DU vil skal gøre” , “Har DU nogen løsningen på hvordan vi løser dette” osv osv..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Der var mange gode snakke.

                      Det lød ikke til at der var tilført den store vilde ekstra økonomi men Jesper gjorde det klart at vi godt kunne forvente et par A+ spillere hvis man kunne finde de rigtige. Med de spillere der var forsvundet og de mange ungdomskontrakter der var lavet havde gjort at der er et pænt råderum til at hente spillere for.
                      Det har han jo sagt hver gang.Hvorfor skal vi tro på han magter det denne gang . Hvem har Ole udpeget til nu - altså vores scout. Jeg græmmes stadig. Og vi VED nu, at TC har stadig har stor indflydelse (spillerudvalget).

                      Men fedt med jeres beskrivelser og bedømmelser af de nye folk.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        Det har han jo sagt hver gang.Hvorfor skal vi tro på han magter det denne gang . Hvem har Ole udpeget til nu - altså vores scout. Jeg græmmes stadig. Og vi VED nu, at TC har stadig har stor indflydelse (spillerudvalget).

                        Men fedt med jeres beskrivelser og bedømmelser af de nye folk.
                        Syntes alligevel at de var meget konkrete i at der kom minimum 2 mand ind og man havde noget at skyde med. Der blev desuden snakket om at Jacob ved sin af havde muligheden for at justere ydeligere i truppen hvis der var en spiller eller 2 der ikke længere passede ind. Det kræver selvfølgelig at vi kan komme af med denne spiller. Så vil han også blive erstattet.

                        Men et af dagens bedste spørgsmål var altså: Hvorfor tager truppens højeste spiller (Helenius) hjørnesparkene :)
                        Det var der ikke rigtig nogen der kunne svare på. Så det tror jeg ikke vi skal forvente at han gør næste sæson


                        Og sportsudvalget mødes ca hver 6 uge i gennemsnit

                        Comment


                          Jeg må ærligt sige, at det første der er kommet ud af Henrik Hansens mund har været klasse. Det han sagde i denne fan-talk var godt nok fantastisk, det gav mig kuldegysninger. Henrik Hansens interview hos OBstruktion var næsten ligeså godt
                          Han virker som en klasse assistent.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
                            Jeg må ærligt sige, at det første der er kommet ud af Henrik Hansens mund har været klasse. Det han sagde i denne fan-talk var godt nok fantastisk, det gav mig kuldegysninger. Henrik Hansens interview hos OBstruktion var næsten ligeså godt
                            Han virker som en klasse assistent.
                            Angiveligt gik han og sang OB-sange, inden arrangementet gik i gang. Om ham og Michelsen er en opgradering rent sportsligt, må tiden vise, men jeg er i hvert fald enormt begejstret for den energi og friskhed, de har bragt med sig.
                            SLO

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Men et af dagens bedste spørgsmål var altså: Hvorfor tager truppens højeste spiller (Helenius) hjørnesparkene :)
                              Det var der ikke rigtig nogen der kunne svare på. Så det tror jeg ikke vi skal forvente at han gør næste sæson
                              Det mindes jeg altså ikke han har gjort???
                              siden 1887

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                                Det mindes jeg altså ikke han har gjort???
                                Jeg kan umiddelbart ikke huske det. Men der var mange i salen der var enige

                                Comment

                                Working...
                                X