Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fan-talk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Lad os håbe han svarer tilbage. Det kan bare ikke passe at vi har Danmarks 3 største by. Og vel historisk en af de store klubber. Men trænings faciliteter er ja noget fra Danmarks seriebt af. Skulle jo allerede have været flere år siden vi fik de nye faciliteter
    Helt enig. Man kan sige, at Enrico blev spurgt til det af speakeren i starten. Han sagde ikke noget om hvornår det ville være klar (eller hvor de var med planerne). Det positive må være, at han ikke trak i land ift. de få meldinger der har været ude og han sagde de internt arbejdede med "ambitiøse" deadlines for projekter som f.eks. nye faciliteter.

    Comment


      #77
      Ved sgu ikke om jeg skal grine eller græde.

      Comment


        #78
        De berørte emnet, men det var stadig meget ukonkret. Men så snart der var nyt ville de melde det ud. Jeg bed dog mærke i, at Enrico lidt indskudt sagde noget i retning af: "Albani har sponsoreret nogle penge til nye faciliteter".
        Om det dækker over det generelle sponsorat, eller om de sponsorerer ekstra midler til netop dette ved jeg ikke.

        Måske bare mig der misforstod?

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
          Lad os håbe han svarer tilbage. Det kan bare ikke passe at vi har Danmarks 3 største by. Og vel historisk en af de store klubber. Men trænings faciliteter er ja noget fra Danmarks seriebt af. Skulle jo allerede have været flere år siden vi fik de nye faciliteter
          Han har svaret de andre gange jeg har spurgt om noget. Så det satser jeg også på at han gør denne gang.
          Mailen er skrevet og hvis jeg får et svar poster jeg det i facilitetstråden. Jeg forventer ikke at han skriver noget i en mail til mig som er top secret og ikke må komme frem på et fan fora

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Henrikhc Se indlæg
            De berørte emnet, men det var stadig meget ukonkret. Men så snart der var nyt ville de melde det ud. Jeg bed dog mærke i, at Enrico lidt indskudt sagde noget i retning af: "Albani har sponsoreret nogle penge til nye faciliteter".
            Om det dækker over det generelle sponsorat, eller om de sponsorerer ekstra midler til netop dette ved jeg ikke.

            Måske bare mig der misforstod?
            Det røg henover hovedet på mig må jeg sige. Hvis jeg skal komme med et bud tænker jeg, at det nok er mere sandsynligt, at Albani har spædet til ift. Fanzonen ude på stadion og de nye barer der kommer i hjørnerne.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Henrikhc Se indlæg
              De berørte emnet, men det var stadig meget ukonkret. Men så snart der var nyt ville de melde det ud. Jeg bed dog mærke i, at Enrico lidt indskudt sagde noget i retning af: "Albani har sponsoreret nogle penge til nye faciliteter".
              Om det dækker over det generelle sponsorat, eller om de sponsorerer ekstra midler til netop dette ved jeg ikke.

              Måske bare mig der misforstod?
              Var det ikke den nye Fan Zone de havde sponseret mere eller mindre? Det var sådan jeg opfattede det

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                https://www.facebook.com/OBbeforeSup...5635259950042/

                Efter 8:50 til dem der partout vil pine sig selv. Jeg stod desværre og skammede mig som OB-fan i nogle minutters tid, det var ikke lige det jeg havde håbet på at få ud af arrangementet.
                Linket virker ikke for mig? Skal man være medlem af gruppen for at se det?

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Linket virker ikke for mig? Skal man være medlem af gruppen for at se det?
                  Nope, det er jeg i hvert fald ikke. Her er der et link til gruppen. https://www.facebook.com/OBbeforeSuperligaen/

                  Comment


                    #84
                    Lyder sgu godt nok som en der har haft en dårlig dag...

                    ... men hva fa'en, det tager vi med :-)
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #85
                      Jeg var lidt skuffet over, at spørgelysten ikke var større.
                      Men ok, stemningen blev måske også lidt mærkelig af, at ordstyreren tilsyneladende havde mere travlt med at blive færdig, end der ellers var lagt op til

                      Der er selvfølgelig også mange nye folk, så der er også grænser for, hvor meget man kan finde på at spørge om, som de kan nå at have fået en kvalificeret holdning til

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Jeg har skrevet lidt om, hvordan jeg oplevede det i bunden af side 5.
                        Tak.

                        Har lidt svært ved at finde ud af om jeg vitterligt har gået glip af bare lidt af relevans og/eller noget, der kunne tænde begejstringen i mig, men hvis det var et "ok" arrangement er det jo hverken/eller.

                        Må indrømme, at selv om jeg finder den famøse nedsmeltning dybt pinlig, så ændrer det ikke på, at der lå ægte følelser bag, og for mig er ægte følelser bedre at have i en fodboldklub end apati og snakken efter munden.

                        Jeg skal ikke afvise, at jeg har haft lyst til at kaste eder ud i luften og ting ud af vinduet, hver gang jeg har hørt Jesper Hansen sige en masse uden at sige noget, men i alle situationer bilder jeg mig selv ind, at hvis jeg havde været til det møde (damn you work) så havde jeg bevaret respekten for hvor jeg er og i hvilken situation, jeg befinder mig i.

                        Det var liiiidt for meget Jesper Hansen er en lort, lidt for lidt "Der er for lidt handling og succes i det, du foretager dig"

                        I den sidste ende er det på banen begejstringen skal vækkes - folk skal først lokkes på stadion, så kan alt andet måske være med til at fastholde.

                        Med andre ord: Fan zoner dur ikke en dyt, hvis spillet på banen er yt.

                        Tiltag lever af gnist, men ilden kan først tændes, når man kan finde ud af at tænde et bål.

                        Mvh ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Det var nu ment som en morsomhed, foranlediget af, at der var en bruger herinde den anden dag, der ikke troede at jeg kunne te mig nogenlunde civiliseret i samme lokale som JH.

                          For lige at tage den, så var der et bord med hvad der bedst kan betegnes som "Alt godt fra Socialklasse 5". De var generelt meget forstyrrende og irriterende under hele arrangementet, og da JH har stået på scenen og snakket i et minuts tid, får en af dem det der vel bedst kan betegnes som en psykose, og begynder at stå og råbe og skrige alverdens ting. Det var meget bedrøveligt at overvære, og det var lige før, at vagterne var nødt til at lægge hånd på ham. Han forlod heldigvis arrangementet kort derefter.
                          Hej Sheed. Tak for dit dementi. Jeg må indrømme, at tanken strejfede mig, om det kunne være dig med psykosen, og om jeg måske med min kritik af nogle af dine indlæg var skyld i, at du flippede helt ud under Jespers indlæg. Nu kan jeg se at du har flere talenter herunder humor. A man of many talents -tak for det.

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Henrikhc Se indlæg
                            De berørte emnet, men det var stadig meget ukonkret. Men så snart der var nyt ville de melde det ud. Jeg bed dog mærke i, at Enrico lidt indskudt sagde noget i retning af: "Albani har sponsoreret nogle penge til nye faciliteter".
                            Om det dækker over det generelle sponsorat, eller om de sponsorerer ekstra midler til netop dette ved jeg ikke.

                            Måske bare mig der misforstod?
                            Jeg skal ikke kunne sige om det er misforstået, når jeg nu desværre selv var forhindret i at deltage i mødet af jobmæssige årsager, men jeg mener før at have hørt at det er ejerkredsen (dvs Thorborg og andre) der har "spyttet i kassen" til forbedringer på den del.
                            Last edited by manner; 21-06-2018, 02:24.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Nope, det er jeg i hvert fald ikke. Her er der et link til gruppen. https://www.facebook.com/OBbeforeSuperligaen/
                              Jeg kan ikke finde billede af den nye udebanetrøje. Er der nogen der ved hvor man kan se den?.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                                FB OB før superligaen. Der ligger en længere video fra dagens møde. Glæd sig til ham der afbryder JH. Højt niveau :-D
                                Har du et link?

                                Comment

                                Working...
                                X