Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fan-talk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Jeg kan jo ligeså godt tone rent flag: Ja, det var mig med LA-hestehalen der fik et flip, da JH var på scenen, jeg kan simpelthen bare ikke styre mig, når jeg ser den mand.
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    😂 fremragende situationsfornemmelse du er i besiddelse af 😂
    Oprindeligt indsendt af Henrikhc Se indlæg
    Som i dig, der blev oppasset af vagter? 🤔
    Det må i lige uddybe! 😄😄

    Comment


      #47
      Jeg var også til stede, jeg er allerede imponeret af Rico og Jakob Michelsen, de har virkelig arrangement.
      Fed udebanetrøje.
      Sheed var du på stoffer?

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Jeg kan jo ligeså godt tone rent flag: Ja, det var mig med LA-hestehalen der fik et flip, da JH var på scenen, jeg kan simpelthen bare ikke styre mig, når jeg ser den mand.
        Den så jeg så ikke komme.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Jeg kan jo ligeså godt tone rent flag: Ja, det var mig med LA-hestehalen der fik et flip, da JH var på scenen, jeg kan simpelthen bare ikke styre mig, når jeg ser den mand.
          Seriøst Sheed. Var det virkelig dig.
          Er simpelthen nød til at fortælle dig at mine tæer ikke er rettet ud endnu. Syntes simpelthen det var mega ukonstruktivt og pinligt.

          Den poster jeg tit chatter med herinde kunne jeg slet slet ikke genkende

          Comment


            #50
            Mine 5 cent fra fanarrangementet:

            Alt i alt et ok arrangement fra min pessimistiske synsvinkel, men så heller ikke meget mere end det. Der er fare for, at der er lidt rod i kronologien, men vi havde altså også mange på scenen.

            Jack lagde ud med at snakke lidt om Albani og derefter om fanzonen. Han talte om et samlingssted, hvor man skal kunne mødes før kampen, så de fleste ikke bare kommer dalrende 5-10 minutter før, og bedyrede at der var blevet lukket nogle aftaler, så der kommer nogle lidt mere velassorterede kulinariske tilbud. Ellers synes jeg ikke vi fik meget afvide. Hvordan kan vi se, at det er en fanzone? Vil der være en form for indhegning, telte eller whatever. Vil der være en eller anden form for underholdning, både for voksne men nok især for børn? Det synes jeg ikke, at vi hørte noget om.

            Så kom vores ny SLO Andreas på scenen. Her blev jeg heller ikke meget klogere på, hvad han skal, end da jeg læste artiklen på hjemmesiden. Vi må håbe det bliver godt, men man kunne godt mærke, at han nok ikke var den arketypiske fan/SLO, om det så er godt eller skidt, må man jo selv vurdere.

            Så kom Enrico på scenen. Han fremstod meget sympatisk og som en mand med OB-hjertet på rette sted. Der blev talt om ”attention”, hvoraf en stor del af den ligger i OB-delen lige nu fra hans side, men at den selvfølgelig også vil blive mindre på et tidspunkt og dermed større ift. andre dele af koncernen på et senere tidspunkt. Ifm. Spørgerunden snakkede han om ”benchmarking”, som er noget han arbejder med sammen med JH pt., hvor det lød til, at det primært er AaB og AGF man sammenligner sig med, ift. at kigge på mulighederne for at løfte sig økonomisk.

            Så entrerede Michelsen til stor applaus. Han fremstod bare super engageret og meget humoristisk, og fortalte bl.a. om, at man lige nu er på ”træningslejr” i Nyborg, og bl.a. har brugt dagen i dag på noget team-building. Ellers var det en gentagelse af de nye buzzwords: ”Mere direkte spil”, ”Mere power” og ”Mere Fart”. Nogle antydninger af et system eller et mere skarpt defineret udtryk fik vi ikke.

            Op på scenen kom HH så, som bare var helt suveræn. Han talte om sin tid i klubben og nogle rigtigt gode oplevelser, og mindede os alle om, at OB rent faktisk var sportsligt relevante i en ikke så fjern fortid. Også meget humoristisk, men det ved vi jo fra hans fortid her, med duoen af ham og AMC. Sammen med Michelsen skal han nok komme til at give OB et mere fest ydre rent kommunikativt, end hvad vi har været vante til i en del år snart.

            Så var det KEPs tur. Der blev snakket lidt om løbetest (Ja, du gættede rigtigt, her klarede KEP sig dårligst), og der blev snakket lidt om forskelle på det nye og gamle trænerteam. Bl.a. havde der været meget fokus på kommunikation, og at der skulle råbes meget på banen her i de første træninger. Jeg gætter på, at JH signer Peter Schmeichel fra Mandrillen en af dagene. Og så blev der gjort grin med, at Ludwig var mødt op i Birkenstock-sandaler, og at han var nødt til at låne KEPs sko, så han kunne tage sig ordenligt ud med den nye trøje.

            Netop Ludwig var den næste. Det var til de sædvanlige, hvordan er det at komme hertil, hvorfor OB, osv. Ikke noget rigtigt nyt, men sympatisk fyr helt sikkert. Og en der lægger meget vægt på HOLDET.

            Så var JH på scenen. Der blev prøvet med lidt humor fra Speaker-Jakobs side, som i øvrigt var rigtigt god, men det endte med det sædvanlige uld i mund fra JHs side. INTET konkret kom der ud af hans mund, som jeg hørte det. Intet om hvor mange vi skal ud og hente og til hvilke pladser, intet om kontraktsituationer eller potentielle salg, så nej, folk som Gryte og Tverskov blev ikke nævnt med et komma. Det var totalt ligegyldigt, ærligt talt.

            Så var det Ludwigs tur igen, da han skulle præsentere den nye udebanetrøje. Ikke den fedeste i OBs historie, men helt sikkert federe end de sidste 4-5-6 trøjer, eller hvor man vi nu kommer op på. Den kan jeg sagtens arbejde med.

            Til slut var det tid til spørgerunde. En blandet landhandel af spørgsmål ærligt talt, men vi fik da lidt ud af det. Ludwig og KEP lød umiddelbart som det fremtidige stopperpar, i hvert fald i den her sæson, og KEP er selvfølgelig fortsat anfører. Vi fik at høre hvem der sad i det sportslige udvalg. Så vidt jeg husker lød det på: JH, Michelsen, Tonny, Thorborg, TC og Erik Laumand. Derefter kom der så en klassisk udenomssnak forklaring fra JH omkring, hvad der reelt besluttes i det udvalg.

            Så blev der også spurgt lidt ind til scouting af et par stykker. JH fortalte om, at det var noget at man gerne ville udvikle sig på. Hvordan og i hvilket tempo hørte vi intet om. Der blev også spurgt ind til Ole Nielsens rolle. Her fik jeg lidt ondt i maven, må jeg sige. JH forklarede, at Ole Nielsen var oplagt at ansætte, fordi at han dobbeltjobbede for Leicester, og de så dermed kunne afholde hans rejseudgifter. Det lyder bare totalt useriøst i min verden. Det kan umuligt være de samme spillere Ole scouter til Leicester (nu Everton) og OB. Der er selvfølgelig 22 spillere i en fodboldkamp, men jeg synes nu godt, at man kunne have håbet på, at Ole koncentrerede sig om at finde nogle spillere til OB nogle gange, i stedet for bare at kigge bredt. Der blev nævnt, at han dækker hele Nordeuropa, resultaterne af det, synes jeg nu vi har til gode at se.

            Til sidst blev det afrundet meget fint, af en lidt ældre fan der fortalte, at han havde været meget skuffet og ked af OB i de seneste år, og var blevet meget negativ på OBs vegne. Han var dog blevet meget opløftet af den måde de nye folk fremstod på, Michelsen, HH og Ludwig, og så positivt på tingene. Det kan jeg godt støtte et stykke hen ad vejen. Det virker som nogle gode folk på hver deres måde, og så nogle der er lettere at komme til at holde af og med, end andre tidligere folk i OB.

            Generelt var det småt med nyhederne synes jeg, og det skuffede mig lidt, at der ikke var noget nyt om faciliteterne. Så status quo på det område.

            Det var min oplevelse af arrangementet. Håber der er andre der byder ind, for jeg har helt sikkert glemt noget.
            Last edited by Sheed; 20-06-2018, 20:54.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
              Det må i lige uddybe! 
              Det var nu ment som en morsomhed, foranlediget af, at der var en bruger herinde den anden dag, der ikke troede at jeg kunne te mig nogenlunde civiliseret i samme lokale som JH.

              For lige at tage den, så var der et bord med hvad der bedst kan betegnes som "Alt godt fra Socialklasse 5". De var generelt meget forstyrrende og irriterende under hele arrangementet, og da JH har stået på scenen og snakket i et minuts tid, får en af dem det der vel bedst kan betegnes som en psykose, og begynder at stå og råbe og skrige alverdens ting. Det var meget bedrøveligt at overvære, og det var lige før, at vagterne var nødt til at lægge hånd på ham. Han forlod heldigvis arrangementet kort derefter.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                Lad os høre fra jer der var der, om der kom noget interessant frem?
                Der var mange gode snakke.

                Det lød ikke til at der var tilført den store vilde ekstra økonomi men Jesper gjorde det klart at vi godt kunne forvente et par A+ spillere hvis man kunne finde de rigtige. Med de spillere der var forsvundet og de mange ungdomskontrakter der var lavet havde gjort at der er et pænt råderum til at hente spillere for.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Det var nu ment som en morsomhed, foranlediget af, at der var en bruger herinde den anden dag, der ikke troede at jeg kunne te mig nogenlunde civiliseret i samme lokale som JH.

                  For lige at tage den, så var der et bord med hvad der bedst kan betegnes som "Alt godt fra Socialklasse 5". De var generelt meget forstyrrende og irriterende under hele arrangementet, og da JH har stået på scenen og snakket i et minuts tid, får en af dem det der vel bedst kan betegnes som en psykose, og begynder at stå og råbe og skrige alverdens ting. Det var meget bedrøveligt at overvære, og det var lige før, at vagterne var nødt til at lægge hånd på ham. Han forlod heldigvis arrangementet kort derefter.
                  Pyha.. Troede lige et kort sekund at du var seriøs. Fuck de var pinlige

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Pyha.. Troede lige et kort sekund at du var seriøs. Fuck de var pinlige
                    Haha fedt!

                    Comment


                      #55
                      Syntes også det var mega pinligt at Ludwig skulle stå og høre på folk der nedrakkede at vi kun henter spillere i Horsens. Jeg kiggede på ham og han lignede godt nok en der var lidt utilpas.
                      Der er selvfølgelig lidt sandhed i det men det kunne godt have været sagt på en anden måde

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                        Haha fedt!
                        Som man ser på det

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Nej det blev en kedelig grå/sort med en stribe
                          Lidt meget AaB over den ??
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #58
                            Har lige set indslaget igen😂😂. Er du gal en nedsmeltning😂😂

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Lidt meget AaB over den ??
                              Jeg syntes personligt den var mega fed og Ludwig bar den med stil

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Det var nu ment som en morsomhed, foranlediget af, at der var en bruger herinde den anden dag, der ikke troede at jeg kunne te mig nogenlunde civiliseret i samme lokale som JH.

                                For lige at tage den, så var der et bord med hvad der bedst kan betegnes som "Alt godt fra Socialklasse 5". De var generelt meget forstyrrende og irriterende under hele arrangementet, og da JH har stået på scenen og snakket i et minuts tid, får en af dem det der vel bedst kan betegnes som en psykose, og begynder at stå og råbe og skrige alverdens ting. Det var meget bedrøveligt at overvære, og det var lige før, at vagterne var nødt til at lægge hånd på ham. Han forlod heldigvis arrangementet kort derefter.
                                Haha, nåede lige at tænke, om sådan en type virkelig kunne være så velformuleret på skrift efter de 7-8 øl de fortærede hver, og en generelt fornuftig debattør. 😂

                                Toppunktet kom næsten da han råbte: "You'll never walk alone, det er det jeg vil ha'".

                                Comment

                                Working...
                                X