Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen slut

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Helt enig. Var også der og ville købe en pølser i anden halvleg fordi det var ikke muligt i pausen med de køer der. Men de havde ikke mere pøser at sælge. Først tog de pølsemix væk og nu får man ikke mere en gang en pølser. Det er bare pinligt.
    De gør virkelig hvad de kan for at skræmme folk væk ..
    Godt arbejde både på og udenfor banen
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Helt enig. Var også der og ville købe en pølser i anden halvleg fordi det var ikke muligt i pausen med de køer der. Men de havde ikke mere pøser at sælge. Først tog de pølsemix væk og nu får man ikke mere en gang en pølser. Det er bare pinligt.
      Det er bare helt til grin! Jeg opgav tidligt at få noget at spise da jeg sjovt nok var kommet for at se fodbold og ikke ville gå glip af kampen, vanvittigt at OB vil være det bekendt. Jeg har set fodbold på nogle obskure stadions gennem årerne, men jeg har aldrig oplevet en så ringe betjening. Tak for lort OB, jeg skal love for at i gør jeres for at vi ikke skal ses næste sæson.

      Comment


        #18
        Er middelmådighed og det at være fraværende fra top-6 ok, jamen så bare fortsæt...

        ... skal vi tilbage i den sjove del af Superligaen og få gode sæsoner, evt. en 3-4 plads i ny og næ, så start revolutionen af den her fallerede taberklub, nu!!!

        Start med at sparke historiens dyreste OB træner på porten. Folk til det kvarte i løn kunne præstere det samme!
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Helt enig. Var også der og ville købe en pølser i anden halvleg fordi det var ikke muligt i pausen med de køer der. Men de havde ikke mere pøser at sælge. Først tog de pølsemix væk og nu får man ikke mere en gang en pølser. Det er bare pinligt.
          Hold kæft hvor sløjt. Nu er jeg typen der fint kan klare mig i små to timer uden noget at spise og drikke, især til de ågerkarle-priser, men at man ikke engang kan servicere dem der vil lægge de penge er simpelthen under al kritik.

          Jack Jørgensen, du snakker meget om at hæve stadionoplevelsen. Her er et MEGET simpelt punkt, hvor du kan sætte ind.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
            Netop kommet hjem fra stadion fra en kamp jeg gerne vil glemme så hurtigt som muligt. Vi er imo fuldt fortjent blevet sendt på tidlig sommerferie af et effektivt AGF mandskab. Ja vi har bolden meget, men man vinder ikke en skid med 60% boldbesidelse når slutproduktet er så dårligt som det desværre var i de to kampe mod AGF. (og i resten af sæsonen).

            Efter en elendig 1. halvleg går jeg ud til den eneste ølbod bag Richard Møller tribunen (hvad fuck sker der for det?) i en km lang kø, da der kommer en mand og siger at de er ved at løbe tør for øl, så der skal ikke stille sig flere i kø.. Jeg aner ikke om OB bare ville sælge ud af de sidste Carlsberg Fustager inden vi får Albani på brystet, eller om 8000+ tilskuere til årets vigtigste kamp kom bag på klubben, men fuck hvor er det pinligt at man ikke kan få en øl ved halvleg, når man står og bager i solen til den dårligste kamp i mands minde. De løb også tør for cola og carlsberg sport, men de havde stadig lidt Fanta til de interesserede. flot..

            Jeg kan leve med en dårligt spillet fodbold kamp, men den stadion oplevelse man får serveret er så tåkrummende pinlig at jeg, efter det der skulle have været en hyggelig aften med nevøen, væmmes over klubben. (Beklager at det kom til at handle om alt muligt andet end fodbold, jeg går i seng nu og er sikkert mere glad i morgen).

            Fåååååååååååååååååååååååååååååååårk!
            Jep... Ingen øl + en kold fransk hotdog.

            En menu man vil køre langt for!
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #21
              Jeg vil da gerne opfordre folk til at skrive til JJ og fortælle om oplevelsen

              Comment


                #22
                Symbolikken er ikke til at tage fejl af. Overraskende mange tilskuere på stadion - begejstringen er som til en sommerkamp. Capo og trommer starter ud med at forsøge at vække folket, men på banen blev der trykket på kopimaskinen og Jens Stage får lov til at lave et fuldstændigt identisk mål som det han lavede sidst i Odense, og bum.

                Stille som graven mens en hvid tribune i den anden ende tager helt over.

                Casper Nielsen udviser lige dele vilje og talentløshed, og på tribunen forsvinder folket ind i sig selv.

                En kaskade af kalkulerede frispark fjerner et hvert antræk til at rytme-sætning i spillet, men det er egentlig unødvendigt, fordi spillet er adstadigt og berøringerne i de små rum alle på Casper Nielsen niveau. AGF ejer banen og tribunen og end ikke et dommedagshug fra JJ vækker hverken folk eller spillere.

                Ude bagved står folk i lange køer, fordi man løber tør for alt, og i ro og mag kan man så stå derude i god vished om at man ikke går glip af noget.

                Kort inde i 2. Halvleg høvler GF den så ind i igen, og bortset fra den alt for sene foræring så er der intet, der tyder på at vi når det tredje mål, og så lukker Ankersen.

                Facit, vi taber for tredje gang ud af 4 mulige til et hold vi, angiveligt, skulle være "bedre end".

                David Nielsen spæner ned som en konge til den hvide mur, mens OBere trasker hjem efter endnu en tur i Kent og Jespers fesne hurlumhejhus.

                Som Sheed udtrykte det: Tak for 5 fede år Jesper. Sikke en begejstring du har skabt. Sikke et hold, sikke en bredde.

                Fra nr. 10 til nr. 10 på 5 år. Hurra for bare at være med!

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Hold kæft hvor sløjt. Nu er jeg typen der fint kan klare mig i små to timer uden noget at spise og drikke, især til de ågerkarle-priser, men at man ikke engang kan servicere dem der vil lægge de penge er simpelthen under al kritik.

                  Jack Jørgensen, du snakker meget om at hæve stadionoplevelsen. Her er et MEGET simpelt punkt, hvor du kan sætte ind.
                  To timer kan jeg vel også klare det uden mad. ;-)
                  Men uden rastepladser på motorvejen hvor man købe mad ville det blive en hård nat for mig og min søn...
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #24
                    FYR JESPER HANSEN OG KENT NIELSEN. I 2005 sagde vi 'ALDRIG MERE', men sandheden er, at vi har 'Den kummerlige Duo #2'.
                    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Hold kæft hvor sløjt. Nu er jeg typen der fint kan klare mig i små to timer uden noget at spise og drikke, især til de ågerkarle-priser, men at man ikke engang kan servicere dem der vil lægge de penge er simpelthen under al kritik.

                      Jack Jørgensen, du snakker meget om at hæve stadionoplevelsen. Her er et MEGET simpelt punkt, hvor du kan sætte ind.
                      Jack Jørgensen luftede at der var noget nyt på vej , vist nok noget nærmest revolsionerende og som ikke ses på andre stadions ..

                      Han er godt på vej den håbefulde unge mand .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Jeg vil da gerne opfordre folk til at skrive til JJ og fortælle om oplevelsen
                        Har du en e-mail-addresse?
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                          FYR JESPER HANSEN OG KENT NIELSEN. I 2005 sagde vi 'ALDRIG MERE', men sandheden er, at vi har 'Den kummerlige Duo #2'.
                          Og vi har ikke fortjent dette.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Jeg vil da gerne opfordre folk til at skrive til JJ og fortælle om oplevelsen
                            Hvor kan man finde en email adresse at skrive til? Jeg skriver meget gerne og fortæller om stadionoplevelsen idag (skal nok forsøge at være saglig) for som Sheet skriver er det altså nogle ganske simple ting man kan gøre for at sikre den stadion oplevelse som klubben flere gange har udtalt at de gerne vil forbedre. I dag var under al kritik, og jeg synes virkelig bare det er ærgerligt at det bogstavelig talt er alt der skal være lort på en solbeskinnet søndag aften hvor der endelig er et nogenlunde velbesøgt stadion og en kamp med noget på spil.

                            Comment


                              #29
                              Roger over and out.
                              Engang sagde man, at livet er for kort til kvindefodbold. Nu er spørgsmålet, om livet er for kort til OB-fodbold.

                              Vi høres, når/hvis der kommer nyhed om fyring af Kent og/eller Jesper. - Hvis jeg kan holde mig væk.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Symbolikken er ikke til at tage fejl af. Overraskende mange tilskuere på stadion - begejstringen er som til en sommerkamp. Capo og trommer starter ud med at forsøge at vække folket, men på banen blev der trykket på kopimaskinen og Jens Stage får lov til at lave et fuldstændigt identisk mål som det han lavede sidst i Odense, og bum.

                                Stille som graven mens en hvid tribune i den anden ende tager helt over.

                                Casper Nielsen udviser lige dele vilje og talentløshed, og på tribunen forsvinder folket ind i sig selv.

                                En kaskade af kalkulerede frispark fjerner et hvert antræk til at rytme-sætning i spillet, men det er egentlig unødvendigt, fordi spillet er adstadigt og berøringerne i de små rum alle på Casper Nielsen niveau. AGF ejer banen og tribunen og end ikke et dommedagshug fra JJ vækker hverken folk eller spillere.

                                Ude bagved står folk i lange køer, fordi man løber tør for alt, og i ro og mag kan man så stå derude i god vished om at man ikke går glip af noget.

                                Kort inde i 2. Halvleg høvler GF den så ind i igen, og bortset fra den alt for sene foræring så er der intet, der tyder på at vi når det tredje mål, og så lukker Ankersen.

                                Facit, vi taber for tredje gang ud af 4 mulige til et hold vi, angiveligt, skulle være "bedre end".

                                David Nielsen spæner ned som en konge til den hvide mur, mens OBere trasker hjem efter endnu en tur i Kent og Jespers fesne hurlumhejhus.

                                Som Sheed udtrykte det: Tak for 5 fede år Jesper. Sikke en begejstring du har skabt. Sikke et hold, sikke en bredde.

                                Fra nr. 10 til nr. 10 på 5 år. Hurra for bare at være med!

                                MvH ChrisOB
                                Er desværre rørende enig. På tide med noget nyt. Igen. Det her fører ikke rigtigt nogen vegne.

                                Comment

                                Working...
                                X