Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD - OB-AGF 13. maj 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Der kommer i stil med sidste sæson nok en melding om at foråret har budt på klar fremgang og potentialet ser ud til at være på vej til at blive forløst ..
    Det er så klamt at selv spindoktorerne på Christiansborg tænker: Der kan vi lære noget

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Det gik også i denne sæson som vi havde forudset.
      Jamen vi er jo også bare forvendte og kræver sølvmedaljer
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
        Hvad blev vi så - nr 9 ?
        Hvis Jesper er bare lidt konsekvent - og også har magt om et par dage - må han sige farvel til Kent.
        Orker ikke at finde mit indlæg, men det var det jeg spåede, da andre herinde syntes vi klart var til top 6. Ny anfører er vigtigste mission for den nye sportsdirektør og nye træner

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Der kommer i stil med sidste sæson nok en melding om at foråret har budt på klar fremgang og potentialet ser ud til at være på vej til at blive forløst ..
          Der HAR været spillemæssig fremgang ... men hvis i ikke kan holde på nøglespillerne nu, så er det jo ligegyldigt.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Der HAR været spillemæssig fremgang ... men hvis i ikke kan holde på nøglespillerne nu, så er det jo ligegyldigt.
            Det er jo som sidst år vi møder de dårlige hold. Straks er der nogen som syntes det ser godt ud. Vi har ikke flytte os 10 cm frem.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Der HAR været spillemæssig fremgang ... men hvis i ikke kan holde på nøglespillerne nu, så er det jo ligegyldigt.
              Ift. sidste forår? Det er jeg meget uenig i. Der var nogle rigtigt flotte præstationer i hjemmekampe mod Randers, AaB, Esbjerg og Silkeborg, og jeg kan ærligt talt ikke se, at man har lavet flere af sådan nogle præstationer her i foråret. Og nå ja, så vandt man jo også en udekamp i det forår, det gjorde vi så ikke i det her.

              Comment


                Som frygtet gik vi ikke videre. Synes egentlig alt spillet ser fornuftigt ud. Der mangler noget skarphed både i afslutninger og i de sidste pasninger. Savner lidt skud udefra - specielt cutbacks som kan følges op på.
                Der hvor jeg synes det går helt galt er ledelsens ageren. Både manglende konsekvens i forhold til resultater og udmeldinger, men specielt entusiasmen. Der er ingen vilje fra hverken sportsdirektøren eller træneren. Der er ikke noget tidspunkt, hvor man som fan bliver solgt. De formår simpelthen hverken at levere eller sælge varen.
                Vi har brug for en sportsdirektør der kan agere klogt på spillermarkedet, og en træner der udstråler energi, vilje og entusiasme. Når vi får det, er jeg sikker på at vi vil gå mod bedre tider.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  Det er jo som sidst år vi møder de dårlige hold. Straks er der nogen som syntes det ser godt ud. Vi har ikke flytte os 10 cm frem.
                  Ikke fra min side :).
                  Jeg ser kun på spillet, som sagt håber jeg jo ikke på noget ... og nej ... jeg tror heller ikke det er nok til den bedste halvdel næste år, men der er bare forbedring at spore i spillet, det bliver bare svært at følge op på når der skal hentes så mange ind til sommer og der er stor risiko for at flere ryger ud (og så er jeres forhandlere jo ikke de bedste).
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Var det Grytebusts sidste kamp for Striwerne?
                    JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                    JM Barometer 1
                    2 3 4 5 6 7 8 9 10

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                      Var det Grytebusts sidste kamp for Striwerne?
                      Ikke hvis han først bliver solgt sidst i vinduet

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Så må vi jo håbe at vi har den gode halvleg til gode..
                        Det havde vi ikke ..

                        Ikke så meget pis fra KEP men konsekvens ....?

                        Forsvarsfejl og manglende effektivitet .... kommer det som en overraskelse? Ikke herinde ....
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Der HAR været spillemæssig fremgang ... men hvis i ikke kan holde på nøglespillerne nu, så er det jo ligegyldigt.
                          Må konstatere at der var viljen men ikke evner at slå AGF i kun en af to kampe. Det er bare ikke nok. Den spillemæssige fremgang er alt for for små. Kent havde tre år med et hold ham kunne sammenstille selv, tre år med skuffelse og skuffelse og skuffelse.
                          Ham skulle tage sig sammen, tage sit tøj og sige farvel. Det er ja alt for skæmmende, det er ja ikke for at holde ud et år mere.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                            Var det Grytebusts sidste kamp for Striwerne?
                            Kan sgu på en måde godt forstå hvis han tænker “ fuck det ingen fremtid her....Brøndby why not? Europæisk, visioner, familien kan blive i Odense...What is NOT to like...”
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              Vildt i begge kampe. Flest chancer. Mest boldbesiddelse. Men stadig ikke nok til at gå videre mod et ringe AGF hold

                              Comment


                                Må indrømme at jeg egentlig er ret positiv på OBs vegne. Vi er væsentlig bedre end AGF over to kampe, men taber. Nej, det bedste hold vinder ikke altid.
                                Jeg synes OB gør rigtig mange ting rigtigt, og alt efter hvor godt og skidt transfervindue går, så er jeg positiv (selvom jeg er skuffet nu).
                                Men kan godt se at høtyven er taget frem hos mange. Det kan ikke være disse to kampe, som er årsagen.

                                Comment

                                Working...
                                X