Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD - OB-AGF 13. maj 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • QuesT
    replied
    Undskyld....

    Jeg prøvede men Jeg giver sku op...............

    Jesper og jeg vil ikke det samme........
    Niels og jeg er mere enige i FM end IRL.............

    Jeg vil kigger med herinde, og så undskylde alt andet, spillerne vil bare OB ligeså meget som os, Trænerne (JB & KN) og sportsdirektør (JH) vil det bare ikke på samme niveau, tænk hvis OB var en superliga klub...
    Undskyld det er vi, jeg mener hvis vi var en superliga klub der havde ambitioner..
    Undskyld det har vi (SKAL i TOP 6), men tænk nu hvis klubben levede op til det. F*ck det ville være godt.

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    Jeg hørte det som et par stykker til start-11..
    Men han ved jo nok også godt at vi som minimum mister Gryte
    Han har spillet et dårligt forår, eller et mindre godt forår. Jeg ville ikke være overrasket, hvis han stadigvæk er her i næste sæson også.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Det havde vi ikke ..

    Ikke så meget pis fra KEP men konsekvens ....?

    Forsvarsfejl og manglende effektivitet .... kommer det som en overraskelse? Ikke herinde ....
    Ja det opsummerer det meget godt. I forhold til, hvor meget vi sværmer omkring agf's felt i forhold til de er i vores ende, så er det jo grotesk at vi lukker 6 mål ind. At vi scorer 4 er jo egentlig godkendt, selvom der var chancer til mere, men det her agf-hold må jo aldrig få så mange mål, selvom man må anerkende deres kynisme.
    Ekstremt skuffende. Der er simpelthen noget helt mentalt der skal arbejdes med, for det kan jo ikke passe at man kan glemme at spille fodbold, bare fordi at man kommer bagud. Det gør vi bare altid. Det er ingen undskyldning, men det er garanteret en del af forklaringen på at spillet ikke bliver bedre i dag. Vi havde garanteret set bedre ud, hvis ikke de får deres 1-0 mål.
    Det er sgu tomt luge nu!!

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Hørte jeg to til bredden, nogle op fra ungdomsafdelingen og 3-4 til start11 med begrundelse i 7 udløb der ikke var fra start11?

    Vi spillede til mere men er ikke så effektive som AGF til at forvalte vores muligheder .....

    Kigger man på noget til start11 angrebet?
    mente heller ikke der var hele 7 udløb - men ja det var hvad kent sagde. Men det er jo også det der skal til - start 11 skal styrkes og så skal bredden være bedre.....

    Syntes jo lidt der mangler over det hele. Skal tverskov spille på midt - så skal forsvaret i den grad styrkes - og midtbanen....tverskov / jjt ser fin ud - men her kunne også bruges noget mere.

    AK har haft en ok sæson - men sidder stadig ikke med samme følelse af han er "skarp" - syntes han brænder for meget. Helenius....har da fået scoret en del så man kan jo håbe han så småt er på vej i gang. Og hvad med fester?.....

    Faktisk syntes jeg vi over-all har en fornuftig trup - MEN der mangler bare noget mere top niveau.....

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Hørte jeg to til bredden, nogle op fra ungdomsafdelingen og 3-4 til start11 med begrundelse i 7 udløb der ikke var fra start11?

    Vi spillede til mere men er ikke så effektive som AGF til at forvalte vores muligheder .....

    Kigger man på noget til start11 angrebet?
    Lød som 2-3 unge, 2 til start 11 og 2 til bredden

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Hørte jeg to til bredden, nogle op fra ungdomsafdelingen og 3-4 til start11 med begrundelse i 7 udløb der ikke var fra start11?

    Vi spillede til mere men er ikke så effektive som AGF til at forvalte vores muligheder .....

    Kigger man på noget til start11 angrebet?
    Jeg hørte det som et par stykker til start-11..
    Men han ved jo nok også godt at vi som minimum mister Gryte

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Vildt i begge kampe. Flest chancer. Mest boldbesiddelse. Men stadig ikke nok til at gå videre mod et ringe AGF hold
    det er jo set før....hjælper jo ikke noget at man bliver ved med at bilde sig selv ind man er bedre, selv eksperterne køber den tankegang - men når ikke man kan forsvare eller score på sine chancer hvad hjælper det så?

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Hørte jeg to til bredden, nogle op fra ungdomsafdelingen og 3-4 til start11 med begrundelse i 7 udløb der ikke var fra start11?

    Vi spillede til mere men er ikke så effektive som AGF til at forvalte vores muligheder .....

    Kigger man på noget til start11 angrebet?

    Leave a comment:


  • MPL
    replied
    Må indrømme at jeg egentlig er ret positiv på OBs vegne. Vi er væsentlig bedre end AGF over to kampe, men taber. Nej, det bedste hold vinder ikke altid.
    Jeg synes OB gør rigtig mange ting rigtigt, og alt efter hvor godt og skidt transfervindue går, så er jeg positiv (selvom jeg er skuffet nu).
    Men kan godt se at høtyven er taget frem hos mange. Det kan ikke være disse to kampe, som er årsagen.

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Vildt i begge kampe. Flest chancer. Mest boldbesiddelse. Men stadig ikke nok til at gå videre mod et ringe AGF hold

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
    Var det Grytebusts sidste kamp for Striwerne?
    Kan sgu på en måde godt forstå hvis han tænker “ fuck det ingen fremtid her....Brøndby why not? Europæisk, visioner, familien kan blive i Odense...What is NOT to like...”

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Der HAR været spillemæssig fremgang ... men hvis i ikke kan holde på nøglespillerne nu, så er det jo ligegyldigt.
    Må konstatere at der var viljen men ikke evner at slå AGF i kun en af to kampe. Det er bare ikke nok. Den spillemæssige fremgang er alt for for små. Kent havde tre år med et hold ham kunne sammenstille selv, tre år med skuffelse og skuffelse og skuffelse.
    Ham skulle tage sig sammen, tage sit tøj og sige farvel. Det er ja alt for skæmmende, det er ja ikke for at holde ud et år mere.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Så må vi jo håbe at vi har den gode halvleg til gode..
    Det havde vi ikke ..

    Ikke så meget pis fra KEP men konsekvens ....?

    Forsvarsfejl og manglende effektivitet .... kommer det som en overraskelse? Ikke herinde ....

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
    Var det Grytebusts sidste kamp for Striwerne?
    Ikke hvis han først bliver solgt sidst i vinduet

    Leave a comment:


  • Claus
    replied
    Var det Grytebusts sidste kamp for Striwerne?

    Leave a comment:

Working...
X