Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD - OB-AGF 13. maj 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • sjn
    replied
    Forstår heller ikke hva Lund laver i det midterforsvar. Ham periea i de då kampe han fik derinde gjorde der super. Lund har ikke lavet andet end ar koste mål og være usikker. Ved godt økonomien ikke er til ar hente stjerne spillere. Men shor hvor har JH of KN lavet mange fejlkøb. Man ser sgu flere andre klubber hente fine spillere til billige penge

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Foran 2-1 ved pausen i Aarhus, men på 3 halvlege taber vi 5-2...

    Vilje? Tjaa tjoo, den var der da i perioder, men det er slet ikke nok, og da AGF banker sidste søm i kisten, ser vi da også et grotesk dårligt tilbageløb, endda af en indstiftet spiller, som bare dalrer tilbage stille og roligt og helt stopper op og kigger på AGF lukker opgøret. Skandaløst ringe!!!

    ... men nu kan den megen snak om FcN eller FcK da forstumme. Forstod sgu aldrig helt folk herinde allerede var så langt fremme. Må være varmen!

    Endnu en sæson hvor vi ikke har flyttet os. Hvor længe skal det blive ved???
    det er vel så det eneste positive - nu kan ledelsen ikke bruge nogle gode resultater i slutspillet som undskyldning. Det må være tydeligt for enhver at der mangler kvalitet - og noget mere kynisme. Ihvertfald hvis man for alvor ønsker at blande sig i top 6

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Foran 2-1 ved pausen i Aarhus, men på 3 halvlege taber vi 5-2...

    Vilje? Tjaa tjoo, den var der da i perioder, men det er slet ikke nok, og da AGF banker sidste søm i kisten, ser vi da også et grotesk dårligt tilbageløb, endda af en indstiftet spiller, som bare dalrer tilbage stille og roligt og helt stopper op og kigger på AGF lukker opgøret. Skandaløst ringe!!!

    ... men nu kan den megen snak om FcN eller FcK da forstumme. Forstod sgu aldrig helt folk herinde allerede var så langt fremme. Må være varmen!

    Endnu en sæson hvor vi ikke har flyttet os. Hvor længe skal det blive ved???
    Det vil blive ved til vi får en sportsdirektør som kan sammensætte en trup og en træner som sætte op et hold. Og hvis de ville undgå den dumme snak vi hører nu årevis af begge så ville det være en fantastisk bonus.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    De gør jo bare hvad alle andre på vores niveau ville gøre.
    Præcis. Hold kæft hvor ville noget kynisme og pragmatik klæde OB, i stedet for det evindelige villen spille eget spil. Det har vi set resultaterne af nu.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Foran 2-1 ved pausen i Aarhus, men på 3 halvlege taber vi 5-2...

    Vilje? Tjaa tjoo, den var der da i perioder, men det er slet ikke nok, og da AGF banker sidste søm i kisten, ser vi da også et grotesk dårligt tilbageløb, endda af en indstiftet spiller, som bare dalrer tilbage stille og roligt og helt stopper op og kigger på AGF lukker opgøret. Skandaløst ringe!!!

    ... men nu kan den megen snak om FcN eller FcK da forstumme. Forstod sgu aldrig helt folk herinde allerede var så langt fremme. Må være varmen!

    Endnu en sæson hvor vi ikke har flyttet os. Hvor længe skal det blive ved???
    Det værste var jo, at det ikke bare var fans der var så langt henne, det var klubben selv. Flere gange nænvte spillerne det selv som et klart mål, inden man overhovedet havde spillet sig frem til at få muligheden for at spille om den plads. Og den one-uppede man da lige i dag, ved ikke at tage afsked før kampen med folk som Joan, Jönsson, Thrane, Pereira osv., som man gjorde det i Hobro før dagens kamp, da de tog afsked med Justesen, Antipas og Kopplin. Arrogancen er sikkert så stor, at man slet ikke havde overvejet, at det her kunne blive OBs sidste kamp, imens de herrer er i klubben.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Jeg tror ingen blamer Sten, slet ikke. Tinager ville jo selv væk, så hvad ville alternativet være? At have en utilfreds/skuffet spiller rendende, og når man ovenikøbet får mulighed for en god pengesum, så forstår jeg egentlig godt at JH og co. Handlede på det.
    enig - det var det eneste der var at gøre. Forhåbentlig kommer vi til at se mere af det. Unge spillere - egne eller hentet i lavere divisioner der slå igennem og bliver solgt.
    Det vil givetvis gøre godt for pengepungen men også evnen til at tiltrække nye folk - når de kan se muligheden for at komme videre via OB.
    - FCN er jo fantastiske til det - de sender dem afsted i en lind strøm og hiver bare nye unge folk ind....

    Men havde da gerne set Tingager blive et par sæsoner mere ;)

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Også sygt al den tidsudtræk AGF fik lov til der. Tror 3-4 gange i anden halvleg skulle deres målmand da lige have noget at drikke inden han skulle sparke målspark
    De gør jo bare hvad alle andre på vores niveau ville gøre.

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Også sygt al den tidsudtræk AGF fik lov til der. Tror 3-4 gange i anden halvleg skulle deres målmand da lige have noget at drikke inden han skulle sparke målspark

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Foran 2-1 ved pausen i Aarhus, men på 3 halvlege taber vi 5-2...

    Vilje? Tjaa tjoo, den var der da i perioder, men det er slet ikke nok, og da AGF banker sidste søm i kisten, ser vi da også et grotesk dårligt tilbageløb, endda af en indstiftet spiller, som bare dalrer tilbage stille og roligt og helt stopper op og kigger på AGF lukker opgøret. Skandaløst ringe!!!

    ... men nu kan den megen snak om FcN eller FcK da forstumme. Forstod sgu aldrig helt folk herinde allerede var så langt fremme. Må være varmen!

    Endnu en sæson hvor vi ikke har flyttet os. Hvor længe skal det blive ved???

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    P.S. stop blaiming Sten for det her.
    Han vælger ikke Tingager skal væk.

    Jesper ødelagde vores hold endnu engang, og I der mener anderledes bør hoppe I Odense havn.
    Jeg tror ingen blamer Sten, slet ikke. Tinager ville jo selv væk, så hvad ville alternativet være? At have en utilfreds/skuffet spiller rendende, og når man ovenikøbet får mulighed for en god pengesum, så forstår jeg egentlig godt at JH og co. Handlede på det.

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    P.S. stop blaiming Sten for det her.
    Han vælger ikke Tingager skal væk.

    Jesper ødelagde vores hold endnu engang, og I der mener anderledes bør hoppe I Odense havn.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
    Må indrømme at jeg egentlig er ret positiv på OBs vegne. Vi er væsentlig bedre end AGF over to kampe, men taber. Nej, det bedste hold vinder ikke altid.
    Jeg synes OB gør rigtig mange ting rigtigt, og alt efter hvor godt og skidt transfervindue går, så er jeg positiv (selvom jeg er skuffet nu).
    Men kan godt se at høtyven er taget frem hos mange. Det kan ikke være disse to kampe, som er årsagen.
    AGF mangler 3 nøglespillere. Vi har ingen defensiv struktur når et hold som GF stort set score efter behag. Der skal 2 CF af høj styrke til for vi flytter os. Når vi begynder at spille til nul, så vil målene også komme i den anden ende. Ser dog gerne at vi også får en rigtig targetman, så vi kan ændre spillestil under vejs.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
    Må indrømme at jeg egentlig er ret positiv på OBs vegne. Vi er væsentlig bedre end AGF over to kampe, men taber. Nej, det bedste hold vinder ikke altid.
    Jeg synes OB gør rigtig mange ting rigtigt, og alt efter hvor godt og skidt transfervindue går, så er jeg positiv (selvom jeg er skuffet nu).
    Men kan godt se at høtyven er taget frem hos mange. Det kan ikke være disse to kampe, som er årsagen.
    Hvis man troede på det før sidste sæson, kan man ligeså godt tro på det igen ja.

    Vi spiller fint med bolden indtil vi rammer sidste tredjedel, vi forsvarer os ikke særligt godt, vi er svage på dødbolde, vi kan ikke vinde på udebane, og vi kan fremfor alt ikke vinde, når det spidser til.

    Men at blive nr. 9 i grundspillet, nr. 10 i den endelige stilling, og slutte hele miséren af med at lukke 6 mål ind i to kampe til det 3. mindst scorende hold i rækken, kan jeg ikke gennemskue de positive tendenser i. Med mindre, at Superligaen næste sæson overgår til en struktur, hvor det handler om at være gode til at spille bolden op på sidste tredjedel.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Hørte jeg to til bredden, nogle op fra ungdomsafdelingen og 3-4 til start11 med begrundelse i 7 udløb der ikke var fra start11?

    Vi spillede til mere men er ikke så effektive som AGF til at forvalte vores muligheder .....

    Kigger man på noget til start11 angrebet?
    Kun Mathias Jørgensen kommer til mm et salg af en angriber kan sætte os på angriber jagt

    Leave a comment:


  • fynsland_85
    replied
    Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
    Må indrømme at jeg egentlig er ret positiv på OBs vegne. Vi er væsentlig bedre end AGF over to kampe, men taber. Nej, det bedste hold vinder ikke altid.
    Jeg synes OB gør rigtig mange ting rigtigt, og alt efter hvor godt og skidt transfervindue går, så er jeg positiv (selvom jeg er skuffet nu).
    Men kan godt se at høtyven er taget frem hos mange. Det kan ikke være disse to kampe, som er årsagen.
    Den var været fremme her siden vi købte Kirkeskov og alle de andre sekundaspillere for millionbeløb.

    Leave a comment:

Working...
X